Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 5201 til 5220 af 14099
-
Diskussion
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk? -
Hurtig hjælp
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig processerne i glykolysen? udfra evt. figur? skal nemlíg til prøve imorgen i biologi. -
proteiner og dens opbygning
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i biologi - skal forklare proteiners opbygning og hvilke grundstoffer det indeholder osv men har brug for hjælp???? - skal også fortælle kroppens respiration -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
Forslag?
ForumindlægNogen der har nogen gode ídéer til emner, hvor matematik A kan indgå sammen med idræt B eller biologi B -
Demotest?
ForumindlægHejsa. Er der nogen, som ved hvor man kan finde demoprøver til biologi eller geografi? Altså dem man tager for at kunne mærke, hvordan prøverne til eksamen er. -
økosystem???
ForumindlægHej, jeg har en prøve i biologi om økosystemer. Jeg vil spørge om økosystemet i polare område? forstå det ikke rigtigt.. please, som help! har brug for hjælp. på forhånd tak! :D -
Kompendie
ForumindlægHej, nogle der ved om man f.ek.s for biologi må have en figur med i sit kompedie der forklarer en bestemt teknik ? -
SRP emne i Bio og Idræt med Fysiologi
ForumindlægHej jeg skal vælge et emne inden for fysiologi, hvor Biologi er hovedfag og idræt bifag.. Nogle forslag?? -
Hvordan nedarves mutationer?
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op til biologi eksamen, og skal svare på sprøgsmålet "hvordan nedarves mutationer?" Nogen som kan hjælpe?? På forhånd tak! -
antisense DNA = syntetisk DNA?
ForumindlægHej :) jeg er i gang med at skrive en biologi aflevering, men er i tvivl om antisense DNA og synstetisk DNA det sammen ? hilsen ATM -
Diskussion ?
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive biologi aflevering, og vi skal skrive en diskussion; hvad skal man skrive i sådan en ?:( -
Blodsukker - Eksamen
ForumindlægHej alle, jeg skal til eksamen i morgen i biologi b. Jeg har trukket blodsukker og jeg har brug for hjælp til at forstå graferne (vedhæftet). På forhånd tak :-) -
Sikre variabelkontrol
ForumindlægJeg sidder med en biologi rapport om fotosyntese og respiration, og har et spørgsmål som lyder: Hvordan kan man i dette forsøg sikre variabelkontrol? Men hvad er er variabelkontrol for noget? -
Tegn og forklar kvælstof- og fosforkredsløbet
ForumindlægHej allesammen, kan ikke ikke hjælpe mig med noget biologi jeg skal tegne og forklar hvad kvælstof- og fosforkredsløbet er, kan i ikke hjælpe mig? -
Gennembrud i 1850-1914
ForumindlægNogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt. -
bio A eksamen!!
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr liget et spørgsmål .. HVordan skal man øve sig til skriftlig biologi A eksamen???! plz hjælp.. -
SRO
ForumindlægHej jeg har biologi A og Matematik B Jeg skal fortælle, hvordan salmonella påvirker kroppen på kort og langt sigt, men ved ikke hvad jeg skal komme ind på -
Depression
ForumindlægHej jeg skal op i AT i morgen. Jeg har skrevte om Depression i Biologi og Psykologi er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvad fagene kan for sig og til sammen? :-) -
Ikke-allele gener?
ForumindlægHvad betyder Ikke-allele gener helt præcist og hvad er forskellen på alleler og gener? Skal til mundtlig biologi i morgen, så ville være rart med en lille smule hjælp :)
