Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 6761 til 6780 af 40685
-
Søger hurtig hjælp til udvidet statistik eksamen
ForumindlægSøger hurtig hjælp til en som kan hjælpe mig igennem min udvidet statistik eksamen herfra på tirsdag til og med torsdag kl 10.00 mod betaling selvfølgelig! Det skal være en som kan være til rådighed i netop det tidsrum, og som kan hjælpe med eventuelle problemer. Programmet der bruges er stata -
program til skriftlig eksamen
ForumindlægEn lille rundspørge:ville nogen af jer betale penge for et matematikprogram (der er lovligt at medbringe til skr. eksamen), hvor konceptet er at du vælger emne (eks. vektorer i planen) derefter oplyser hvilke oplysninger du har, og så hvilke oplysninger du bliver bedt om at udregne, og derefter s... -
erhvervsøkonomi C eksame
ForumindlægHey er der nogen der kan forklar hvordan erhvervsøkonomi eksamen foregår og hvordan man altså svarer på eksamen? -
Dansk eksamen - Reklamer
ForumindlægJeg har til min dansk eksamen trukket emnet reklamer, og tænkte på om der er andre der har haft samme emne, og har nogle gode kilder eller forslag til tekster/billeder som jeg kan bruge? Gode råd mht. eksamen ville også være dejligt. -
Engelsk eksamen FSA
ForumindlægHej!!!! Jeg har tænkt mig at læse pensum inden min engelsk eksamen på fredag. og øve fremlægning. Hvordan forbereder i jer til engelsk eksamen i folkeskolen og ville i også se filmene? har nemlig 3 film på pensum!! HJÆLP!!! kh. -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i innovation C, og er gået helt i sort mvt, hvordan jeg skal gribe det an. Eksamensprojekt og eksamen i Innovation C Eleverne udarbejder i grupper af 2–4 elever et eksamensprojekt, der behandler væsentlige faglige områder inden for såvel kernestof som det supplerende stof... -
Skriftlig eksamen 09
ForumindlægHalløj! Tænkte på om vi på nogen måde kunne sammenligne lidt resultater fra matematik a skriftlig eksamen i år. Kunne godt tænke mig at se hvad andre har fået osv? Har selv skrevet i hånden så kan ikke med sikkerhed huske mine resultater, men hvis nogen skrev resultater ind, som var de samme som ... -
oplæsning i dansk eksamen
Forumindlæghej, skal til dansk eksamen i morgen, og jeg skal læse en tekst op, men de to tekster jeg har, kan jeg ikke læse, fordi at de er lidt gammeldags, så ville bare spørge om der er nogen som ikke har lyst til at skrive dem med normale bukstaver? her er de to digte: http://www.rimogremser.dk/wi... -
Gode råd til min eksamen?
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg håver i nyder jeres læseferie (til jer som nu har det). Jeg skal op til mundtlig historie på onsdag og er ret nervøs, derfor skriver jeg her for at spørge om i har nogle gode råd til hvad man skal gøre/sige og hvad man ikke skal gøre/suge, under sådan en eksamen. På forh... -
Mundligt Matematik Eksamen.
ForumindlægHej. Jeg skal til mundlig matematik eksamen - FS10 - 10. Klasse prøven. Jeg ville hører om der er nogle der kunne komme med nogle gode råd til, hvordan jeg bedst mulig klare mig igennem den uden at blive alt for nervøs og samtidig ikke virker for usikker ? På forhånd tak. -
Matematik eksamen bestået/ikke bestået ?
ForumindlægJeg sad og læste en tidligere tråd, hvor en person, spurte om eksamen for Mat B., hvor personen ville bestå, med en karakter i mundlig på 4 og 0 i skriftlig. Gælder det således at hvis man får 4 i skriftlig i Mat A. og 00 i mundlig, så har man bestået Mat A.? Jeg er på HF Flex og derfor ingen å... -
Sandsynlighed og statistik til eksamen
ForumindlægMundtlig eksamen i morgen! Har på forhånd fået udleveret vores spørgsmål men en driller... "Gør rede for anvendelsen af statistiske deskriptorer på ikke-grupperede og grupperede observationsæt.." Kan simpelthen ikk fatte hvad jeg skal have med og ikke have med til sådan en redegørelse..... -
Hjælp til Engelsk-B Eksamen!!!!
ForumindlægHej alle jer der ude, jeg bruger lidt hjælp til min mundtlig Engelsk-Eksam, som jeg har i morgen. Hvad er meningen med denne Spørgsmål, hvad skal jeg lave??? :( 3. Put the text into perspective : relate it to other texts, put it into a broader social, historical perspective. ... -
Historie mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der har været til historie mundtlig eksamen, og ved hvordan man skal strukturer denne. I de 10 min man selv snakker, skal man så besvarer problemstillinger, eller er det okay bare at analysere de udleverede tekster. Nogen der har været oppe, der kan fortæll... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal snart op til mundtlig eksamen i dansk. Jeg går op i prøveform B. Jeg har trukket fordybelsesområdet "Medgang og modgang", og kan derfor vælge hvilken som helst form for tekst, så længe den handler om medgang og modgang. Så ville høre om nogle af jer kunne hjælpe mig, mht. valg... -
Nv-eksamen 1G
ForumindlægJeg skal til NV-eksamen i grundforløbet i morgen, og jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal snakke om. Er det meningen jeg skal gennemgå det vi har lært i modulerne, og så forklarer vores forsøg ind i det? Eller skal jeg kun gennemgå de forsøg vi har lavet? Jeg har selvfølgelig spurgt ... -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Mundtlig eksamen spansk - samtale
ForumindlægImorgen skal jeg op i mundtlig spansk og er allerede meget nervøs. Jeg har taget faget over fjernundervisning, så problemet til eksamen bliver at føre samtale, da vi ikke har fået gjort det i undervisningen. Jeg kan sagtens skrive men når det bliver mundtlig, er jeg næsten helt blank. Så hvor meg... -
Fysik C-eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtlig fysik som er en 24 timers eksamen. Jeg skal præsentere emnet "Lysets bølgenatur". Stikordene til den faglige samtale er: Elektromagnetisk stråling, bølgeligningen, interferens. Spektrum og farver, samt et forsøg til eftervisning af en lasers bølgelængd...
