Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6841 til 6860 af 61667
-
RED MIG !! - Eksamen
ForumindlægHej derude Jeg skal op til engelsk mdt, men ved ikke om jeg har helt styr på det. Jeg er ret nervøs mht. eksamen og er bange for at jeg kludrer og begynder at vrøvle undervejs til eksamen!!! :( Jeg ved at man kan få gode karakter ved at tale tydeligt og langsomt og dermed skal det man siger... -
ENGELSK EKSAMEN!
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til engelsk eksamen, men jeg har dog et problem. Jeg er ikke god til at, og jeg er rigtig bange for at komme ud med en dumpekarakter! Jeg er blevet optaget på et gymnasium. Mit spørgsmål vil så være: Hvis jeg f.eks. får 02 til eksamen, hvad sker der så? - kan jeg al... -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
Fysik Eksamen!
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd. -
HJÆÆÆLP ! MATEMATIK !
Forumindlæg- Hej :D - Jeg er i gang med en opgave, og det er en afgangsprøve ;S - Min lærer har givet os den, for at se om vi kan løse den, jeg kan godt matematik, men seriøst denne her opgave er bare .. ALT FOR SVÆR ! - Så jeg tænkte på .. om en kunne hjælpe mig med at løse opgaven for mig? - Opgaven lyder... -
Old eksamen
ForumindlægHej..Ville bare lige høre hvordan I andre her på siden har tænkt jer at gribe old an, mht. til at lave noter til ens pensum??Og ved I hvordan det helt præcist foregår?? -
En afslappet eksamen...
ForumindlægDen opfattelse af eksamenssituationen man har beror langt hen af vejen på ubevidste faktorer. Lad mig eksemplificere: Den traditionelle opstilling er at lærer og censor sidder direkte over for dig. Psykologisk set er det en katastrofe, for det bevirker at man opfatter det som et form for forhør ... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej Hva kan man fortælle om når man skal fortælle om størrelsesforhold i universet ? Jeg er helt blank men hvis jeg selv skulle sige noget ville det nok være noget med at De størrelses forhold der er i universet er så ekstreme at vi mennesker aldrig kommer til at udforske der helt, for afstanden ... -
Eksamen 2004
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet eksamensopgaven fra 2004 i samfundsfag? Delopgave D: Unge og Politik, fra magtudredningen 2003?? -
notater eksam
Forumindlæghej er der nogen der har gode samfundsfag notater som jeg kan læse for kunne ikke kom frem på studieportalens forum -
Religions eksamen HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg er så uheldig at skulle op i religion og er helt lost i det. Jeg frytger virkelig Buddhismen og Religionskritik da jeg slet ikke forstår buddhismen og ikke rigtig kan se hvad man skal med religionskritik. HAr lige lidt spørgsmål vedrørende forskellige ting indenfor religion. 1. Har f... -
Hjælp! Haster eksamen i morgen
ForumindlægHar følgende tekster Key to Ernest hemingway The nick adams stories non fiction Indian camp E.h short story The doctor and the doctor's wife e.h Now i lay me Fra bogen Psycho: freud's model of the mind og the oedipus complex dadda my oedip... -
tysk eksamen
Forumindlæghej. jeg skal op i tysk til juni. men jeg har ikke noget emne, så jeg ved hvad jeg skal op i. håber i kan hjælp mig med at finde et? -
historie eksamen
Forumindlæghej må man godt fortælle om noget der ikke står i pensum? altså hvis man har oplysninger andre steder fra. -
spørgsmål om eksamen
Forumindlægkan det godt passe at uvm. laver flere eksamensæt i en måned?? altså jeg skal op d. 24 og så har dem der var oppe i går haft et andet end jeg får? -
eksamen dna
Forumindlæghej er der nogle som kunne give et par stikord til dette: Forklar hvordan DNA molekylets informationer kommer til udtryk i organismen gennem proteinsyntesen. -
Eksamens gennemsnit
ForumindlægJeg har lige været ind i sct. Knuds gymnasiums hjemmeside og udregnet mit gennemsnit. Jeg får at at vide: Gennemsnit årskarakterer: 9,2 eksamenskarakterer : 10,9 eksamensresultat 9,9 Hvordan har de egentlig udregnet eksamensresultatet? (9,2+10.9)/2= 10.05 for mig.. Og jeg vil lige si... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal om ca en måned op i mundtlig dansk, og jeg har trukket døden. Jeg skal så vælge en tekst, og det er ligegyldigt, om det er en novelle, artikel osv. Vil derfor lige høre om der er nogen, som måske har været i samme situation eller lign. Eller nogen som kender nogen gode novell... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har prøve i engelsk i morgen, og ville derfor gerne lige øve mig lidt, for at være en smule forberedt. Jeg har prøvet at finde nogle opgavesæt på nettet dog uden held. Er der nogle af jer, der ligger inde med nogle? Eller ved, hvor jeg kan hente nogle gratis? (helst et af de nye, altså ... -
Geografi eksamen
ForumindlægJeg skal op i geografi på tirsdag og har enormt svært ved at fatte noget som helst. Er der nogle som har nogle notater til "Din Verden"? jeg har set dem som ligger her, men de er fra en anden bog. Ønsker specielt noget om vejr og klima. Håber at nogle vil hjælpe *s*
