Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 2181 til 2200 af 35503
-
stikord til eksamen
ForumindlægJeg har fået anbefalet af min lærer at bruge stikord til eksamen, men jeg husker ikke så godt via stikord og lærerne vil jo ikke have oplæsning, så er der nogen der har nogen gode råd? -
Eksame 2007 :)
ForumindlægHejsa.. Jeg går i 9. klasse og til sommer jeg til mundtlig eksame i fysik/kemi.. så ville høre hvad for nogle forsøg synes i der vil være bedst at lave med hensyn til Magnetisme ? -
Matematik eksamen. Hjælp!
ForumindlægHej allesammen! Jeg forbereder mig til eksamen matematik C. Der er et delspørgsmål som jeg er lidt i tvivl om. • Redegør for hvordan du bestemmer kvartilsættet og middelværdi for en diskret variabel. Mange tak for hjælpen! -
fysik eksamen
ForumindlægHej.. Jeg sidder og forbereder mig til fysik eksamen, jeg er igang med at skrive om kernefysik. Jeg har lidt bruge for hjælp til afstandskvadratloven, strålebeskyttelse og massedefekt, som jeg håber, at nogen kan forklar mig, hvad de er. -
NV eksamen
Forumindlægjeg skal op til nv eksamen i denne uge. Jeg er ikke særlig stærk i faget, og er ikke sikker på om jeg består. Kan man stadig klare sig gennem gymnasiet selvom jeg dumper? -
Oldtid eksamen
ForumindlægJa så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg... -
Tysk eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig tysk eksamen her på onsdag. Jeg har læst alle de opgivne tekster igennem, skrevet referater af dem osv. Hvad kan jeg ellers gøre for at være godt forberedt? Jeg har allerede lavet min disposition. Nu må vi bare håbe på, at min nervøsitet ikke ødelægger alt for mig!Jeg vil... -
hjælp!!! OL eksamen
Forumindlægville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt med hvordan man skal gribe teksten an til OL eksamen i den gamle reform. Jeg ved, at man skal starte med at sætte den i kontekst, altså i sammenhæng, men udover det er jeg ikke sikker på, om man kun skal gå op i det tekststykke man har, det... -
Hjælp til matematik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg står og skal til mundtlig matematik eksamen i morgen. Jeg har fået 24 opgaver jeg skal have forberedt, men da jeg havde lavet det forkert først, tror jeg ikke, at jeg når det hele :/ Derfor vill jeg høre om der måske er nogle der er interesseret i at hjælpe mig lidt til en lille ... -
Engelsk eksammen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Hjælp til NF-EKSAMEN
ForumindlægJeg skal til eksamen i NF d. 15. Juni, og kunne i den forbindelse godt bruge hjælp. Bl.a til at analysere nogle figurer, og finde på noget klogt at sige til min eksamen. Eksamenen er tværfaglig : Biologi, Geografi, Kemi. Kunne godt bruge et syn på alle 3 fag. Emnet er FØDEVARE. Mvh. Christina -
Studenter eksamen
ForumindlægEr der nogen som har nogle noter til: A. camus: L'étranger; V. Hugo: Les Misérables; P. Béarn: Les Enfants des Marches; N Dissing: DjenebaHåber der er nogen som kan hjælpe mig :o) -
Hjælp til Dansk Eksamen
ForumindlægHeeJ. Jeg har analyseret en folkevise - elverhøj, som jeg skal fremlægge på Torsdag. Jeg har lagt vedhæftet analysen, jeg håber i vil rette den for mig og hjælpe mig med perspektivering og tid og sted. Tusinde taaak på Forhånd :D Det er stor hjælp for mig . -
Eksamen - Billedanalyse
ForumindlægHejsa, tænkte om der var en der kunne hjælpe, med hensyn til at perspektivere "Forladt, dog ej af venner i nøden" til "Udslidt"?? Tak på forhånd:)) -
Eksamen i morgen, hjælp!
ForumindlægHej Alle ! Jeg skal op i fysik i morgen og fremlægge "Det moderne verdensbillede" Jeg har få spørgssmål, som jeg håber nogen af jer kan og vil svare på. skal jeg have udregninger med i min fremlæggelse, eller det fint med nogle teorier og diagrammer? Forklaring af rummetd udvidelse?... -
Eksamens sæt
ForumindlægHej Er der tilfældig hvis nogle der har eksamenssættene liggende fra 2016 og 2017 Tak på forhånd :) -
Differentialregning eksamen hvad?!
Forumindlægsidste spørgsmål for i aften. Jeg forstår slet ikke differentialregning • Gør rede for hvilke regneregler der kan benyttes til bestemmelse af differentialkvotienten af typerne f(x)= h(x) ± g(x) og f(x) = h(x) / g(x) (skal forstås som en brøk) Du kan eventuel benytte følgende funkt... -
MATEMATIK EKSAMEN!!
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig matematik snart, og der et spørgsmål, som jeg undrer mig over, håber at der er nogle der kan hjælpe. Vis for n=4 at en binomialfordelt stokastisk variabel har middelværdien n*p hvad mener de med spørgsmålet, skal man lave et bevis for middelværdien eller hvad, og hvis... -
HJÆLP EKSAMEN SPØRGSMÅL
Forumindlægjeg har trukket emnet: det lyriske og billedskabende sprog i digt eller essay. Er der nogen der har en idé til hvilket digt jeg kunne vælge? jeg kunne helst tænke mig noget i stil med Søren ulrik thomsen, dog ikke vent eller levende da vi har arbejdet med dem. Hvis i ikke har nogen idéer ka... -
Vigtigt! Eksamen
ForumindlægHej:) Kan fortælletid og fortalt tid være med i et eventyr analyse?
