Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 281 til 300 af 181597
-
Dumpet matematik A
ForumindlægHej Jeg er dumpet i matematik A (3.g eksamen), og jeg SKAL ha' bestået matematik A hvis jeg vil ind på det studie som jeg nu har valgt. Er der noget jeg kan gøre? altså er der nogle kurser som jeg kan ta' så jeg kan bestå matematik A? Mvh -
skriftlig fysik A 2010
ForumindlægHej alle (: Jeg er 3.g, og skal med sikkerhed op i Fysik A skriftlig i år. men desværre er fysik ikke lige min stærke side. der er jo ca. 20 dage til den skriftlige fysikeksamen, så ville lige høre om nogle af jer havde nogle gode råd til hvordan/hvad man skulle læse op til eksamen? det ville vær... -
Dansk a Skriftligt eksamen - hvem var oppe i dag?
ForumindlægHey folkens - skal op i morgen og ville gerne høre dem som har været oppe i dag A niveau dansk a skriftligt hvilke emner der var/og hvad det omhandlede. Tusind tak -
Dansk A Skriftlig hjælpemidler..
ForumindlægHej. Jeg skal til Dansk A Skriftlig eksamen på tirsdag og ville lige høre om der er nogen der har en oversigt af forskellige stilarter, perioder el. lign. som kan være behjælpelige til eksamen. Det må meget gerne være pdf eller dokument, da der ikke er net til eksamen. Jeg har lidt svært ved at l... -
Hjælp? angående Matematik A
ForumindlægHej sidder lidt og kigger på hvad jeg skal læse næste år? Jeg sad og tænkt på noget, der jeg ikke bestod Matematik A til min eksame på HTX? Kan jeg stadigvæk komme ind på Statskundskab? der er matematik stillet som et Kræv på B? bliver jeg nød til at supplere eller hvordan? -
Vurdering af min skriftlige eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan -
Skriftlig eksame - tirsdag
ForumindlægHey folkens, jeg har skriftlig eksame her på tirsdag. Derfor vil jeg lige spørge om noget, er det tilladt at man tager nogle vendinger med hjemmefra eksempel: Ich, Fine dass osv. Derimod, vil jeg lige spørge om i har nogle små tricks, tips i kunne dele ud! Da jeg virkelig er på bunden ;=D -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
Eksamenssæt til skriftlig matematik B HF 22. maj
ForumindlægHej, Jeg ville høre, om der er nogen som har eksamenssættet med spørgsmålene til delprøve 1 og 2, som blev udleveret til den skriftlige eksamen mandag d. 22. maj for matematik B på HF. Jeg mener at jeg tog sættet med, men kan ikke finde det nogen steder, og jeg vil rigtigt gerne kigge på det og... -
Mat. Skriftlig eksamen
ForumindlægHey! Det står sådan til, at jeg skal til matematik eksamen skriftligt her på onsdag. det er matematik på b-niveau gymnasium. Det er ikke det fag, jeg er skrappest til. Så jeg ville blive glad, hvis nogen havde nogle råd eller gode ideer til at træne op til eksamen. Evt. opgaver eller gode nota... -
Består jeg matematik A?
Forumindlæghej, hvad er mine chancer for at bestå matematik A hvis jeg får 7 både mundtligt og skriftligt i årskarakter og i tilfælde af at jeg går til eksamen, og får 00 både mundtligt og skrifteligt? Håber der er nogle der kan hjælpe? -
Fysik A skriftlig eksamen maj 2015
ForumindlægHej, Var der nogle der var oppe til fysik A eksamen i dag? (26.maj 2015) -
Skriftlig eksamen - Hvordan gives karakter?
ForumindlægHej Hvis ens skriftlige matematik prøve har sine opgaver opdelt i en procentsat efter hvor meget de vægter Eksempelvis: Opgave 1 - 25% Opgave 2 - 20% Opgave 3 - 30% Opgave 4 - 15% Opgave 5 - 10% Hvor mange procent skal man så have regnet korrekt for at kunne forvente at bestå? Findes der en vejle... -
mat skriftlig eksamen
ForumindlægHej har været til mat eksamen skriftlig b niveau-Hf og jeg fik at vide at karakteren ville blive offentliggjort den 20, men når jeg går på fronter så kan jeg ikke se at de har sat mit karakter ind, er der nogle der på b niveau hf der har fået deres karakter i mat? -
Mundtlig Matematik A
ForumindlægLige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt? -
Matematik a eksamen
ForumindlægEn der kan prøve at rette min eksamen fra i dag. Jeg tror den står til 00 og hvis den gør det vil jeg ikke gå op til mundtlig. Evt skriv en e-mail, så jeg kan sende opgaven?? -
Kemi skriftlig eksamen idag
ForumindlægSå var der skriftlig kemi A idag. Hvad synes I om sættet? :) -
Bioteknologi - skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej SP Er der nogle som sidder inde eller ved hvor man kan finde en besvarelse af den skriftlige eksamen i bioteknologi fra 2010? Send meget gerne et link hvor jeg kan finde denne opgave. På forhånd tak! Biotek.-eleven.
