Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 5261 til 5280 af 14099
-
Giftstoffer i miljøet
ForumindlægHej Er der andre som har trukket noget om giftstoffer i miljøet og om hormonforstyrrende stoffer i 24 timers biologi eksamen? -
Belønningssystemet og serotonin
ForumindlægHej, er der en, som kan forklare mig sammenhængen mellem serotonin og belønningssystemet? Jeg er igang med 24 timers eksamen i biologi om serotonin og depression. -
Diskuter hvordan muskelcellen skaffer sig energi til forskellige tider i et længere løb.
Forumindlægvi sidder med en biologi eksamen kan nogen hjælpe ? Diskuter hvordan muskelcellen skaffer sig energi til forskellige tider i et længere løb.be på forhånd tak. -
HJÆLP! Nervesignal-.-'
ForumindlægJeg har fået en biologi opgave (B-niveau) der lyder: Gør rede for: Nervesignalets overførsel og progression Er der nogen der kan hjælpe med det? -
Plantecelle
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har en biologi opgave, og har virkelig brug for at vide hvad der kan skade en plantecelle. Skal helst have svar idag, tak! Tak på forhånd :) -
Ville du hjælpe mig?
ForumindlægHvad høre sne til? Biologi Fysik/Kemi Geografi. Jeg tror mest Geografi men håber det er fysik og kemi. Ved du hvad det er ? Please hjælp mig -
cellemembran
ForumindlægJeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-) -
GMO og etik
ForumindlægHej jeg skal skrive om brugen af CRISPR på afgrøder, og tænkte om nogle havde et par ideer til en problemstilling. Skal skrive i fagene dansk og biologi. -
Hvilken funktion har galde?
ForumindlægHej, jeg er igang med biologi. Jeg har søgt på nettet, og kan ikke finde ud af hvilken funktion galde har. Tak på forhånd. :-) -
HJÆLP
ForumindlægHEY! jeg skal lyn hurtigt bruge en biologi-rapport om marguritteblad! til imorgen! hvis nogen har en rapport om det, og gad sende den, ville du være det bedste! -
Inspiration til SRP
ForumindlægHej:) Jeg skal meget snart have valgt emne til SRP. De to fag er Biologi og Psykolog. men jeg vil høre om i har nogle idéer til hvad jeg kan skrive om ? -
Skovfyr og fyrretræ
ForumindlægJeg er i gang med en lille opgave i biologi... Men der er noget der undrer mig. Hvad er forskellen mellem fyrretræ og skovfyr. Er skovfyr en art af fyrretræ?? -
Fra c-b
ForumindlægKan jeg godt få biologi b niveau i 3g, når jeg har haft det på c niveau i 1g og afsluttet det :D? -
Planters spiring
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en biologi rapport, jeg er dsv gået i stå. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare planteers spiring :-) -
Kan man blive biologilærer hvis man har taget en HHX uddannelse?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg sad og tænkte på om det var muligt at blive biologilærer selvom man ikke har haft biologi som fag ud over det obligatoriske som man havde i folkeskolen? -
Pectinase
ForumindlægSidder lige med en biologi report og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvilken enzymgruppe hører pectinase under? på forhånd tak -
hvad er kopieringsprocessen
ForumindlægHej Er der en der ved hvad kopieringsprocessen er? har forsøgt at søge på google men får en forklaring på biologi og ikke samfundsfag. Begrebet tilhører emnet kriminalitet. -
Hjælp!!
ForumindlægHej, er der nogen, som kan rette en biologi opgave?? den handler om menneskekroppen.. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe :) -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Alkohol og Hjernen Opgave 4. 2009 (Eksamenssæt)
ForumindlægHej Er der nogen, som har lavet opgave 4. i eksamenssættet A-Biologi (Alkohol og Hjernen 2009) Tak på Forhånd. :)
