Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4461 til 4480 af 40685
  • forberedelse til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lidt svært ved at læse op i det samfundsfag, og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an? Skal man kunne det teorierne, det politiske stystem, det økonomiske kreds løb etc. uden ad??Jeg føler ikke, at jeg kan overskue at kunne lære alle de ting uden ad. Men hvordan forbedrer i jer?
  • Eksamen om 45min ! ! ! !

    Forumindlæg
    Nogle GODE problemsstillinger til overskriften: Finanskrise og globalisering Herunder med fokus på skattelettelser Vi har fået skrevet en smule, men vi har sværet ved at flette globalisering ind i preblemstillingerne,.. På forhånd tak
  • DANSK EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller???
  • dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej eventyret den grimme ælling er den skrevet i en bestemt illitratur periode, som man kan sammenligne med Tak på forhånd
  • hjælpp eksamen

    Forumindlæg
    Kære jer derude! jeg skal forklare hvad NRA er på engelsk er der nogen der har en god formulering på engelsk hvad NRA egentlig er??? please hjlælp mig jeg har forsøgt, men lyder bare overhovedet ikke grammatisk rigtigt hilsen Ida
  • eksam i bio

    Forumindlæg
    hej vil lige spørge til om genetik de 4 baser : er a og t koblet sammen og bliver holdt sammen ved 2 brintbindinger og g og er koblet samme og bliver holdt sammen med 3 brintbindniger er det rigtig eller er det omvendt og hvad kan endelige censoren spørger om genetik
  • Dansk eksame

    Forumindlæg
    Jeg trak livet er hvad man gør det til, som et emne i dansk, men jeg ved ikke rigtig hvilken tekst, billede eller film jeg skal lægge det op til. Håber i kan hjælpe
  • Eksam - solsystemet

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har trukket spørgsmålet "Du skal præsentere emnet Solsystemet" hvordan ville i gribe det an.. hvad med hvordan opstod solsystemet?? nogle der har et svar ville jeg blive rigtig glad.. har kigget lidt herinde, men sys ikke jeg kunne finde noget.. på for hånd tak
  • Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Skal snart til biologieksamen men har lidt problemer. Er der ikke nogen der kan hjælpe med at give en klar beksrivelse af hvad forskellen er på DNA, kromosomer samt gener.?
  • Eksamen - Synopse

    Forumindlæg
    Har stærkt brug for hjælp til min synopse til min samfundsfagseksamen i morgen... Så hvis der er en som gider kigge på det jeg har lavet og give konstruktiv kritik, ville jeg være lykkelig...
  • Naturgeografi, eksamen ;/

    Forumindlæg
    Hvorfor har vi en sommer og vinter i Danmark ? (:
  • Spansk eksamen???????????????????????????????????????????????????

    Forumindlæg
    Hej :) Må man egentlig læse sit spanske oplæg op?, Eller skal man det helt udenad???
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt?
  • Hjælp Kemi eksamen

    Forumindlæg
    emnet: forbrænding af organiske stoffer Hvad skal jeg komme ind på her, i må meget gerne definere det for mig også...
  • EKsamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Du skal fortælle, hvordan man beskriver en partikels bevægelse i én dimension, og herunder komme ind på begreberne stedfunktion, hastighed, fart og acceleration.
  • Eksamens projekt.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal i gang med min projektopgave i billedkunst på B-niveau, og den skal tage udgangspunkt i et samfundsproblem. Har I nogle gode idéer, jeg kan arbejde med?
  • Statsforfatningsret eksamen... Hvordan?

    Forumindlæg
    Nu begynder eksamens tiden snart at nærme sig. Jeg skal op i statsforfatningsret og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt? Hvor meget skal jeg kunne udenad? Er det vigtigt at jeg kan hele bogen udenad og grundloven eller ???
  • eksame- essays

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket essays og klummer til den mundtlige eksame. Jeg vil meget gerne analysere et essay, så jeg ville spørge om nogle af jer kender nogle gode essays? Jeg har ledt lidt, men der kommer ikke rigtig nogle op, som jeg synes ser intressante ud.
  • Tekst til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket "nyere noveller" til eksamen, og mangler nogle gode tekster at analysere. De skal være fra år 2000+ og gerne med mange sproglige virkemidler. Hvis den omhandler temaet "lykke", kunne det være endnu bedre:D God dag
  • Mundtlige eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der gider at rette det her til min mundtlige eksamen om 2 uger? I have chosen to talk about the satellite because I think it is the greatest invention, because it has had and still has a big influence on our lives, and there has been developed many things from the satellite, e.g. Th...