Matematik

Eksamenssæt til skriftlig matematik B HF 22. maj

30. maj 2023 af ikujuhug - Niveau: B-niveau

Hej, 

Jeg ville høre, om der er nogen som har eksamenssættet med spørgsmålene til delprøve 1 og 2, som blev udleveret til den skriftlige eksamen mandag d. 22. maj for matematik B på HF. Jeg mener at jeg tog sættet med, men kan ikke finde det nogen steder, og jeg vil rigtigt gerne kigge på det og prøve at danne mig en idé om, hvor mange point jeg ca. har fået. 

Jeg taler blot om selve eksamenssættet og ikke noget med løsninger eller lignende. Vil bare særligt gerne se opgaverne fra delprøve 1 igen og så se hvor mange point hver opgave giver, da jeg nu har en rimelig idé om hvor mange af opgaverne i delprøve 2 jeg har besvaret korrekt. Hvis nogen har det i papirform, som de har taget med, ville det være super fedt hvis I gad at tage billeder og uploade dem, men ellers hvis I har det som en downloadet fil er det selvfølgelig også helt perfekt. 

Som et bonusspørgsmål, er der nogen der har en idé om, hvor mange point man mindst skal have for at få 4? Jeg kan se at det ændrer sig fra år til år. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
10. juni 2023 af apricotx

Til dit bonusspørgsmål så afgøres det først efter eksamen, når der er set besvarelser fra elever. Enkelte gange kan et spørgsmål nemlig vise sig at være meget sværere, end opgavestillerne havde forestillet sig, og så tilpasses skalaen. 


Svar #2
10. juni 2023 af ikujuhug

Okay, tak for det. Min mundtlige eksamen gik heldigvis over alt forventning, så det er ikke så vigtigt med den skriftlige længere. 

Men ved du eller nogen andre, hvornår der er censormøde og hvornår man kan forvente at få sin skriftlige karakter, så man kan få søgt ind på sin videregående uddannelse? 


Brugbart svar (0)

Svar #4
11. juni 2023 af SkolleNørd

#0

Hej, 

Jeg ville høre, om der er nogen som har eksamenssættet med spørgsmålene til delprøve 1 og 2, som blev udleveret til den skriftlige eksamen mandag d. 22. maj for matematik B på HF. Jeg mener at jeg tog sættet med, men kan ikke finde det nogen steder, og jeg vil rigtigt gerne kigge på det og prøve at danne mig en idé om, hvor mange point jeg ca. har fået. 

Jeg taler blot om selve eksamenssættet og ikke noget med løsninger eller lignende. Vil bare særligt gerne se opgaverne fra delprøve 1 igen og så se hvor mange point hver opgave giver, da jeg nu har en rimelig idé om hvor mange af opgaverne i delprøve 2 jeg har besvaret korrekt. Hvis nogen har det i papirform, som de har taget med, ville det være super fedt hvis I gad at tage billeder og uploade dem, men ellers hvis I har det som en downloadet fil er det selvfølgelig også helt perfekt. 

Som et bonusspørgsmål, er der nogen der har en idé om, hvor mange point man mindst skal have for at få 4? Jeg kan se at det ændrer sig fra år til år. 

Jeg har den


Skriv et svar til: Eksamenssæt til skriftlig matematik B HF 22. maj

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.