Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4321 til 4340 af 14099
-
Globalisering (TORM)
ForumindlægHej, Jeg skal vurdere skibsrederiet TORM globaliseringsgrad! Nogen som kan hjælpe mig? Er gået helt i stå !! -
Litterær artikel struktur/overskrifter
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har lige fået en struktur til littærere artikler. 1. Pointerne helt frem i indledningen. 2. Fremgangsmåden skal præsenteres og følges 3. Tydelig afsnitinddeling i analysen 4. Hvert afsnit skal begynde med kernesætning 5. Der skal konkluderes Jeg har p... -
sidetal til storeopgave
Forumindlægjeg laver min 2.g's opgave .. og skal kun skrive mellem 8-10sider .. Men har skrevet 12 sider .. Og er færdig med den .. Tror i det gør ngt ? Jeg har prøvet at hakke ned på det overflødige .. :s .. Hjææælp .. -
Haster...
ForumindlægHej... Jeg skal analysere en af Malcolm X's tekster men kan ikke rigtig finde nogen... skal sammelignes med Martin Luther King's tale, I have a dream. Er der nogen der kan hjælpe.. det vil være en stor hjælp.. tak.. -
Alexandria.. Haster!
ForumindlægJeg skal svare på følgende: Gør rede for omstændighederne omkring Alexandrias grundlæggelse... For det første hvor omfattende bør det være? hvilken længde bør denne redegørelse minimum have ? jeg har skrevet 13 linier om det.. Om Alexander den store der grundlagde det, og om ptolemæus der laved... -
Gamle eksaminer med svar ?
ForumindlægHej, Jeg skal op i min AVU FED Matematik skriftlig på næste torsdag, og den måde jeg forbereder mig på, er at lave gamle eksaminer, og kigge på svarende efter. Jeg kan bare ikke finde svararket til nogle af de eksaminer jeg har fundet, er der nogle der ved, hvor man kan finde det henne ? Tak på ... -
SRO opgave
ForumindlægVi skal i vores klasse (2.G) til at vælge emne til studieretningsopgaven. De overordnede emner er "Storbyen" og "Amerikanske (britiske) samfundsforhold". Jeg skal kombinere fagene Engelsk og Tysk, og har lidt svært ved at finde et emne at skrive om. Er der nogen, der kan ko... -
Fsa 9 mundtlig engelsk outline
ForumindlægHey everyone, jeg sidder her og har valgt et overemne (til den mundtlige prøve i engelsk) som vi har haft tidligere på året jeg har valgt civil rights movement, men kan ikke finde på et underemne, håber nogle af jer kunne hjælpe mig med det. Tak på forhånd og god søndag -
Maksimalisme
ForumindlægEr der nogen der ved hvad begrebet 'maksimalisme' går ud på, gerne ifm Jan Sonnergaard? Jeg har ikke kunne finde noget om det på nettet, men tænker at det muligvis er et modsvar eller det omvendte af minimalisme? På forhånd tak for hjælpen! -
Sinusfunktion
ForumindlægJeg forstår altså ikke, hvad jeg skal bruge radiantal til sinusfunktionen f(x) = sin(x) og til harmoniske svingninger i formen: f(x)= A*sin(Φt+φ) -
træning af hjernen?
ForumindlægHvad er det der præcist sker, når vi udfører det samme forsøg (fx oplæsning af "farveord", hvor ordet rød eksempelvis står med grønne bogstaver), men bliver bedre jo flere gange det udføres? Altså træner hjernen?? -
Rettelse af klumme
ForumindlægHej Er der nogen, der kunne lyst til at rette og tilse min klumme for tegnsætnings- og formulerings fejl? Jeg har selvfølgelig også gået den igennem et par gange, og vil nu have at en anden gør det. -
Resume, Analyse og Disposition, hvad er hvad?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave et Engelsk Resume, en dansk analyse og en dansk disposition om filmen Coraline. Men hvad er lige hvad? Nogle der kan hjælpe? -
Jeres Problemformulering
ForumindlægHvordan lyder jeres problemformulering til AT-synopsen? Jeg er gået lidt kold i den... hvor lang og detaljeret skal den være? -
Feedback på problemstillinger?
ForumindlægJeg skal i samfundsfag og dansk skrive om Fukuyama's teori om "historiens afslutning" og om det kan ses som e postmoderne vision. Jeg har opstillet nogle problemstillinger og ville høre om der er nogle der vil kigge på dem og give noget feedback på dem ift. hvordan jeg har grebet ... -
Fagets begrænsninger
ForumindlægHvad menes der med fagets begrænsninger i AT? Hvilke begrænsninger kan dansk eksempelvis have? -
Samfundsfag - problemstilling
ForumindlægNogen der har en god ide til, hvad jeg skal komme ind på? Spørgsmålet lyder således: -Hvordan kan politikerne og medierne misbruge deres magt? På forhånd tak :-) -
Hvad er Idealiseringen i fysik ?
ForumindlægHej der ude. Hvad er idealiseringen i fysik? -
rettelse
ForumindlægHej,., var der en der kunne rette mit engelsk.. mv Fassos -
london taxi driver - nogen der har læst den?
Forumindlægnogen der har læst "London taxi driver" jeg forstår den ikke rigtig nogle der kan hjælpe lidt?
