Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 2221 til 2240 af 3925
-
Det sure det salte det basiske
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen i næste uge og er i gang med en disposition til det sure, det salte, det basiske men jeg kan simpelthen ikke komme på en perspektivering til emnet.... er der nogen der kan hjælpe? -
Odysseen
ForumindlægHeej, Hvordan kan man lave en Fortolkning og en perspektivering af Odysseen, hvis man ikke har læst hverken Illiaden eller Æneiden, men derimod, Sorkrates' forsvarstale, Ødipus og Hellenere og Barbarer? På forhånd tak. -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Analyse af "Die Neue Wohnung"
ForumindlægHej, er der nogle der har arbejdet med den tyske tekst "Die Neue Wohnung" af Claudia Rusch og har nogle gode noter eller idéer til perspektivering? i så fald modtages al hjælp med kyshånd :) -
Engelsk A
ForumindlægHey svar lige på det her: Jeg skal op til Engelsk A årsprøve... hvad skal man indrage i præsentationen, samtalen, tekstforståelse og perspektivering. VI har en time til forberedelse og skal man lave sin forberedelse teknisk eller er det kun præsentationen...? -
Trickster
ForumindlægVi har i forbindelse med prærieindianernes religion, talt en del om tricksterskikkelsen.. Men den eneste perspektivering jeg kan komme på, er Loke og måske slangen i paradis.. Er der nogen der kender andre?? -
Analyse af "Blip Båt"
ForumindlægHejsa.. Jeg skal lave en analyse, fortolkning og perspektivering til Kim Larsens "Blip Båt, Nogle der kan fortælle mig, hvad den har med velfærdssamfundet at gøre? På forhånd tak. (: -
Fortolkning
ForumindlægHej Jeg skal analysere "En landevej af H.A. Brendekilde" Jeg vil høre om der var en venlig sjæl som ville hjælpe jeg SKAL igennem følgene punkter. Fortolkning, analyse og Perspektivering. Mange tak på forhånd. -
TO TING MAN ALDRIG KAN VIDE NOVELLE
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret novellen "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergard?? Ville være en stor hjælp. - og hvis der nogen der eventuelt har læst den, er der nogen gode perspektivering muligheder man kan perspektivere til? -
Analyse af Ringen
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe mig, jeg er stort set færdig med min analyse mangler kun min perspektivering. Er der nogle som kan hjælpe mig med at perspektivere til skibs drengens fortælling -
Perpektivering af hyldest til hverdagen med Dan Turell
ForumindlægHej jeg står i den situation at jeg skal lave en perspektivering af en hyldest til hverdagen med Dan Turell og har ingen ide hvordan mig og min gruppemakker skal lave den:) håber nogle kan hjælpe -
Heeej alle sammen...
ForumindlægHeej alle sammen .. Er der nogen af jer der har læst "HJERTEFLIMMER (3) Born to run" Som ka give mig en referat af den ... Ska bruge den til perspektivering som skal aflevers imorgen ??? -
Disposition
Forumindlæghej jeg skal op morgen, ville lige være sikker på hvordan man siger: jeg vil begynde med en disposition, hvor jeg redegør kort for teksten(er det en god ide?), analyserer den og afslutter med perspektivering... PLZZZZ hjælp.... tak -
Hjælp til AT - Radioaktivitet
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere AT i morgen, men er kørt helt fast :(.. Er der en der gider tage et kig på min opgave? Det er især metode, konklusion, perspektiveringen jeg har problemer med. Håber I vil hjælpe -
Tekst eller film?
ForumindlægHej Er der nogen der kender en god historie, tekst eller film hvor der indgår temaer som trekantsdrama- venskab- eller jalousi? Jeg skal nemlig bruge det til min perspektivering til min mundtlig dansk eksamen. Tak på forhånd -
HJÆLP! HC Andersen
ForumindlægHej, Jeg skal lave en mundtlig analyse af Gartneren og Herskabet. Jeg er rigtig på den, jeg har nemlig abslut ingen god perspektivering til den. Den er til imorgen, og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp. -
episode med perspektiv, please hjælp!
Forumindlæghej alle :) JEG MANGLER EN ANYLYSERING+PERSPEKTIVERING+FORTOLKNING AF EPISODE MED PERSPEKTIV :( er der ikke nogen der er søde at hjælpe mig? jeg skal bruge det i morgen tidlig, er der ikke nogen der har en opgave de vil sende? håber der er nogen der vil hjælpe ! -
Jomfruen af Kim Fupz - SOS!! :))
ForumindlægEr der nogle der har nogle bud på hvor man kan se syndefaldet i Jomfruen af Kim Fupz? Jeg kan ikke selv se det, men jeg håber at nogle andre kan da jeg skal bruge det til min perspektivering :) -
LEKTIEEEEEHJÆÆLPPPP HURTTTIIIIGT
ForumindlægHej Min gruppe har om konservingmetoden om det godt for vores sundhed. Sidder fast i perspektivering, fordi forstår nemlig ikke hvad jeg skal perspektivere til. Er der nogle der er søde at give mig nogle ideer? -
sammenligning mellem de to kejsere
ForumindlægEr gået i stå med min perspektivering, er der måske nogle af jer som kan hjælpe? En sammenligning mellem Kejser Augustus og kejser Neros styre. Ville være en stor hjælp.
