Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4521 til 4540 af 33009
-
Hjælp !!!
ForumindlægKan jeg stadigvæk godt komme ind på for eksempel administrationsbachelor uddannelsen selvom jeg ikke har færdigt gjord min HF helt, men der imod fagene der kræve af adgangskrav for at komme ind på uddannelsen. Skal også lige siges at jeg har taget fagene som enkeltfage -
Kemi eksamen????
ForumindlægHej...Jeg har kemi på B niveua og går på hf. Har hørt nogle sige, at man gerne må få udleveret eksamens spørgsmålene inden man skal til eksamen.. Er der nogen som ved om dette er rigtigt? -
Bindingstyper!
ForumindlægNogen der kan fortælle mig om det er de rigtig bindingstyper jeg har skrevet på? Br2 Kovalent binding. BaF2 Iopnbinding. C3H8 Polær binding --> forskel i elektronnegativitet er så lav at den egentlig kaldes upolær. NaCl Ionbinding ... -
00 i 9 afgangseksamen i matematik uden hjælpe midler
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har lige været op til matematik afgangseksamen uden hjælpemidler og jeg er 100% sikker på jeg ikke består og jeg får 00. Jeg ved ikke hvad jeg har fået i mit standpunkt udover men der regner jeg med jeg er bestået i matematik uden hjælpemidler. Jeg kunne godt tænke mig a... -
2.g opgave
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til at vælge et fag til den store dansk/historie opgave i 2.g.. Jeg regner med at lave dansk-delen, kunne godt tænke mig at analysere en god bog. Historie interessere mig desværre ikke. Hvad for nogle bøger kan i foreslå ? Har tænkt lidt på "Fluernes Herre", m... -
Passing Places
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at analysere historien Passing Places via. et langt analyse ark, men der er to punkter jeg ikke kan komme videre med. "Setting" af historien og "General" til historien, General dvs. hva genre og om jeg har lyst il at læse den igen, hvorfor, hvo... -
oversættelse
ForumindlægHVordan kan man sige noget i den retning af, at der også er blevet lavet en film ud fra en historie. -
Ansøgning ergoterapeut. Spørgsmål!
ForumindlægHej jeg vil gerne uddanne mig som ergoterapeut og regner snart med at lave en ansøgning, dog har jeg et par spørgsmål om min uddannelse jeg fuldførte i sommers. Jeg blev færdig med en Fuld HF i sommers, dog ikke en almindelig en på 2 år, men på 3 år dvs, enkeltfag, men samlet en fuld HF.. S... -
Hjælp Empiri?
ForumindlægHej Jeg skal snart til AT-eksamen og til det vil jeg bare lige høre om jeg godt kan skrive statistikker på som empiri i biotek-faget? Altså jeg har selvfølgelig anvendt fagbøger og artikler, men jeg har også nogle statistikker vedr. udviklingen i stress - er disse også empiri i biotek? Jeg skri... -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige modtaget min karakter for min engelske stil og den er en del lavere end den plejer at være, derfor ville jeg høre om der er nogle der ville se den igennem og måske komme med et bud på hvad karakteren skulle være, for jeg overvejer klage, men det kan selvfølgelig være at jeg har haft ... -
SPANSKE SYGE
ForumindlægHej Folkens jeg har brug for Noter til Spanske syge! Fag kombination: Biologi og Historie skriv gerne i min indbakke hvis du har noget jeg kan bruge På forhånd tak :) -
Overblik
ForumindlægVi er igang med at lave overbliksnoter over historie i gymnasiiet. Nogen der har gode noter der kan supplere mit eget??? Du ville gøre en stor tjeneste. -
kurz von frankfurt
ForumindlægHej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp -
Rudd-koncessionen
ForumindlægJeg har netop trukket til min historie-eksamen. Mit emne er: De store revolutioner og imperialismens tidsalder. Er der nogen af jer der har nogle noter eller lignene til Rudd-koncessionen? Ville være en kæmpe hjælp! -
Verdenshistorie 2
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og læser til historie og er i tidsnød, så tænkte på om der var nogen der ligger inde med noter til verdenshistorien 2 s 11-50? ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak Malene -
PLÖTZLICH WAR MEINE HAND AUF SEINEM KNIE
ForumindlægEr der nogle der har nogle noter eller lignede til den tyske historie "PLÖTZLICH WAR MEINE HAND AUF SEINEM KNIE" skrevet af Milena Moser? -
Geschäft ist geschäft
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen, der har læst historien geschäft ist geschäft? Og i så fald, har nogle noter eller et resume af teksten jeg kan få? Altså hvad handler den om osv.? Mange tak på forhånd :) -
Når man læser
ForumindlægHej Hvilke spørgsmål kan man stille sig selv, når man læser en tekst bl.a. dansk/historie? For at forstå det bedre, så man også kan lave nogle noter. På forhånd tak! -
Dansk A svær?
ForumindlægHej, jeg skal efter sommerferien på andet år HF, og skal op i dansk A eksamen. Jeg er i forvejen dårlig til analyse og fortolkning, og bruger gerne mange timer på en tekst, hvis jeg skal analyserer den. Men jeg har hørt, at til Dansk A eksamen trækker man en tekst, og får kun 1 times forbered... -
Engelsk - en sætning
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en enkelt sætning fra dansk til engelsk? "men hvad jeg foretog mig, vil jeg ikke tale om." (udtalt af ex-spion) Mit eget forslag er "however what I did, I will not discuss." Nogen der har et bedre forslag?
