Søgning på: analyse af digte. Resultater: 6221 til 6240 af 26633
-
Hjælp til fortolkning
ForumindlægHej jeg har en opgave i dansk for vi skal fortolke et digt. Skal man først analysere det eller skal man ikke og så har jeg også brug for hjælp til at kunne fortolke og så hvordan man kan analysere -
redegør for, at g(x)=x^3 har en vendetangent for x=0 vha en grafisk analyse af g(x). (hvad er definitionen af vendetangent?)
Forumindlægredegør for, at g(x)=x^3 har en vendetangent for x=0 vha en grafisk analyse af g(x). (hvad er definitionen af vendetangent?) -
Hjælp til analyse af: "My Mother Lived on a Farm in Africa"
ForumindlægHej :) Jeg sidder og prøver at komme i gang med en analyse og fortolkning af "My Mother Lived on a Farm in Africa", og jeg har brug for inspiration. Hvis der er nogen, der på nogen måde kan hjælpe mig i gang med dette, ville jeg sætte stor pris på det. På forhånd tak. Her er teksten: ... -
Forskellen ! HASTER PLEASS
ForumindlægHvad er der forskel på synsvinkel og fortæller når man skal analysere et digt ? -
Dan Turéll - Senecio
ForumindlægHejsa.\nJeg skal skrive en opgave om Dan Turéll-digtet "Scenecio". Digtet kan findes på http://herlov.dk/senecio.htm. Problemet er bare at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad det egentlig handler om! Der skal bl.a. perspektiveres til den tid, hvor digtet er skrevet (1965). Ville b... -
Har brug for lidt hjælp!
ForumindlægHej Jeg har fået et digt som jeg ska analysere, jeg har skrevet en del om digtet...men jeg synes selv, at jeg ikke er kommet grundigt rundt i det.. For jeg har ikke analyseret om den nye litteratur relateret til(kroppen, samfundet, psykologi osv....)Håber at nogen er god til at analysere digte, s... -
To morgener (stx eksamen)
ForumindlægJeg er umiddelbart den eneste fra min klasse der har skrevet om de to digte "Morgen" og "Tidlig Morgen". Hvem har ellers? Og har i lyst til at diskutere lidt? :D Ekspressionisme-delen gik fint for mig, men surrealisme - nej tak da. -
Er der nogen dejlige personer der vil læse min dansk analyse igennem til eksamen? :)
ForumindlægJeg vil sætte stor pris på det, please send mig en besked i indbakken hvis du er interesseret i at hjælpe! :) -
Analyse af Stop! In the name of love - Hjælp til at finde instrumenternes roller!
ForumindlægHej Jeg søger hjælp til dette Supreme nummer https://www.youtube.com/watch?v=GJzcGO0qUfw da jeg skal til eksamen imorgen, og gerne ville have et par guldkorn. Jeg har svært ved at skelne de forskellige instrumenter fra hinanden, derfor søger jeg hjælp til at finde deres roller i nummeret og hvi... -
Hjælp til rettelse af en analyse: "Sin Bin or Lucy's heart"
ForumindlægHej folkens. Jeg vil lige høre om der er en venlig sjæl, som kunne have lyst til at hjælpe mig med at rette min engelsk anlayse igennem. Det der skal rettes er primært korrektur især med fokus på kongruensfejl og ordstilling, da det driller mig en smule. Det ville være en kæmpe hjælp, da den al... -
Nogen der har lavet analysen ''Nederdel''? :)
ForumindlægHvis ja så skriv til mig :) Forsat god aften :) -
Extern analyse:udbud-mckinseys,porter5 forces,konk.former,konk.sfæren og konkurrentanalyse.
ForumindlægHejsa.... Jeg læser markedsføring og sidder og bander vildt og har nu bællet syv liter DR peppers og kan ikke komme igang med og skrive om UDBUD. Det er jo noget med Mckinseys,porters 5 forces, konk.former,konk.sfæren og ikke mindst konkurrentanalyse. Jeg har faktisk tjek på tingene, men ehhhh j... -
Was war das für ein Fest - analyse og forståelse
ForumindlægHej alle jer der har tysk! Jeg sidder her og skal til at lave en stor tysk opgave over teksten WAS WAR DAS FÜR EIN FEST? Problemet er at jeg synes at den er lidt underligt i starten især, så jeg forstår ikk helt starten? Nogle der har læst og fortolket denne tekst måske ? Vil hjælpe meget. Hi... -
Prinsessen På Ærten Analyse Ikke helt færdig, men ret I smukke mennesker misforstå mig ikke :)
ForumindlægVedhæften den lige -
Er det en god idé at koble intertekstualitet til en analyse under perspektivering??
ForumindlægOverskrift siger sig selv, tak på forhånd :) -
please heelp jeg har brug for en analyse af novellen "på et tidspunkt i foråret"
Forumindlægjeg har virklig virklig brug for hjælp -
billed analyse af trykt reklame: Superbrugsen "valget er dit"
ForumindlægJeg har valgt ar lave en billedanalyse af SuperBrugsen “valget er dit” men synes det er lidt svært at komme igang. Er der nogle, som hjælpe mig med f.eks hvilke punkter jeg skal have med og hvad jeg kan perspektivere til. -
Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch
ForumindlægHey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd! -
comparativ analyse af "the passion of the christ"
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal skrive en opgave om The passion of the christ (fiktion) samt lidelseshistorien (religion). Synes I der er nogle vigtige ting at bide mærke i, eller hvad man kunne kom ind på i opg? -
Analyse af Hans og Grete, Gode noter til mundtlig eksamen i 9.klasse????
ForumindlægHej jeg har trukket eventyr og skal imorgen op til mundtlig dansk eksamen og min selvvalgte prøvetekst er hans og grete men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen der har eventyr genretræk på Hans og Grete og nogle der kan give mig nogle gode fagord jeg kan bruge.
