Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5721 til 5740 af 176851
-
Odder Barnevogne - eksamen!
Forumindlæghejsa folkens :-) Hvad gør i med jeres Odder barnevogne erhvervscase eksamen? hvilke emner vil i fremlægge? og på hvilke måder, og hvis i har markedting? hvordan vil i så gribe det an til en eksamen.. på forhånd tak .-) -
Engelsk mundtlig eksamen!!
ForumindlægHej.. Mit forberedte emne til engelsk mundtlig eksamen er Adolf Hitler.. Hvordan ville i beskrive Hitlers personlighed..?? Please hjælp.. senest i dag! p.s. vedhæftet disposition!!! -
karakter - Matematik A, december 2011
ForumindlægEr der nogle der ved, hvornår de skriftlige karaktere kommer for matematik, december 2011? :-) -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
Matematik B eksamen (HJÆLP)
ForumindlægHej, Jeg skal til matematik B eksamen her om en halvanden uge, jeg har virkelig svært ved diff. regning.. Et af eksamens spørgsmålene lyder: 5. Grænseovergang Redegør for indholdet af udtrykket lim f(x) = a (a reelt tal) x->x0 og hermed sammenhængende begreber (f.eks. Kontinuitet og Differen... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHar fået et spørgsmål til mundtlig bio A-niveau, som hedder: Du skal give et eller flere eksempler på fødekæder, f.eks. i en sø eller en fjord og forklare hvorledes menneskets aktiviteter gennem tiderne her påvirket sådan et økosystem. -
Hvad er a?
Forumindlæg20=log(0,5)/log(a)hvordan finder jeg a? -
5 A-fag kontra 4 A-fag + C-fag
ForumindlægHej. Jeg har: Mat A, Kemi B og Fysik B Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal hæve begge b fag eller kun det ene. Er der nogen som har erfaring med 5 A-fag byrde mæssigt og ved. hvilken karakter man kan "nøjes" med for at de 3% giver det samme som hvis man havde 4 A-fag uden de... -
genvejstast til nedsænket skrift
Forumindlægtja... overskriften siger næsten det hele.. men lige for en god ordens skyld...Hvis der er nogen som kender genvejstasten til nedsænket skrift i word ville jeg blive meget glad hvis de ville fortælle mig den, da jeg ofte har brug for nedsænket skrift i de naturvidenskabelige fag, og det tager så ... -
God hjemmeside til matematik / kemi? Kan ikke huske navnet
ForumindlægNoget med natflex eller matflex... etc?? Any1? =) -
a
Forumindlæga -
a
Forumindlæga -
Eksamen Spansk skr.
Forumindlæghej jeg tænkte på om overhovedet er mulighed for at øve på spansk skriftlig?? Tak -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Eng. Eksamen
ForumindlægDavs.Jeg vil hører om der er nogle af jer, der ligger inde med nogle noter til følgende tekster.Det ville være alletiders, hvis I kunne hjælpe mig..1) Salt on a snake's tail2) A Tourist Guide to England3) Whose Life Is It Anyway?4)Womans demands assisted suicide5)Starving to death6) Arnold Sc... -
Lektiehjælper i fysik b og kemi b i Odense søges
ForumindlægHej. Søger lektiehjælp i disse fag. Kan tilbyde 100 kr i timen. Du skal være god til at forklare, og meget let sætte dig ind i de faglige opgaver det bliver stillet spørsmål til. Du skal have gode kundskaber i de nævnte fag. Undervisningen kan foregå på et bibliotek i Odense centrum. Skriv di... -
Ny rekord til tysk eksamen?
ForumindlægHej allesammen Jeg har i dag været til en skriftlig eksamen i tysk og jeg sluttede efter kun 19 minutter. Jeg er lidt nysgerrig om I tror at det måske er en rekord :] Jeg er ret sikker på at få tolv i både sprog- og sprogbrug & stilen. Ps. Jeg går i 10. klasse. -
AKUT HJÆLP Samfundsfag A aflevering
ForumindlægSkal lave Delopgave C: uddannelse og konkurrenceevne, er der nogen som har den, jeg er helt lost. Det er fra Eksamen 30 Maj 2012 -
Noter til afsætning A
ForumindlægHej Jeg er igang med at læse op til Aø eksamen på fredag, og mangler notater.... Er der nogle som har det? og er villige til at dele? :) MVH Andreas -
Fysik kemi Hvad bruges Beta og Gamma Stråling til i hverdagen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i år hvor jeg skal vide noget om radioaktive stråler men jeg ved ikke hvad Beta og Gamma stråling bliver brugt til i hverdagen? Nogen der ved det. På forhånd tak(:
