Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 3781 til 3800 af 57177
-
Dansk Opgave?!
ForumindlægMangler lidt hjælp til nogle gode spørgsmål i min problemformulering.. Min primær litteratur er Klaus Rifbjergs - Den kroniske uskyld.. Og mit overordnet emne er Udvikling.. Mangler nogle spørgsmål der går ind under det! -
Dansk-Tysk.
ForumindlægEn der vil være sød at oversætte lidt tysk for mig? er seriøst på bunden, det skal nemlig være færdig imorgen.. s; -
Dansk grammatik
ForumindlægHej folkens! Jeg er lidt i tvivl om udsagnsordenes t-endelser. Fx for ham gjaldt det om, at han havde ret. Er der en regel for det? På forhånd tak. :) -
Hjælp til dansk essay
ForumindlægJeg har fået en sides dansk-essay for. Vi har at vælge mellem - Søvnløshed - Om at gøre sig umage - Om leverpostej (Ja, det er ret komisk :D) Men ihvertfald, kunne jeg godt bruge noget hjælp til at starte essayet, slutte det. Hvordan skal man fylde en A4 side? tak på forhånd! -
Dansk analyse
Forumindlæghej med jer, jeg er lige nu igang med at skrive min opgave til dansk eksamen, prøvefor B. Jeg har valgt teksten Den dårlige svømmer af Carsten René Nielsen, jeg er godt igang med at analyser, men jeg mangler noget at perspektere teksen til! Jeg vil blive meget glad, hvis der er nog... -
Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen). Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med os andre. Hvis der er nogle der ikke har den, men ved hvad den handler om, altså hvilke emner der er, må de meget gerne dele med os ... -
Dansk trykt reklame analyse - Dansk Eksamen 2015
ForumindlægHej venner, Jeg skal op i mundtligt dansk på torsdag og ville spørge om hjælp til en perspektivering af disse 2 rekamer. Hvordan minder de om hinaden osv. http://fimgs.net/images/secundar/o.1904.jpg (Reklamen jeg har valgt) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ec/59/13/ec59134997d19b54d7... -
koagulering og clot på dansk
Forumindlægspørgsmål - jeg sidder og læser i en engelsk biokemi bog, men skal skrive rapporten på dansk, hvordan ville i oversætte clot i koaguleringssammenhænge, for kan det passe at det oversættes til prop? ved blodprop tænker man jo sygdom, men det er ikke tilfældet her. hedder det er koagel? brug af det... -
Matematik & Dansk
ForumindlægHvordan kunne man inkludere noget som arkitektur? - Når det handler om studieretningsprojekt matematik/dansk. -
Dansk mundtlig
Forumindlæghvordan kan man bedst læse til Dansk mundtlig eksamen ? -
Dansk rettelse
ForumindlægKan nogle rette min dansk stil -
Dansk stil
ForumindlægHejsa er der nogen der kan rette min stil?`? -
Dansk politik
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til eksamen i samfundsfag, men er lidt i tvivl om de forskellige begreber og regler i dansk politik. :-) Kan en regering have mere end ét støtteparti? Hvad er forskellen på et støtteparti og det parlamentariske grundlag? Kan regeringen godt vedtage en lov sammen med et p... -
Beregning af stofmængdekoncentration - fra kemi A stx 25 maj 2012
ForumindlægHej Alle. Jeg er i tvivl om følgende spørgsmål fra eksamenssættet den 25 maj 2012. M = 277,19 g/mol Den tredobbelte vinder af Tour de France, Alberto Contador, blev testet positiv for clenbuterol ved Touren i 2010. Han forklarede det positive testresultat med, at han havde spist en b... -
STX 24 timer eksamen, Strengbølger, klangfarve, strenginstrumenter osv. (Hjælp ville være fantastisk!)
ForumindlægHej :) Jeg har lige været oppe og trække "En præsentation af emnet bølger, specielt på en streng" Den faglige samtale kommer til at tage udgangspunkt i: Bølger Frekvens, bølgelængde og bølgehastighed. Forsøg med svingende streng. Strenginstrumenter og klangfarve Der var 17 opgaver og... -
Hvilket gennemsnit tæller for at fortsætte til næste år i STX?
ForumindlægFik nogle dårliga karakterer, specielt i eksamerne pga. Dyslexia og konsentrations problemer. Dumpede eksamerne (13-tal-skala). og 8,3 i genemsnitlig års karakter. Men hvilket gennemsnit tæller når det er for at fortsætte? -
Dansk analyse
ForumindlægJeg skal analysere et kort uddrag af en roman, men jeg er virkelig gået i stå og kan slet ikke komme videre. Skriv meget gerne til mig i indbakken hvis du vil hjælpe mig :-) -
lidt hjælp til en dansk essay
ForumindlægHej. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde noget om internettets sociale konsekvenser og etiske problemstillinger.... please hjælp mig for jeg er so freaking LOST !!! Tak -
Dansk grundvig
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med en salme, og undrer mig over hvad strofe 3 handler om. kan nogen fortælle mig det? Digtet er dette: Et jævnt og muntert, virksomt liv på jord som det, jeg ville ej med kongers bytte, opklaret gang i ædle fædres spor, med lige værdighed i borg og hytte, m... -
Dansk analyse
ForumindlægVil høre om der er en der kan forklare mig lidt om hvordan en analyse of fortolkning af en bog skal laves?? Hvad har man af retningslinjer og hvad skal den indeholde.. På forhånd tak
