Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 4201 til 4220 af 57177
-
Dansk Essay!!??
ForumindlægHeeij :D... Jeg vil gerne have hjælp til en dansk Essay.. Mit afsæt er ''Mobiltelefon'', det er ikke selv valgt, men det er min lærer der har valgt det ... :D Ehm.., Jeg er har skrevet noget af den, men er ikke helt færdig.. Så ville bare spørger om der er nogen, som vil læse den ... -
Nogen der vil rette min dansk stil?
ForumindlægNogen der ville rette en dansk stil på lidt under 4 sider? -
De 3 hovedgenrer i Dansk
ForumindlægHej alle, hvad er de 3 hovedgenrer i dansk? -
Dansk Essay!!!?
ForumindlægHeeij :D! Jeg er næsten færdig med min danske essay, som jeg gerne vil have lidt hjælp til, for jeq er nemlig gået i stå.. Ved ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive??- Nogle ideer?? Mit afsæt er ''Mobiltelefonen'' .. Når jeg tænker på ordet mobiltelefon, kommer jeg i tanke om den ... -
Mundtlig dansk
ForumindlægPistol analyse Jeg har valgt pistol, da jeg synes instruktøren har været god til at bruge virkemidler til at vise, hvad vi skal se og forstå. Pistol er instrueret af Andreas Thaulow, og blev udgivet i 2016. Jeg ville mene, at kortfilmen har to undergenre. Den ene er socialrealisme... -
Dansk Hjælp med at rette?
ForumindlægKan i hjælpe med at rette en dansk Novelle? -
Computer med til dansk eks
ForumindlægMå man gerne have sin computer med ind under eksaminationen i dansk ? -
rettelse af dansk stil
ForumindlægHej Er der nogen der vil bruge 5 min på at rette min stil. den fylder kun 1½ side. tak -
Fra Dansk Folkeparti til Socialdemokraterne
ForumindlægHej jeg sidder lige og forbereder mig til eksamen i morgen. Jeg mangler nogle flere grunde til at vælgere går fra DF til S udover, at det er fordi at de to partier ligner hinanden på socialområdet (ældrepleje bl.a.). Og som et resultat på at DF nu går ind for halvering af dagpenge og fastsættelse... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Dansk off. sektor
ForumindlægHvad erde økonomiske og politologiske forklaringer på den langsigtede udvikling i den danske offentlige sektor.?? -
Rettelse af dansk stil
ForumindlægHeej :) Er der en venlig sjæl, som vil læse korrektur på min dansk stil? På forhånd tak :) -
Mundtlig dansk - spørgsmål
ForumindlægHej!Når man skal op i mundtlig dansk skal vi læse 1/2 side højt. Hvad så hvi sman får et digt forholdsvist langt digt? Skal man så kun læse nogle af stoferne eller hele digtet højt?? -
Problemformulering i samfundsfag (danskhed og indvandrer
ForumindlægHej :-) Jeg skal opstille en synopsis i samfundsfag, og jeg kan simpelthen ikke finde en passende problemformulering som er dækkende. Mit overodnet emne er "Danskhed og invandrer". Jeg har selvføgelig fået nogle billag som jeg skal gå udfra, når jeg fremstiller min problemformulering... -
Dansk synopsis - sagprosa
ForumindlægJeg har trukket sagprosa som mit fordybelsesområde i dansk, og jeg er virkelig på bar bund omkring hvilket emne min valgte artikel skal handle om! Er der nogen der har ideér eller evt. selv har haft sagprosa i afgangseksamen? På forhånd tak :)) -
Rettelse af dansk stil
ForumindlægHej.Nogen der kunne tænke sog at rette min danske stil i gennem ? Har selv rettet flere gange, så der skulle ikke være så meget.Smid sin adresse her, hvis du vil, eller mail mig på:[email protected]åber vvirkelig nogen gider -
FSA Dansk 2010
ForumindlægHej. Er der nogen der har en udgave af FSA Dansk skriftlig fremstilling 2010-folderen liggende, og er der nogen der har mulighed for at uploade opgaverne der fra? Jeg tænker ikke på opgaver der ér løst, men de opgaver man kunne vælge imellem, altså dem der står i den folder man fik udlever... -
Generalforsamling i dansk TeX brugergruppe
Forumindlæg(Hvis indlæg som dette ikke må postes, så bedes dette indlæg fjernet af administratorerne) På lørdag holder den danske TeX (og LaTeX) brugergruppe (DK-TUG) generalforsamling i Århus. Mere indformation kan ses her: http://www.tug.dk/generalforsamling/2007 -
Reklameanalyse i Dansk A
ForumindlægHej jeg går på HTX, og jeg skal analysere en reklame fra et blad, og jeg vil så gerne høre om der er nogen som har en vejledning eller model til reklameanalyse i dansk A???? Jeg har nemlig ikke nogen, da reklameanalysen indgår i mit studieretningsprojekt. -
Valg af dansk hovedværk
ForumindlægHej, Jeg skal læse et selvvalgt hovedværk i dansk, og jeg vil gerne høre om i har nogle gode ideer, så jeg kan få fat i en roman med lidt kød på. Jeg har allerede læst en krimi, så denne genre skal det ikke være igen. På forhånd tak!!
