Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4001 til 4020 af 14099
-
Religionseksamen
ForumindlægHej. Er der nogen, der har gode råd til forberedelse af religionseksamen? Jeg skal op i religion den 26. juni. Hvilke ting er vigtige at fokusere på, og hvilke ting er vigtige at have fokus på til selve forberedelsen og eksamen? Håber nogen kan hjælpe. Hilsen stargirl5. -
Nyhedskriterier
ForumindlægHej Jeg har skrevet en nyhedsartikel i dansk, og skal derefter beskrive hvilken avis den skal trykkes i. Jeg vil gerne finde en avis der både fokusere på væsentlighed, men samtidig også fokusere på sensation. Nogen der kan hjælpe? -
Freud - noveller - AT 2010
ForumindlægHej Jeg har besluttet mig for at fokusere på Freuds psykoanalyse til årets AT eksame. Jeg vil bruge fagene dansk og psykologi, så leder efter noveller /digte der vil passe godt med Freud. Jeg overveje at inddrage behaviorisme i en eventuel diskussion?? Men alle foreslag er velkomne, så kom gerne ... -
NOTATER til Mellemniveau
ForumindlægNogen, der har notater til Biologi mellemniveau, kunne gost bruge supplerende notater..Mvh Kathrine -
DNA
ForumindlægHJÆLP TIL BIOLOGI Hvad er DNA? Hvad betyder m-RNA? Hvad betyder t-RNA? -
Hjælp
Forumindlæger der nogen der gider og hjælpe mig med en Biologi ? spørgsmålet er : forklare hvordan ilten transpoteres fra atmosfæren og til musklerne ? -
receptorer
ForumindlægHej er der nogen der hurtigt vil forklare hvad en receptorer er for noget i for bindelse med nervesystemet biologi c. :) -
Enzymer
ForumindlægNogen der måske har lyst til at kigge en biologi rapport igennem, og se om den er god :-)? -
synopsis til eksamen B-niveau.
ForumindlægHej alle sammen. Nogen der ved hvordan en synopsis til en 24-timers eksamen i biologi skal se ud? -Er lidt på bar bund her... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
forberedelse til skriftlig eksamen
ForumindlægHvordan forbereder i jer til skriftlig biologi? hvilke emner er især vigtige at have styr på? -
Kroppen i bevægelse???
Forumindlæger der nogen der har gode notater til dette emne indenfor biologi på A niveau fra fysologi bogen... -
AT-Naturkatastofer
ForumindlægHej, har i et godt emne man kan vælge til Fage : Bioteknologi (Kemi og biologi) Samfundsfag På forhånd tak :) -
Mitoser
ForumindlægHej en der kan hjælpe mig med nogle spørgsmål i biologi om mitose, som jeg kan skrive til her på SP -
Hjernen via muskler
ForumindlægHej.. Nogle kloge hoveder derude der kan hjælpe mig med at forklare en biologi opgave? -
Tværfaglig
ForumindlægNogen som vil hjælpe med at rette en tværfaglig opgave vedr. biologi/kemi? -
forslag til en 2 årsopgav
ForumindlægEr der nogle der kan komme med nogle bud på, hvad man kunne skrive om i biologi til 2. årsopgaven på HF? -
forslag til en 2 årsopgave
Forumindlæger der nogen sød, der kan give nogle bud om hvad man kan skrive i 2.årsopgvae i biologi. tak -
forslag til en 2 årsopgav
Forumindlæger der nogen sød, der kan give nogle bud om hvad man kan skrive i 2.årsopgvae i biologi. tak -
hjælp...
ForumindlægHej er der en derude der er god til biologi... og evt har forstand på enzymer, der gider kigge noget igennem?
