Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 2221 til 2240 af 35503
  • Afsætning eksame

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der har været til eksamen i afsætning i år og har været oppe i jeres opgave.. hva valgte i at fremlægge.. gode råd osv.
  • Billede til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg afslutter dansk her på onsdag. Min lærer har sagt, at man godt kan trække et billede i forbindelse med en tekst. Hvordan inddrager I et billede til eksamen? Jeg tænker på dispositionen.
  • Dansk-eksammen

    Forumindlæg
    Hej alle! Min lillebror skal til FSA mundtlig dansk eksammen i morgen. Alt det som han har forberedt er der nogle der har nogen råd til, hvordan han så kan huske det???? DET HASTER på forhånd, rigtig mange tak! :-)
  • giv karekter eksam

    Forumindlæg
    hej er der nogen der vil give mig en karekter til min engelsk eksam stil tak
  • Fysik eksamen

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg skal op til fysik eksamen her på torsdag. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal læse op? Vi har i alt 5 emner, hvor to af dem er små. Jeg har prøvet at fordele dem ud på dagene, men problemet er, at jeg skal noget hele søndagen og tirsdagen. Har i nogle gode metoder til a...
  • eksamen B-niveau

    Forumindlæg
    Hejsa nogen der ved, hvor meget forberedelsestiden er til eksamen på fysik B-niveau, og om læren må give os eksamens spørgsmålene noget tid før.. sådan var det nemlig til kemi og matematikeksamen sidste år. Vi fik spørgsmålene afvide og så skulle vi ellers bare terpe dem igennem. Håber på et sv...
  • kemi eksamen..

    Forumindlæg
    hey.. Jeg skal op til kemi eksamen efter jul, på c niveau. Så ville lige høre om nogle af jer har været oppe i det, og hvis ja hvordan foregik det.. mener med hensyn til da i skulle vise forsøget osv.. hva gjorde i.. :-)
  • Eksamen: normalsider

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er igang med at finde tekster til min synopsis til eksamen, men har glemt at spørge hvor mange tegn en normalside er. Er der nogen der ved hvad man bruger i 9. klasse? Har selv klikket mig lidt rundt, men kunne ikke finde noget.. Tak på forhånd :)
  • Tysk eksamen?

    Forumindlæg
    Hey... står og skal til tysk eksamen(gym) nu her, men er blevet i tvivl om hvor længe jeg skal bruge på at relaterer efter jeg har snakket om den trukne tekst? Og er det bedst at relatere til en anden tekst jeg har læst eller noget i samfundet/egne erfaringer?På forhånd tak :)
  • Blækregning til eksamen?

    Forumindlæg
    Hey alle. Nu skal jeg snart til eksamen i mundligt matematik (for første gang) Må man tage sine blækregninger med, altså dem der er rettet? Jeg tror ikke selv at man må, men det skader vel ikke at spørge ;D Hilsen Camilla
  • Fysik eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Mig og min ven skal op i fysik eksamen (folkeskole) og vi har trukket Japan - Naturen, kulturen og energiens kræfter. Vi er gået i stå og har ingen ideer for en problemstilling.. Er der nogen der kan hjælpe? Mange tak
  • Mundtlig eksamen..

    Forumindlæg
    ja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...!
  • kultur eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie..
  • RED MIG !! - Eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg skal op til engelsk mdt, men ved ikke om jeg har helt styr på det. Jeg er ret nervøs mht. eksamen og er bange for at jeg kludrer og begynder at vrøvle undervejs til eksamen!!! :( Jeg ved at man kan få gode karakter ved at tale tydeligt og langsomt og dermed skal det man siger...
  • ENGELSK EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal snart op til engelsk eksamen, men jeg har dog et problem. Jeg er ikke god til at, og jeg er rigtig bange for at komme ud med en dumpekarakter! Jeg er blevet optaget på et gymnasium. Mit spørgsmål vil så være: Hvis jeg f.eks. får 02 til eksamen, hvad sker der så? - kan jeg al...
  • Eksamen IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :)
  • Fysik Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd.
  • Matematik eksamen.

    Forumindlæg
    Hej jeg har matematik prøve i morgen. Og jeg er lidt nervøs. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig? Er mest nervøs for problemsregning . Håber der er nogen der vil hjælpe.
  • Naturgeografi eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal...
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    I dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter?