Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6041 til 6060 af 23765
-
Info om indstrålet og udstrålet effekt.
ForumindlægEr igang med en fysik rapport, og har ikke fået at vide hvad indstrålet- og udstrålet effekt er. Hjælp! På forhånd tak! -
haster
ForumindlægEr der en der kan sende en rapport angående "Beskyttelse mod stråling" fysik b -
Haster. rette!!
ForumindlægPLease. er der ikke nogle der vil rette min fysik rapport. det er til i morgen. det haster.r.. -
Please. Reettte..
ForumindlægEj er der ikke nogle der vil rette min fysik rapport. den er til i morgen.. Please det haster. -
O2's masse??Fysikrapport til i morgen..:(
ForumindlægHvem ved hvad O2's masse er? Har fysik rapport for til i morgen.. -
tællestatistik og arbsorption af gama stråling
ForumindlægHej jeg vil høre om der nogle havde en rapport i fysik om tællestatistik og arbsorption af gama stråling? -
lydens hastighed
Forumindlæger der nogle som vil rette min fysik rapport på 3 sider. tak på forhånd :) -
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ? -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :) -
vurdering
ForumindlægHej! Hvad ville i vurdere den her opgave til? Niveauet er fysik C -
Dansk og samf. eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.?? -
frit fald???
ForumindlægHej... er i gang med en 24-timers forberedlse til fysik eksamen, så det haster :-/ jeg har trukket mekanisk energi hvor jeg skal relatere til forsøget frit fald... hvad mener I er relevant at have med? og hvordan vil i forstå spørgsmålet "hvad gør et frit fald frit"??? på Forhand tak :) -
Redoxreaktion
ForumindlægKan i hjælpe med denne? Er med på at et metal vil afgive elektroner, til ioner der står til højre for sig i spændingsrækken. Men hvad med denne? Kan hydrogen godt afgive flere elektroner så? H+ (aq) + Cu (s) --> -
hjælp please
Forumindlæghej jeg skal aflevere en rapport til imorgen: mangler kun at svare på 2 af spørgergsmål håber virkelig i kan hjælpe: spørgersmålet lyder således: ( emne: Baser'' ) Hvad kalder man ikke baseionen? hvordan fremstiller man ammoniak? -
Reaktion mellem nikkel og saltsyre
ForumindlægJeg har vedhæftet et dokument med reaktionen mellem nikkel og saltsyre. Jeg har nu følgende 3 spørgsmål 1) Er reaktionen rigtig? 2) Reagerer alle metaller på denne måde med saltsyre? 3) Hvorfor kan metaller kun reagere med saltsyre, hvis de står til venstre for H2 i spændingsrækken? (Jeg ... -
Spørgsmål om ionforbindelser
ForumindlægJeg har fået denne opgave: Man regner normalt med, at en forbindelse mellem et metal og et ikke-metal er en ionforbindelse. Skriv nogle formler for stoffer, hvor denne regel ikke passer helt. Er det så fx 2 ikke-metaller der er ionforbindeler? fx: Ammonium (NH4+ ) Phosphat (PO3-) ... -
enhedscelle
ForumindlægEt ukendt metal krystalliserer i en rumcentreret kubisk enhedscelle med sidelængden 428 pm. Densiteten af metallet er omkring 0,97 g/cm3. Beregn metallets molarmasse -
polære og upolære
ForumindlægHvordan ved man når noget er polært eller upolært -
Belastning plastik
ForumindlægStangen skal kunne klare belastningen i træk på 10000 N uden at deformeres plastisk. Hvilke(t) af de to metaller i tabellen kan bruges? Hvorfor er svaret begge? -
Elektromagnetisme
ForumindlægHejsa, jeg har været syg, det korte tidspunkt vi havde om elektromagnetisme på skolen, så jeg har egentlig ikke fået særlig meget info om emnet. Hvis I kunne tage jer tid, og forklare mig, hvad elektromagnetisme er, og hvilke forsøg jeg kunne fortage mig, før prøven på mandag, ville det være ...
