Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 4161 til 4180 af 57177
-
Dansk økonomi - Hjææælp!
Forumindlægpå baggrund af denne artikel: http://politiken.dk/debat/analyse/article851565.ece hvad vil i så mene er overvejelser over problemerne i dansk økonomi? Og hvorfor kan finans- og pengepolitiske tiltag ikke forventes at kunne løse problemerne i dansk økonomi og økonomisk vækst? -
Dansk kronik stil
ForumindlægHej jeg har skrevet en kronik-stil i dansk, som jeg selv mener er til 12, men er dog i tvivl ? er der ikke en dansk-faglært, der har lyst til at læse den og give respons på min stil, hvis jeg sender den? -
Dansk Kemi AT-2014
ForumindlægHej alle, Jeg har valgt fagene dansk og kemi i AT, men har ikke en sag. Blev nødt til at vælge fag først, da jeg var helt lost i dette AT. Er der nogen der kan komme med forslag til emner i Dansk og Kemi (emnet er: Mad og mennesker)? -
Dansk - spansk
ForumindlægHvordan passer min oversættelse fra dansk til spansk? DANSK:Både min kæreste og jeg kan godt lide den gamle stil. Vi synes, det er pænt, når huset har karakter og personlighed. Det jeg bedst kan lide ved vores hus, er de gamle trægulve, stuklofterne og den flotte trappe. Væggene var ikke pæne, de... -
Hjælp til Dansk opgave
ForumindlægJeg er i gang med at lave DO (en større dansk opgave), hvor jeg har brug for noget hjælp. Jeg skal bl.a. lave en redegørsel for romantikken og Det Moderne Gennembrud, med særligt henblik på sædelighedsfejden. Dette har jeg delvis gjort, men vil godt sammenligne disse to perioder (mht. sæde... -
De danske naturlandskaber! HJÆLP!
ForumindlægJeg er gået helt i stå, og har virkelig brug for hjælp til denne opgave i geografi - som skal afleveret skriftligt imorgen! Spørgsmål 3: Giv fem eksempler på formationer i det danske landskab der er dannet af indlandsisen. Forklar hvordan de er dannet. Spørgsmål 4: Hvorfra komme de ... -
Dansk politik
ForumindlægHey.. Jeg er simpelthen helt tom for ideer til hvad jeg kan skrive som problemformulering til nedstående artikel. håber på at kunne få noget hjælp :) både til problemformulering og problemstillinger der dækker over de taksonomiske niveauer! Artikelen : DANSK politik er simpel: Der er kun to emn... -
Hvad ville det sige at være dansk?
ForumindlægVi havde en diskussion i klassen idag, om hvad det ville siges at være dansk. Skal man have dansk familie baggrund? Skal man have dansk pas? Vi skal lave et lille essay om det... -
oversætelse fra gamlet dansk til ny dansk
Forumindlæghej.....jeg kan ikke forstå noget fra en tekst,,,,er der en som gider hjælpe ,,,,det er på gamelt dansk ,,,,,please oversæt den for mig " vi derfor øvrighed frA ploven meer el tage, gjør bonde til regent, som udi fordum dage; thl gamle griller hvis man fulgte derudl, hvert heeredom måskee ... -
Mundtlig dansk eksame i folkeskolen
ForumindlægHvad er relevant at have med i den mundtlige dansk eksame? -
oversættelse fra dansk til tyrkisk
Forumindlægskal oversætte nogle sætninger fra dansk til tyrkisk -
Oversættelse fra engelsk til dansk
ForumindlægHej Jeg har fået en tekst der skal oversættes fra engelsk til dansk. Er der en venlig sjæl, der gider læse min oversættelse og komme med respons? Den er på 270 ord. :) -
rettelse af dansk stil
Forumindlægvil nogen rette min danske stil...hvis ja så skriv din mail så sender jeg den til dig..... det er mest stavefejl og kongruens fejl jeg skal have rettet... -
Time evolution på dansk
ForumindlægHvad er den danske term for Time evolution? https://en.wikipedia.org/wiki/Time_evolution Jeg kan ingenting finde vha. Google -
dansk opgave forslag
ForumindlægHej, jeg skal have besluttet mig for hvad jeg ville skrive om til min 2.g's dansk opgave. Er der nogen der har nogle forslag til hvad man evt. kunne skrive om? -
rette min dansk stil
Forumindlæghejsa. er der en der lige hurtigt vil læse min dansk stil for grammatiske fejl. den er på 1½ side. det ku være en stor hjælp. hilsen lisa:) -
Dansk, hjælp til rette indledning :((
ForumindlægHej nogen derude der vil læse min indledning i gennem til en dansk kronik, det er en 1/2 side. Kunne være super lækkert, tak på forhånd! :) -
Dansk mundligt eksamen
ForumindlægHej:) Jeg har virkelig brug for hjælp til valg af et godt essay, som jeg kan bruge til min mundtlige dansk eksamen. Nogen foreslag?:) -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til dansk afgangseksamen her om en måneds tid. Jeg har et digt, eller sang, "Stjernekrig" skrevet af Elisabeth Gjerluff Nielsen, men hvis der er nogen, som gider at hjælpe mig, ville jeg blive glad. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om digtet er et dramatisk eller episk dig... -
HJÆLP MED OVERSÆTTELSE dansk til fransk
ForumindlægHej folkens. jeg ville spørge hvis i kunne hjælpe mig med oversættelsen af den her tekst som jeg selv har skrevet fra dansk til fransk. det haster!!!! TJEK FILEN!!!
