Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6441 til 6460 af 176851
-
Dansk mundtlig eksamen-Eksistentialisme
ForumindlægEr der nogle som har et eller flere forslag til nogen gode forfattere når man har emnet Eksistentialisme? Må gerne svares hurtigt :D -
Bedste måde at forberede sig til mundtlig Dansk A
ForumindlægFor at forberede mig bedst muligt til den mundtlige eksame i dansk vil jeg gerne forstå, hvordan den foregår. Er det ligesom Mat. A mundtlig, hvor man trækker et spørgsmål samt et andet bilag man skal "perspektivere" til, eller retter sagt "analyser, fortolk og perspektiver"?... -
Sociale og kulturelle forskelle - eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 9. klasse og har trukket "sociale og kulturelle forskelle" i samfundsfag til eksamen. Selvom 9. klassernes afgangseksamen er aflyst i år, skal vi alligevel lave eksamensforberedelse og evt. have prøveeksamen. Derfor vil jeg spørge, om I har nogle idéer til no... -
lommeregner til skriftlig matematikeksamen?
ForumindlægHej Må man bruge lommeregner til den skriftlige matematikeksamen på B-niveau i delprøve 1 ? -
Fysik eksamen 2011
ForumindlægHej er der nogen derude der har løst eksamensopgaven fra fysik 2011, der kan hjælpe ? -
hjælp til biologi eksame forsøg
Forumindlæghej jeg går i 9 klasse og skal til eksamen i bilogi/fysik/geografi vi er igang med en presentation men vi mangler et forsøg. vore problemformulering er: klimaforandringer kommer til at påvirke vores jord, således at nogle landbrugsarealer påvirkes. Hvordan kan GMO spille en rolle i forhold til vo... -
Skriftlige karakterer (HF) - hvornår?
ForumindlægHej alle Hvornår offentliggøres karakterene fra de skriftlige eksamener på HF? På forhånd tak -
EKSAMEN
ForumindlægHvad er et typisk spørgsmål der kommer til eksamen (i Old)? Ikke forståelsesspørgsmål eller at uddybe, men i slutningen af eksamen - de mere abstrakte spørgsmål. Gerne jeres egne erfaringer fra eksamen. -
Skriftlig fremstilling forberedelse
ForumindlægHej alle sammen jeg har for tiden været en smule nervøs, da jeg skal op til eksamenerne næste år. Vile gerne høre, hvordan jeg kan forberede mig i skriftlig fremstillingået da det er mit svageste punkt. På forhånd tak -
skriftlig aflevering i historie på 1.HF skal man det?
Forumindlæghej allesammen jeg kom har tænkt lidt på om det er normalt at have skriftlige afleveringer i KS (historie, religion og samfundsfag) i 1. HF? jeg har ledt rundt på nettet og har ikke lige kunne finde svaret så håber der er nogen der kan hjælpe. mvh lea -
Færrest skriftlige afleveringer? Elevtid?
ForumindlægNogen der ved hvor meget disse forskellige fag har af elevtid? Altså hvilke har færrest skriftlige afleveringer? Biologi B Idræt B Fysik B Mediefag B Naturgeografi B Religion B Tænker umiddelbart Idræt B? -
dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej. Jeg skal imorgen op til terminsprøve, dansk skriftlig fremstilling, og det er første gang. Problemet erbare at jeg ikke ved hvordan jeg skal forberede mig. Hvordan skal jeg gøre det? Evt nogle gode råd. Skriv endelig! Tak:) -
Skriftlig matematik B, 2009
ForumindlægHejsa :) Er der tilfældigvis en der ligger inde med skriftlig matematik B, fra maj 2009. Ved godt den ligger på studienet men hvis der nu var en sød sjæl, der ville hjælpe behøvede jeg ikke bruge penge på at hente den. Mvh Nadja :) -
eksponentiel udv.. hjælp, mat eksamen..
Forumindlæghvordan ville i forklare... 1) begreberne fremskrivningsfaktoren og vækstraten i regneforskriften for en eksponentiel udvikling ? 2) hvordan man kan undersøge om en sammenhæng mellem to størrelser kan beskrives ved en eksponentiel model ? (tror ikk helt jeg forstår det her spørgsmål :S , håber ... -
Eksamen
ForumindlægBurde I også læse til eksamen lige nu? Pisse fedt man. -
Lineær vækst - finde a med ét punkt
ForumindlægSidder som så mange andre og forbereder mig til mundtlig eksamen i matB :) Er gået lidt i stå med den lineære vækst, for er ikke helt sikker på hvordan man finder a (hældningskoefficienten) i en lineær funktion når man kun kender ét punkt på linjen? Har prøvet at google det rundt omkring, men kan... -
HASTER Mat B eksamens opgave !
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og kan ikke finde ud af opgave a til at starte med .. Jeg har en trekant, hvor man kender 2 vinkler og så kender jeg en længde .. Hvordan finder jeg så en anden længde ? Plus hvad betyder "bestem vefh" Hvilken en af vinklerne skal jeg finde ? På forhånd tak ! Mv... -
eksame.. og jeg har angst!
Forumindlæghej alle jeg skal næste uge op i 3 eksamener: 1) dansk, 2) engelsk 3) samfundsfag - jeg er så meget på den! hvordan kan jeg forberede mig til disse fag? godt nok er det årsprøve, men stadig bliver rektoren sur, hvis jeg ikke består /: håber der er nogen der vil hjælpe mig.. er virkelig på ski... -
eksamen?
ForumindlægHej jeg går i 9.klasse og vil lige gerne spørge om man kommer op i geografi og biologi eksamen? -
Eksamen
ForumindlægHej alle (: Hvis man til eksamen bliver bedt om at gøre rede for de psykologiske problemstillinger, hvad menes der så??? På forhånd tak!
