Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6941 til 6960 af 176851
-
mat B eksamen, spørgsmål
ForumindlægHej! jeg skal til mundtlig eksamen i mat B på fredag, og er nu i gang med forberedelserne.. Jeg håber derfor i vil hjælpe mig lidt, for der er nogle ting jeg er lidt i tvivl om.. 1) Jeg skal i et spørgsmål definere cosinus og sinus, derudover skal jeg lave beviset for sinusrelationerne,samt ar... -
Kemi opgave
ForumindlægNogle der kan hjælpe med følgende:Der ønskes at fremstille 0,5L borvand (opløsningen af H3BO3) ud fra borax (B4O7^-2) og 1,0M HCl.Borvandet skal indeholde 2,0g borsyre pr. 100mL. (Altså 0,00313mol pr. 0,1L)e) hvordan kan man fremstille den angivne portion borvand?? -
Eksamen GSK mat?
ForumindlægHej. Hvordan fungerer eksamen på et gsk kursus i mat A? Er det ligesom i gym, eller kommer man kun op i mat a pensum? -
Årskarakter i skriftlig naturgeografi
ForumindlægHey, jeg ville bare høre, på hvilken baggrund man får sin skriftlige karakter? Sagen er den, at jeg kun har fået 10 i mine skriftlige afleveringer i naturgeografi - alligevel har min lærer valg at give mig 7. Til sidste standpunktskaraktergivning var dette også tilfældet, og dengang spurgte j... -
eksamen
Forumindlæghvis man til en dansk studentereksamen kommer til at skrive en forkert overskrift trækker det så meget ned på vurderingen????????? -
Eksamen
ForumindlægJeg ville hører er det noget med at man også kommer op i en ulæst tekst -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i engelsk fredag i næste uge og ville være utrolig glad for, hvis der er nogen, der har nogle supplerende noter til analyse og fortolkning af flg. tekter:Born AgainThe Red LineRiver of NamesMother of the CityRichard IIIFight ClubDo not go gentle into that good Night(poem)Funera... -
EKSAMEN HJÆLP!!!!
ForumindlægHej folkens. Jeg er den første der skal op til samfundsfag c d. 10 juni Jeg vil spørge om hvordan man får en rigtig god karakter, altså hvordan forbereder man sig bedst muligt? -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHar ens hjemland en betydning for risikoen af kræft? Hvor skal man helst ikke bygge et atomkraft? Hvilke lande i verden har et atomkraft? -
EKSAMEN !!!!
ForumindlægHeeej.... Nogle der kender gode essays ? -
eksamen
ForumindlægMå man gerne tage computer med ind i forberedelseslokalet? alle mine noter er på computer???? tak på forhånd -
Eksamen
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg skal snart op til danskeksamen og noget af det jeg skal op i er billedeanalyse så jeg vil høre af om de ting jeg har valgt for at gennemgå mit billede er de rigtige ting(: Jeg har valgt: Billedets handling Budskab Perspektiv Det gyldne snit Baggrund Forgrund Far... -
Eksamen - Haster!
ForumindlægJeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas -
eksame
Forumindlægheej jeg ville hører om i har nogle tekster altså en go novelle efter 1990 ville nemlig gerne være sikker på jeg får en go tekst -
Eksamen
ForumindlægEr der nogle der har haft om folkeeventyret "Den gyldne fugl"?? -
Eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til kemieksamen i morgen. Jeg har fået udelt nogle spørsmål - så jeg stødt ind noget med, at jeg skulle redegør for den første del af en opgave/et forsøg vi har lavet. Jeg tænkte på hvad jeg skulle skrive her, forklar hvad vi lavede i forsøgt eller kom med data osv? -
eksamen
Forumindlægdaaaaamn historie eksamen på onsdag? nogle gode råd, eller links, alt kan bruges!!! trust me -
eksammen
Forumindlæghvordan laver man en god eksammen til samfundsfag.. ved at analysere og bruge en masse samfundsfags begreber? bare lige for at vide sikker -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har brug for en tysk tekst til eksamen som skal handle om Freizeit und Freunde. Håber virkelig i kan hjelpe mig :) -
Kemi - opgave
ForumindlægHejsa! Nogle, som kan hjælpe med følgende opgave i kemi?
