Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4821 til 4840 af 14099
  • Matematik I Flatland: A romance of many dimensions

    Forumindlæg
    Hej, skal skrive en opgave om matematik i Romanen Flatland. Min lærer vil gerne have at fokuset er på keglesnit men kan ikke rigtig finde en sammenhæng fra bogen til keglesnit. Nogen der har læst den som kan hjælpe?
  • Fortællerstil i Engelsk

    Forumindlæg
    Jeg skriver SRP lige i øjeblikket. Jeg skal fokuserer særligt på Fortællerstil (engelsk) i bogen "we need to talk about Kevin". Hvad kan man skrive om fortællerstil??
  • Stemningsbeskrivelse af sang?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal analysere en sang i dansk, hvor jeg skal fokusere mest på stemningsbeskrivelsen. Er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg skriver sådan en stemningsbeskrivelse? (: På forhånd tak, Jeanett
  • abstract SRO - hvordan??

    Forumindlæg
    Må et abstract gerne indeholde hvilke materialer/apparater man har benyttet undervejs til f.eks. at udføre et forsøg. eller skal abstractt udelukkende have fokus på problemstillingen, resultater og konklusion?
  • Engelsk litteratur - Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRP om identitet og sociologi, med fokus på facebook og unges identitetsdannelse. Jeg mangler noget engelsk litteratur jeg kan analysere, er der nogen der har et bud? På forhånd tak..
  • INDRE ELLER YDRE? HJÆLP :)

    Forumindlæg
    fokuserer kognitiv psykologi, eksistentiel psy., behaviorisme psy., humanistisk psy., og psykoanalysen på det indre eller det ydre? OG hvordan fungerer deres terapi? HÅBER I VIL HJÆLPE!
  • AT eksamen

    Forumindlæg
    Når nu AT eksamen fokuserer mest på metoder, og hvordan man er nået frem til sine konklusioner, skal man så ikke også fremlægge sin analyse for at vise, om man har brugt metoderne rigtigt, eller hvad?
  • Historie hjæælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om nazistyrets officiele historie med særlig fokus på perioden 1930-1935.. og det skal være fra nazisternes synspunkt.. Det behøver ikke være langt... Håber på jeres hjælp. Tusinde tak på forhånd1
  • cosinus og sinus

    Forumindlæg
    Hej! :-) Til en mundtlig eksamen skal jeg gøre rede for cosinus og sinus relationerne (de er i hver sit spørgsmål, så skal kun fokusere på at forklare én af dem) Hvordan gør jeg bedst muligt rede for dem?? :)
  • hjælp til stil.

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en Novelle med drømme som tema (nutid, 3. person, direkte tale, fokus på miljø- og personbeskrivelse) men aner ik hvad jeg skal skrive om har i nogen Ideer? :)
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Kan nogen hjæpe mig med denne opgave, med fokus på hvordan man gør :-) : Find max og min - punkter i denne graf, samt vendetangent. f(x) = - 0,5x^3 + 2x^2 + 3x
  • Uddannelser som indholder mikrobiologi

    Forumindlæg
    Hej, jeg er på jagt efter en uddanelse som har primært fokus på mikrobiologi, da det er der hvor min pasion er. Håber der er nogen som har nogle personlige erfaringer end med deres universitet eller professionsbacheloruddannelser =)
  • Synopse en stol for lidt

    Forumindlæg
    Hjæææælp!!! jeg skal lave synopsis til en stol for lidt af Helle Helle, og er fuldstændig gået i stå... Nogen der har forslag til punkter i synopsen? især fokus på minimalismen og dens tidsperiode
  • Global warming

    Forumindlæg
    Har skrevet en stil om global warming. Har rettet det igennem, men ved efterhånden at jeg ikke kan finde alle mine fejl. Du behøver ikke forklare hver eneste rettelse, men mere hvad jeg skal fokusere på.
  • Dansk rettelse hjælp!

    Forumindlæg
    Hej allesammen, vil en af jer være så sød og rette min dansk stil omkring romantik på 2 sider, samt lige fortælle hvad jeg skal sætte mere fokus på! :) -Tak på forhånd
  • Dansk ekspert : Rettelse af en opgave

    Forumindlæg
    Er der en dansk ekspert tilstede herinde , som kan rette en opgave på ca. 5 sider , med fokus på sproglige, grammatiske og diverse fejl `? Skriv gerne en besked i indbakke- det vil være en kæmpe hjælp for mig. TAK !
  • Overskrift?

    Forumindlæg
    Hej alle! Vi har om indvandrer i Danmark i vores projektopgave med fokus på "Ghetto gruppen", men vi mangler en god overskrift. Har i nogle ideér? mvh R & M
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville spørge om nogle havde den mulighed for at rette en engelsk stil på kun 1,5 sider. Det er kun grammatikken der skal være fokus på. Jeg ville helst gerne sende den som en besked. Mange tusind tak på forhånd :)
  • molins model

    Forumindlæg
    Diskutér med udgangspunkt i Molins model, hvorfor statsminister Helle Thorning-Schmidt i sin nytårstale vælger at fokusere på velfærd, offentlig ansatte og ældre. HJÆLP!
  • Kunsteventyr, mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket fordybelsesområdet kunsteventyr som genre og min uddybelse er: med fokus på personlig udvikling og identitet. Men jeg synes det er svært at finde et godt kunsteventyr at bruge? Er der nogle der har nogle foreslag?