Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 3601 til 3620 af 14099
-
Hmm
ForumindlægNu har jeg forsøgt at oploade en dansk stil som jeg er stolt over at have fået 12 i. men så er der bare det at det er ligesom den ikke bliver godkendt, der kommer en masse opgaver ind, men min kommer ikke ind, hvordan kan det være ? -
Atombombe
ForumindlægHejsan Hvad ville være relevant at skrive om hvis emnerne fysik og atombomber var indblandet, altså hvordan kan man bruge fysik til at forklare en atombombe? - pox -
hjælp til 24timers bio eksamen
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved den 24timers bio eksamen , hvad er godt at sige, og hvordan skal man disponere det? -
Osmotisk tryk.
ForumindlægJeg har bioteknologi, og har fået et problem med en opgave. Det omhandler opgaven nedenunder afdeling B. Opgaven kan ses her: [Link] -
Gratis encyklopædihjælp i eksamensperioden
ForumindlægI eksamensperioden er Den Store Danske Encyklopædi gratis tilgængelig via følgende link: http://www.metroxpress.dk/dk/article/2007/05/21/07/3849-51/index.xml -
eksame: almen studieforberedelse AT
ForumindlægHejsa allesammen ! Jeg fik her for nylig af vide, at jeg alligevel skulle op til eksamen i AT (almen studieforberedelse), men har desværre ikke alle mine papire dertil. Derfor; Har alle skoler sammen AT-fag ? (er første g'er) Jeg var en del syg den ene periode og det er ret problematisk, fo... -
Eksamen ( tidsbrug)
ForumindlægHvor langt tid bruger I til at læse op til eksamen.. jeg har nemlig dårlig samvittighed over at jeg ikke laver nok... Og hvad gør man, hvis man føler sig dum... -
Forberedelse til eksamen i naturgeografi
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til eksamen i naturgeografi på mandag. Jeg har forberedt mig ved at læse hele pensummet, hvorefter jeg i morgen vil lave en lille seddel til hvert emne med en disposition, stikord, figur opgivelser, væsentlige problemstillinger osv jeg kan komme ind på, hvis jeg f.eks. komm... -
eksamensprojekt HF
Forumindlæghej jeg skal vælge 2 fag til at skrive eksamensprojekt i og jeg er fuldstændig på bag bund omkring hvad jeg skal vælge så jeg mangler noget inspiration????? -
Problemstillinger
ForumindlægHejsa :) Jeg skal have lavet nogle problemstillinger til min SRP. Jeg ville høre, om der er nogen her inde, der har nogle idéer til de undersøgende/fortolkende og de diskuterende spørgsmål. (De redegørende har jeg selv styr på (: ). Jeg har virkelig problemer med de andre, så jeg håber virkelig, ... -
osmose i kartofler
ForumindlægEr der en venlig sjæl der evt. kunne se på min rapport over osmose, og give mig noget feedback??? -
Søer..
Forumindlægvi har fået at vide, at til vores terminsprøve vil der være noget med søer at gøre, af vores lærer. Jeg tror det har noget at gøre om søens udvikling altså søens oprindelse. Hvordan sker det, at en sø laves? Jeg håber i forstår mig, ellers så spørg om en omformulering. -
Hjæææælp
Forumindlæghvad er gendstand? håber nogen vil hjælpe mig -
Kemi lommeregner
ForumindlægHej alle .. jeg leder efter en lommeregner til udregninger af keimske reaktioner .. nogen der kan hjælpe? -
Overgangsalder??
ForumindlægHej. Hvad er det præcis der, sker når en kvinde kommer i overgangsalderen??? Jeg har styr på menstruationscyklus osv, men har svært ved at finde en præcis begrundelse for overgangsalderen? det er til min SRP :-) -
Co2
ForumindlægHvad giver den største CO2-udledning på verdensplan? -
Hvad vælger i af fag og underemne til AT eksamen? :o)
ForumindlægHey people! Jeg er lost, kan ikke finde ud af hvilket fag og hvilket underemne jeg skal skrive om i AT synopsen til eksamen... Hovedemnet er som bekendt "Fremtid - visioner og forudsigelser"! Hvad vælger i af fag og underemne? :o) //Rikke -
Udarbejdelse?
ForumindlægHej .. For en uge siden lagde jeg en rapport ind på siden... hvorlang tid gpr der før den er udarbejdet færdig, og kan komme helt ud på siden til downloading? Nick -
Immunsystemet?
ForumindlægHej, hvordan virker immunsystemet? og hvad er antistoffer? hvordan virker en vaccine? -
"Metode og teori"
ForumindlægEr der ikke nogen der vil hjælpe mig med dette afsnit? Vores lærer har skrevet at vi bla. skal have • en indledning med opgaveformulering og problemstillinger, metode og teori samt afgrænsning af materiale og argumenteret disposition. med i opgaven.. Indledning med opgaveformulering og problem...
