Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4221 til 4240 af 58387
  • stx Kemi A 22. maj 2014

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har været op til kemi a stx 2014? så vil jeg meget gerne se jeres opgave, for vil bruge det som facit liste. skal nemlig op på onsdag :) tak på forhånd!
  • Skriftlig engelsk

    Forumindlæg
    Hey folkens. Jeg er generelt god i skolen, fatter dog intet af sprogligt grammatik. Skal op i engelsk skriftlig, så ville høre om der er nogle forholdsregler, eller fiks (Hvad man nu skal kalde det) Som kan gøre en stil gramatisk bedre? På forhånd tak.
  • Engelsk disposition

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skrive min engelsk disposition; main topic: crim, og my topic school shootings. Men jeg er gået lidt død nu, jeg er kommet på 3 grunde til at jeg har valgt emnet, det er det
  • Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-)
  • Stephen King - EKSAMEN IMORGEN! HASTER!!! VIGTIGT!

    Forumindlæg
    Hey alle, jeg skal op til engelsk på HF imorgen, og har bl.a. emnet FEAR! Vi har om Stephen King og jeg har i hans værk "Night Shift" undret mig over følg. citat: "People ask me, Why do you choose to write about such gruesome subjects (horror:fear)? I usually answer this with anot...
  • Hvor mange eksamer?

    Forumindlæg
    Jeg går på hhx, og er på 2 år. Jeg har afsluttet Matematik c, men kom ikke op i det. I år afslutter jeg følgende Tysk Erhvervscase VØ Samfundsfag Hvor mange af dem skal jeg op i? nogle der kan svare på det?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) jeg er kommet op i "noveller fra din egen livetid" i dansk, og jeg kan ikke rigtig finde nogle... det må gerne være nogle der kan perspektiveres til "Intet" af Janne Teller. eller noget lignene :) Har i nogle forslag ? :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg har to spørhsmål jeg håber nogen kan hjælpe med at svare på :) gør rede for cellens opbygning forklar de forskellige transportprocesser over cellemembranen
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej folkens, er der ikke en der vil fortælle mig hvad kemisk energi overordnet er, har slået op på hjemmesider osv. men kan ikke rigtig forstå det? :-/
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) .. jeg har trukket Energiomsætning i mennesket, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.. er der nogle der har et forslag eller to ?
  • eksamen

    Forumindlæg
    Til dem af jer, der har været op i religion, og fik en karakter på 10 eller derover. Hvor lang tid brugte i på forberedelse, og hvad er den mest hensigtsmæssige måde at forberede sig på?
  • eksamen!

    Forumindlæg
    er der en som kender til tekten "Die dunkelhaarigen Kinder von Berlin" af Aysel Ozakin? vil rigtig gerne have hjælp til et referat og en ordentlig forståelse af teksten! håber nogen kan hjælpe!
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Heejsa,Ja her i orgen skal jeg så til min første mundtligfysikeksamen og jeg aner ikke hvordan den forgår!Jeg kan se, at vi skal flere op samtidig. Men vi arbejder ikke i grupper jo
  • Eksamen.. hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg har fået stillet en eksamenopgave der lyder; - Vis herunder at mængden af periodiske decimalbrøker er lig mængden af rationale tal. jeg ved simpelthen ikke hva jeg skal gøre.. kan i ikk hjælpe mig.. plz :S
  • eksamen!

    Forumindlæg
    Hej jeg så der var et "skema" over hvordan man behandler en religions tekst, og den brugte jeg... men nu er det historie det gælder, på fredag! er der nogen der har en fremgangsmåde til en historie tekst???
  • HJÆLP til eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg så der var et "skema" over hvordan man behandler en religions tekst, og den brugte jeg... men nu er det historie det gælder, på fredag! er der nogen der har en fremgangsmåde til en historie tekst???
  • Hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at læse op til dansk og har to tekster som jeg ikke kan forstå, og som jeg desværre ikke har nogle noter til det er Ambrosius Stub "Aria" og Brorsons Samvittighedens prøve til nye år. Hvis der er nogle der har arbejder med en af de tekster må i meget gerne skrive. :)
  • EKSAMEN nu

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige trukket mit "emne/spørgsmål" i dag i Naturgeografi B det lyder således: Produktion og levevilkår i landbrugsområder i Syd- og Østasien med særlig vægt på Bangladesh der er to spørgsmål jeg har lidt problemer med, så håber nogle vil hjælpe! :) spørgsmålene er: - de klima...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen..er der mon nogen der kan hjælpe os? Vi har læst "Bahnwärter Thiel" som er skrevet af Gerhart Hauptmann og kunne godt bruge lidt hjælp til indholdt.. :o)
  • eksamen

    Forumindlæg
    er lidt i tvivl om hvad helt præcist det går ud på. Hvad skal man ud over at udlede et bevis?