Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2861 til 2880 af 57177
-
HJÆLP HASTER til dansk digt
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med det her digt? Handling? Genre? Rim og rytme? Fortælleteknik? Tema og budskab? Personer? Symboler? Perspektivering? Det er stævnemødets time! Det er stævnemødets time! I en stor og gylden stime stryger lyset fra min lampe over haven, over hegnet, over langt, langt bort... -
Dansk Aflevering
Forumindlæg -
DHO (DANSK) HJÆLP
ForumindlægJeg skriver om Herman Bang's novelle "Pernille" i min DHO. Men jeg ved ikke rigtig hvad skal skrive i indledningen udover forfatter, titel og årstal. Må man man gerne skrive et lille resume? Jeg skriver om det moderne gennembrud generalt, så ved ikke om det ville være en god ide at ... -
Springfyrene - Dansk
ForumindlægHej, Er der nogen som nogensinde har lavet en analyse af springfyrene. Hvis i har, har i så mulighed for at hjælpe mig? Synes nemlig at det er et rimelig svært eventyr at analysere. -
Hjælp dansk-artikel
ForumindlægNogle der vil læse min artikel, og give feedback - og rettelser -
dansk retskrivning
Forumindlæghvad er 42,9% i karkter i en retskrivningstest ? -
Den danske demokrati
ForumindlægHej! Er der nogle der kort kan forklare mig hvordan demokratiet kom til Danmark? -
Tysk - til dansk
ForumindlægHvad betyder ??! Dette på dansk --->Bitte antworten sie auf das Thema, um den Text sehen zu können.<---- -
Spørgeskemaundersøgelse af STX, HF og HHX kommende uddannelsesvalg
ForumindlægHej STX, HF og HHX elever - der er bosat i Odense, Århus eller Storkøbenhavn Har du gjor dig nogle tanker om dit kommende uddannelsevalg? Vidste du, at du kan skabe din helt egen profil med nogen uddannelser? Du har med dette spørgeskema mulighed for at gøre dig nogen tanker og få nogle ideer t... -
Hjælp til "To be or not to be".:S (Afleveres imorgen)
ForumindlægHej! Jeg skal aflevere et referat af to be or not to be imorgen, og aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive??:S Er der nogle af jer som har haft samme opgave eller kan hjælpe mig? Hvis der er nogle som kan hjælpe til et link, hvor der kunne stå noget som jeg kunne bruge.? Jeg håber meget I kan... -
Dansk årsprøve
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig årsprøve i dansk på fredag. Emnet bliver det morderne gennembrud, nogle der ligger inde med nogle notater over denne periode?Desuden mener, jeg at have set et retteark herinde(lavet af Daniel Ruhmann(?)) til dansk, men kunne ikke lige finde det, så er der nogle der har ... -
Den danske samtidsroman
ForumindlægHeeeej (: Har virkelig brug for hjælp, er der nogen herinde der har været med i en dansk eksamen med internet der handlede om den danske samtidsroman? (: Man virkelig meget inspiration!! Tak på forhånd -
Dansk - Essay
ForumindlægEr der nogen, som vil hjælpe mig med denne essay? Jeg har meget store problemer med genren - jeg vil gerne have, at I kigger på min og giver jeres mening. I kunne også finde fejl, så jeg kan rette op på dem. Den er vedhæftet! -
Dansk opg
ForumindlægEt enkelt spørgsmål, meget gerne med et hurtigt svar: Hvad er de konkrete forskelle på en analyse og en tolkning? -
dansk notater.
ForumindlægEr der nogle som måske ligger inde med nogle dansknotater, gerne HF, kunne jeg godt være interesseret. Glæder mig til at høre fra Jer. -
Dansk stil...
Forumindlæghey..Jeg har en dansk stil som jeg gerne vil have rettet... håber der er nogen der gider.. please!Så hvis der er nogen der gider, så please skriv jeres e-mail addresse her, så sender jeg den til jer..mange tak på forhånd.. -
Resume og/eller gode noter til Herodot i udvalg og Medea :))))
ForumindlægHalløj, Jeg skal op til old eksamen, omg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som sidder og brænder inde med nogle gode notater til ovenstående emner... Nogle der måske er liiiige bedre end mine egne.. Pft! ;) -
En som ligger inde med noter til Olie? af Thorkild Bjørnvig
Forumindlæg^ -
Nogle der kan hjælpe med noter til filosoffen Schopenhauer?
ForumindlægHjælp, vi har kort beskæftiget os med lykken som en livsfilosofi. Dvs. læst om stoicismen og filosofferne Schopenhauer, Seneca og Nietzsche. Det er ikke fordi jeg har opnåpet den store forståelse af det, så jeg ville være meget taknemmelig hvis jeg ku få en smule hjælp her:) -
Muslimernes religion - Jens Formand - noter til tekster
ForumindlægHej :) Jeg skal op i religion på tirsdag. I forbindelse på Islam har vi brugt bogen: "Muslimernes religion" skrevet af Jens Formand. Uheldigvis mangler jeg en del notater til de angivne tekster.. ville høre om der er nogle der ligger inde med notater til teksterne i denne bog ? Hv...
