Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6141 til 6160 af 40403
  • rettelse af tysk ?

    Forumindlæg
    hej er der nogen som vil rette min tyske tekst over mail? .
  • TYSK RETTELSE - haster

    Forumindlæg
    Hey! (haster) Nogen som havde overskud til, at rette min lille tysk stil :D Tak på forhånd... Ja, jeg ved godt, at jeg har lavet sproglige fejl.. Bewerbung für ein Praktikum Sehr geehrte Damen und Herren bei Berlin Gesamtschule.. Ich bin Melisa Gülen und bin fünfzehn Jahre alt. Ich wohne...
  • tysk stil

    Forumindlæg
    vil nogle hjælpe med at rette min tyske stil??
  • Tysk eller spansk

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal beslutte mig om jeg ville læse spansk eller tysk Hvilke fordele og ulemper er der ved at tage spansk på begynder sprog, og tysk forsætter? (Tysk B & Spansk A)
  • Tyske ordsprog

    Forumindlæg
    Hej SP-mennesker :-P Nogen der kan give mig en liste over tyske orsprog, fx "man må lide for skønheden" osv.? Det ville være rigtig nice, da jeg snart skal op til en årsprøve :-)
  • Tysk om julen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en tysk opgave, som jeg tror er rimelig forkert skrevet. Nogle cool mennesker der kan checke den igennem? Jedes Jahr feiern wir Weihnachte, dass feiern wir 24. December weil Jesus Tod. Viele Christianisieren gehe ins Kirche, und dann isst sie, Ente, braune Kartoffeln und Schweine...
  • english oversættelse.

    Forumindlæg
    levende væsen på på engelsk??
  • Tysk-engelsk ordbog online

    Forumindlæg
    HejJeg ville bare lige gøre opmærksom på at der på http://dict.tu-chemnitz.de findes en udemærket (gratis) engelsk-tysk ordbog. Hvis man har styr på engelsk kan den være et ret godt værktøj når man skal skrive tysk...Mvh. Jonas
  • Tysk noter

    Forumindlæg
    Hej alle skal til prøve i tysk og vil høre om der er nogle som har nogle rigtig gode noter til disse emner: Hjælpeverb. Sv. Vb St. Vb. Modalvb. Person. Pron. Kasus/analyse/artikler, bestemte og ubestemte Bisætnings indledere/ordstilling i bisætninger På forhånd tak
  • Tysk eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med min tysk eksamen, men er virkelig ring til tysk. Har en artikel jeg skal have oversat, så jeg forstår den og kan bruge den i min præsentation. Er der måske en af jer, som er skrappe til tysk, der hurtigt kan give mig et referat af teksten og vigtigste emner.? Teksten ...
  • Prøve i tysk

    Forumindlæg
    Hej allesammen Hvordan forbereder man sig godt til prøve skriftlig tysk hvis man nu kommer op i det? Har I nogle gode råd? Jeg tænker specielt fra lytteprøven og læseprøven som varer 1 time i alt. Mvh mig
  • hjælp til tysk. pleas

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg ville bare lige have nogen råd osv. hvad siger man når man kommer ind? i må gerne skrive det på tysk hvis i gider. på forhånd tak.
  • Tysk grammatik

    Forumindlæg
    Davs :-) Er der nogen der er gode til tysk grammatik? :-)
  • Oversættelse, problem.

    Forumindlæg
    Hej/Godaften. Sidder med et stykke spansk jeg skal oversætte, som jeg har svært ved at komme igennem. "Manglen på boliger tvinger imidlertid mange familier til at bo sammenstuvet i paladser, der oprindelig blev bygget til adelen"
  • tysk! er der nogen?

    Forumindlæg
    tysk! er der nogen?\n\nJeg har skrevet et stykke på tysk, men ville gerne have at en kunne læse det igennem! evt. ku vi snakke over msn? det vil virkelig glæde mig. pleas..:D ??\n\n
  • Tysk A

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har besluttet mig for at tage tysk på A- niveau. Egentligt er jeg ikke fremragende til faget og valgte lidt ud fra udelukkelses metoden, da jeg hverken ønsker FY, KE eller EN. Jeg vil dog gøre en ihærdig indsats for at blive bedre både skriftligt og mundligt. Jeg tænker at det v...
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen af jere der kender en hjemmeside på tysk, der kan hjælpe mig med at forbedre mit tysk. Jeg går i 9. klasse. ;)
  • Kendt tysker

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til at lave en opgave i Tysk om en kedt tysker. Jeg ved virkelig ikke hvem jeg skal skrive om :) Helst ikke hitler!
  • tysk stil - hjælp!

    Forumindlæg
    siden tysk ikke er min stærke side, så tænkte jeg om der var nogen der gad at rette min stil. Det ville være en kæmpe stor hjælp, for jeg er så mange opgaver bagud!
  • Tysk sætning

    Forumindlæg
    Hej, har prøvet at finde ud af (uden held) hvordan man siger "på en eller anden måde" på tysk.Nogle der har svaret til dette, da jeg ikke regner med at man kan tage ord for ord.