Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4481 til 4500 af 181598
-
Engelsk eksamen 2013
ForumindlægHej studieportalsbrugere! :) Jeg var, som så mange andre oppe i Engelsk skriflig eksamen i går.. Og efterfølgende snakkede jeg selvfølgelig med en masse andre om det. Og stort set alle var enige i, at det virkelig var nogle møg tekster, der skulle analyseres. Alle jeg snakkede med, der havd... -
Matematik B - hvordan bliver man bedre??
ForumindlægHej alle.. Jeg har matematik på B (går i 3. g), og jeg skal snart op til terminsprøver og nok også matematik eksamen, så jeg sidder virkelig og har brug for tips til, hvordan jeg kan forbedre min karakter?? Har I sider i kan anbefale, andre tips I selv gjorde brug af? Alt tages ... -
Skriftlige karakterer HF/STX- nogen der har fået ?
ForumindlægNogen der har fået deres skriftlige karakterer endnu ? Der var censormøde i går så håbede lidt på at få dem at se i dag. Hilsen Siiilas :) -
Skifte uddannelsested op til eksamen
ForumindlægJeg går i 1 HF, og skal til at afslutte nogle fag. Jeg har været oppe i skriftlig eksamen i matematik C, og mundtlig matematik C og vil gerne starte i på HF uni i Roskilde. Jeg skriver fordi, at jeg ikke selv mener, at jeg er på samme niveau som mine klassekammerater, eftersom jeg er gået fra E... -
1-årigt A-niveau?
ForumindlægHVa har I fået af resultater?? :p -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Oplæg til virksomhedsøkonomi eksamen A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal til vø eksamen, og skal derfor lave et oplæg omkring en virksomhed, som jeg skal fremlægge inden jeg skal fremlægge den ukendte tekst. Jeg skal derfor lave oplægget om en virksomheden hjemmefra. Jeg ved ikke rigtig hvad oplægget skal indeholde, så ville høre om nogen af jer herinde ... -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
Forskel på skrift - og talesprog
ForumindlægHejsa :-) Jeg sidder lige nu og er i fuld gang med at analysere min portrætartikel (Hus Forbi), hvilket jeg skal bruge til min mundtlige eksamen i dansk på fredag! Jeg er dog kommet lidt i tvivl om, hvad forskellen på tale - og skriftsprog egentlig er. Tak på forhånd. Mvh. Simon -
Matematik A, Fysik B, Kemi B
ForumindlægEr der nogen som har følgende studieretning: Matematik A, Fysik B & Kemi B? Da det er en meget populær linje, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor svær den egentlig er - jeg skal nemlig have den. Hvad synes I om denne linje? Er den nem, svær eller hvad? Og hvor god skal man være til fage... -
Fy da føj for en eksamen!
ForumindlægHar lige været oppe i dansk i dag og fik 8. Er egentlig tilfreds med karakteren, men det er jeg bestemt ikke med min lærer og censor. Nøj, hvor var de stride og ubehøvlede! Jeg var ikke kommet rigtig igang, før de hang over mig med alle deres spørgsmål, og så sad de tilmed og afbrød mig gang på g... -
VØ A eksamen 15. august 2014
ForumindlægHej! Jeg leder efter eksamensopgaven i VØ fra august 2015, da jeg er lidt stuck med en aflevering. Nogle der kan hjælpe? På forånd tak! -
Dumpet til kemi eksamen
ForumindlægHeej alle sammmen. Jeg er idag (d. 11. juni) dumpet til min kemi eksamen. Det værste ved det hele er, at jeg nok nu ikke kan komme ind på universitet og læse biologi (der står med adgangskrav, at man ska ha kemi B, men burde det så ikke osse være bestået ?) Er der nogen som ved hvad jeg kan gø... -
Hvad betyder Indekstal? Eksam !! hjælp pliiz
ForumindlægJeg har mundtlig matematik eksam. PLiiiz HELP HELP Gør rede for hvad der mendes med indekstal og giv et eksempel på, hvodan indekstal kan bruges til at sammenligne talserier. -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
Engelsk A niveau, hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg skriver fordi, at vi lige har haft terminsprøver på min skole, og jeg dumpede skriftlig engelsk. Jeg er virkelig bange for, at dumpe til eksamen. Mit spørgsmål er derfor, har I nogle råd til hvad jeg kan gøre for at forbereder mit engelsk i løbet af no time? JEG GIVER AL... -
Problemregning 9. kl. eksamen
ForumindlægAngående den kommende eksamen i matematik, problemregning, ville jeg lige høre, om der er en bestemt måde, man skal opstille problemregningen på? Jeg skriver inde i docs - er der et bestemt "loyout" til selve opskrivningen???? Eller er det noget, man selv kan vælge? -
Dumpet matematik 1.G?
ForumindlægHalløj alle sammen! :D Jeg har brug for et hurtigt svar på dette spørgsmål, helst inden lørdag. Nu går jeg i 1.G, STX. Mine karakterer ligger på standarden, middel. Men jeg har overhovedet ikke kunne følge med i matematik i år og har fået 00 x2(skriftlig og mundtlig) for års karakterer i det o... -
Mundtlig Matematik C
ForumindlægHej.. hvordan forbereder jeg mig bedst til den mundtlig eksamen? Jeg har set at der er mange fra min klasse og de andre klasser der har taget notater herfra :S Er det ikke snyd? For alle viser ikke hvad de har bag facaden og hvorfor er det folk bruger studieportalen.dk inspiration ? C+P ? afskr... -
HJÆLP! Hvordan bliver man rustet sammen til dansk skrift. stx?
ForumindlægNogle der kan forklare tidevand meget detaljeret og meget pædagogisk?????
