Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3481 til 3500 af 154032
-
Engelsk Skriftlig eksam
ForumindlægHvad skal en god engelsk stil skal inhold for at får en god karaktere? -
Forskel på skrift - og talesprog
ForumindlægHejsa :-) Jeg sidder lige nu og er i fuld gang med at analysere min portrætartikel (Hus Forbi), hvilket jeg skal bruge til min mundtlige eksamen i dansk på fredag! Jeg er dog kommet lidt i tvivl om, hvad forskellen på tale - og skriftsprog egentlig er. Tak på forhånd. Mvh. Simon -
Engelsk b skriftlig 2009
ForumindlægVi er på udgik efter engelsk prøven fra sidste år(2009), både grammatik delen og den med stilene. Nogen der ligger inde med den eller et link? -
Rettelse af skriftlige opgaver
ForumindlægJeg fandt denne annonce på DBA og tænkte, at nogen herinde måske var interesseret. Tjek den ud: http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/ -
Rettelse af skriftlige opgaver
ForumindlægJeg fandt denne annonce på DBA og tænkte, at nogen herinde måske var interesseret. Tjek den ud: http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/ -
Global økonomi - skriftlig eksame
ForumindlægHejsa ! Jeg vil høre om hvordan man bestemmer prisen i de forskellige markedsformer (monopol, monopolistisk, oligopol og fuldkommen konkurrence) og hvordan man regner på dem. Skal bruge det her til eksamen.. Håber nogen vil hjælpe.. På forhånd tak .. -
Engelsk eksamen skriftlig 2008
ForumindlægHej folkens Er der nogle derude, som ved, hvor jeg kan finde opgaveformuleringen til engelsk skr eksamen på b niv. fra maj 2008? :) Bare novellen the dress er fin :) -
Finansiering - skriftlig kritik af opgave
ForumindlægHej alle Vi har fået besked på at skrive en skrifltig kritik af en anden persons seminar opgave i finansiering. Jeg har fået en opogave som omhandler børsskandaler, men synes det er rigtig svært at kritisere, da det jo er fakta, teori og subjektive meninger de har skrevet og derfor kan jeg ikke f... -
Vejledning til dansk skriftlig HHX
ForumindlægSkal du til terminsprøve eller eksamen, så tjek lige den her vejledning til opgaven i analyse og fortolkning ud. -
Matematik B - skriftlig eksamen
Forumindlæg -
SSO - Større skriftlig Opgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive min SSO på Engelsk og har Historie blandt emnet, begge på B niveau. Skriver om borgerbevægelsen og hvilken effekt det havde på vietnamkrigen i 60'erne. Dog er jeg meget usikker på det jeg har lavet og ville høre om der en der vil kigge den igennem senest torsdag? Da ... -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Er der nogle af jer, der har gode eksempler på dansk stile I har skrevet gennem jeres tid i gymnasiet og som ville dele? -
SRP: Adaption- Fra skrift til film
ForumindlægHey Jeg er igang med at skrive SRP i Engelsk, Mediefag, og mit redegørende spørgsmål lyder som følger: Du skal redegøre for grundlæggende teorier om adaptioner fra litteratur til film. Mit spørgsmål er: Er der nogle specielle adaption teorier eller modeller man kan benytte, samt nogle ki... -
Hvordan læser man op til den skriftlige bioteknologi eksamen?
ForumindlægJeg er lidt lost i hvordan jeg skal læse op til denne eksamen. jeg har over de sidste ugers tid, lavet mange gamle eksamenssæt, men jeg for ikke noget ud af det da spørgsmålene fra år til år er så forskellige. Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre for at forberede mig. -
Hvor mange fejl i skriftlig engelsk for at få under 12?
ForumindlægHvor mange fejl skal man have i skriftlig engelsk eksamen for at få under 12? -
spørgsmål ang. vudering i skriftlig eksamen.
Forumindlægjeg skal afslutte engelsk b. i år. hvor vi har to prøver en uden og med hjælpemidler. mit spørgsmål er så hvor mange procent der bliver lagt på første og anden del, da men jo for en samlet karakter? ved kun anden del vægter mest men ved ikke hvor meget? har spurgt min engelsk lære men hun vids... -
Matematik skriftlig - computer eller "i hånden"?
ForumindlægHej! Jeg skal til skiftlig eksamen i matematik B på tirsdag, og jeg er nysgerrig for at vide, hvad andre gør i delprøven med hjælpemidler. Bruger i fx WordMat, eller laver I det bare "i hånden"? Jeg har selv en Mac, og det virker WordMat ikke til, så jeg er meget i tvivl om, hvad jeg s... -
Hej, jeg har brug for vejledning/hjælp i skriftlig engelsk
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har brug for hjælp til en engelsk aflevering. Er der en på denne side som vil læse min tekst igennem og kommentere mit sprog og evt. komme med forbedringsforslag? -
Biologi og engelsk - kødforbrug og planeten?
ForumindlægJeg har valgt engelsk og biologi i forhold til AT. Egentlig ville jeg have skrevet om noget veganisme og lavet komparativ diskursanalyse af nogle som var for og imod i engelsk og så i biologi skrevet lidt mere om hvad kroppen reelt har brug for, MEN den bog jeg ville have læst var reserveret i la... -
hjælp, haster. biologi rapport om diffusion og osmose og kroppens saltindhold
Forumindlæghej hej jeg skal skrive en rapport om det her : I skal desuden forklare af begreberne diffusion og osmose. Hvorfor er det vigtigt for os at kunne regulere kroppens saltholdighed, så den konstant er meget tæt på det, som vi kalder en ”fysiologisk saltopløsning” svarende til en 0,9 % N...
