Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4381 til 4400 af 58387
-
AT- begrænsinger Fysik/engelsk (Al gore)
ForumindlægHej sidder og skal op til eksamen i AT på mandag og ville hører om der er nogen der vil hjælpe mig med at muligheder og begræsninger inden for fagene Fysik/engelsk? Har om den globale opvarmning med al gore's film the inconvinth truth og hvordan vindenrgi kan være en løsning til den gl... -
Råd (Eksamenstræning) Til Skriftlig Engelsk (B) HF
ForumindlægHej alle sammen! Jeg går i 2. HF og skal til min skriftlig engelsk eksamen i næste uge. I forhold til mundtlig hvor jeg har fået 12 i karakter, halter jeg langt bagefter når det gælder grammatiken. Kan se på studienet at de har en eksamenstræning med de typiske i fejl i delprøve 1. Men er der vi... -
STX B maj 2012 med og uden hælpemidler
ForumindlægHej Jeg vil hjælpe min søn med at træne ham op til de skriftlige eksamner. Har derfor brug for lidt hjælp hurtigst mugligt helst inden fredag Er der nogen hjælpelige folk der har udregningerne/facit til opgaverne fra STX B maj 2012 med og uden hælpemidler??? Tak på forhånd -
Nogen der har været til sygeprøve FS10 "december 2008"
ForumindlægEmnene ? -
Jeg laver dit engelsk - du laver mit tysk
ForumindlægHey.. Jeg var så uheldig at trække mundtlig tysk til eksamen i 9. klasse, og tysk er virkelig noget jeg ikke kan finde ud af. Derfor håber jeg at der er nogen der kan bruge noget hjælp til engelsk og omvendt hjælpe mig med tysk; Jeg laver dit engelsk oplæg, du laver mit tysk oplæg. Vi giver hina... -
Engelsk - tegnsætning
ForumindlægHej\n\nVi har i engelsk fået en tegnsætningsøvelse.\nDvs. vi fik en engelsk tekst hvori alle tegn og store bogstaver var fjernet, og vi skulle så sætte punktum, komma og diverse andre tegn og rette til store bogstaver.\nNogen der vil tjekke - specielt mine kommaer...\n\nPrince Andrew will follow ... -
Karakter-Klage og det at blive student(STX 3.g)
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation, at jeg muligvist skal indsende en klage over en skriftlig karakter. Jeg har spurgt min lærer vurdere om hun synes det er grundlag for det, og hvis hun mener det vil jeg selvfølgelig skrive min klage. Er der nogen herinde der ved, om det har nogen betydning for... -
vejledende opgaver i stx a 5004B - med evt. svar
ForumindlægHej, jeg håber du kan hjælpe. Jeg vil høre om mit svar virker rimeligt og rigtigt. opgaven lyder Når en bestemttype gammastråler sendes gennem en blyvæg, er der følgende sammenhæng mellem intensiteten I0 før passage gennem blyvæggen og intensiteten I efter passage: I=I0e-0,0393x, Hvor x angiver b... -
Rejsemål? Engelsk
ForumindlægHvad hedder rejsemål på engelsk? Eller der findes måske slet ikke sådan et ord? I hvert ffald ikke ifølge min ordbog :( -
STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?
ForumindlægHvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.? -
02 i engelsk skriftlig - bør jeg klage?
ForumindlægJeg fik 02 i eksamens karakter for min eng. skriftlig stil på A-niveau. Jeg ved godt den måske ikke er særligt god men må indrømme at jeg alligevel blev overrasket da jeg plejer at få 10 i mine afleveringer. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre nogle kommentarer fra folk herinde inden jeg se... -
Et par dage inden skr. eksamen mat A niveau
ForumindlægHej, På fredag skal jeg til skriftlig eksamen i matematik A niveau på STX. Nogle råd til hvad man lige kan gøre her i de kommende dage, så man er 100% klar til eksamen og til at score 12-tallet? PS: jeg har regnet 17 eksamenssæt og samtlige vejledende opgaver fra EMU tak :) -
engelsk grammatik
Forumindlæghejsa har brug for en engelsk grammatik en som kunne hjælpe mig -
Engelsk grammatik
ForumindlægEn, som kan hjælpe mig med noget engelsk grammatik. Det haster :/!! -
Forslag til materiale under kortfilm til eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige trukket til mundtlig dansk eksamen. Jeg har trukket kortfilm under det overordnede emne "at være ung". Hvis der er nogen der nogle gode idéer til kortfilm, må i meget gerne skrive dem, for jeg føler jeg er lidt på bar bund. Krav til kortfilmen Spilletid: mellem 2 og 1... -
Er du god til engelsk?
ForumindlægNogle herinde som gider at 'rette' mit engelsk for fejl? Btw det er en fremlæggelse så tegnsætninger er ikke så vigtig. :) -
Engelsk Essay
ForumindlægEr der mulighed for at nogle har tid til at rette min Engelsk essay på blot 900 ord? Tak på forhånd :) -
Engelsk retning
ForumindlægHar skrevet 10 sætninger på engelsk er der nogle som er friske på at rette dem grammatisk korekt. ? Og så har jeg skrevet en tekst på 8 linje som også skal rettes :) -
haster. engelsk afl!
ForumindlægHej alle.. Jeg skal snart aflevere noget engelsk. Små sætninger med oversættelse og noget grammatik. Nogen som vil bruge lidt tid på det ? Det er ikke meget.. og det haster :/¨ Tak. /Louise -
Fra engelsk til dansk
ForumindlægHej , Er der nogle som kan forklare/fortælle mig,hvad der sker med hhv, punktumer og verbumer , når man oversætter en engelsk tekst til dansk?
