Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7321 til 7340 af 58387
-
Rettelse af engelsk redegørelse
ForumindlægHej alle sammen. Er der en, som kan rette min engelsk redegørelse på ca. 500 ord. Det ville virkelig være dejligt, hvis i gad at kigge den igennem. Den er delt op i 4 små dele -
Eksamen angst!
ForumindlægHej, kan det være korrekt at man ikke må have papirer med sig til eksamen i Samfundsfag, jeg har meget angst når det kommer til eksamen, og kommer sikkert til at være mundlam?? Mener man godt man få stikord, men det bliver for lidt til mig, at forstå. Jeg har trukket om Velfærdssamfundet og fina... -
KVOTE 2
ForumindlægHej jeg er lige blevet student i år, og mener at jeg har et gennemsnit på 8,2 trist, fordi jeg gerne vil læse til læge.. jeg prøver at søge ind i år, på de tre universiteter i dk der tilbyder det, men hvis jeg ikke kommer ind, kan jeg søge kvote 2, til marts? eller var det sidste gang i år man ku... -
Folk som er superrrr til engelsk søges..
Forumindlæghej..jeg har en engelsk stil som jeg meget gerne vil have rettet af jer kloghoveder! Håber virkelig i gider rette den.. så vil jeg blive rigtig glad .. :0)Er der nogen, så skriv jeres e-mail så sender jeg den.Hvis folk ikke gider skriv deres e-mail addresser her på studi: kan i bare send den til ... -
engelske ordsprog på dansk
Forumindlæger ved at rive hårene ud af mig selv ved en oversættelse af ordsprog fra engelsk til dansk.. nogen der kan hjælpe?? 1. that is just a old hat (når noget er oldnordisk ??) 2. when in Rome do as the Romans do (man skal opføre sig pænt som gæst, men findes der et dansk ordsprog for det??) -
Engelsk ord med dobbeltbetydning?
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en dansk opgave jeg laver. Jeg skal lige finde frem til et engelsk ord, som har mere end en betydning, mens et dansk ord næsten magen til kun har en betydning. Et omvendt eksempel er at lede på dansk både kan betyde at føre og at søge, mens ordet management kun bet... -
hvordan siger man Problemstillinger på engelsk?? haster
Forumindlæghej hvordan siger man problemstillinger på engelsk? -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg skal op i eksamen i mundtlig dansk i juni. Jeg har trukket noveller fra 1990-2017. Ville bare høre om der er nogen, der har nogle gode tekster, som de har haft en god oplevelse med? Vh Laura. -
HJÆLP EKSAMEN PÅ MANDAG
Forumindlægjeg skal til AT eksamen på mandag :s jeg har om Malthus' teori og aner ikke hvad jeg skal fortælle om og hvordan jeg skal starte? nogle ideer? Og de forskeliige metoder ska ha styr på dem :s Hjælp . plz :/ -
Selve eksamen?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig samfundsfag (A-niveau) på tirsdag. Jeg har 24timers forberedelse. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle der ved hvordan eksamen foregår og hvad man skal have med i sin fremlæggelse? Er lidt på bar bund. -
AT-eksamen
ForumindlægHej allesammen :) Er der en der er god til AT ? Jeg har nemlig et metode, teori afsnit jeg gerne vil have rettet.. Jeg skal til eksamen i AT og vil gerne være sikker inden jeg skal op og forsvare min opgave.. Håber der er en der gider at hjælpe :) -
Powerpoint - eksamen
ForumindlægHej :) Jeg overvejer at lave et powerpoint til min fysik eksamen i morgen, men kan altså ikke bestemme mig for om det er en god eller dårlig ide, så jeg ville høre om der er nogen der har erfaríng med det? Og høre hvad de fik ud af det. -
hjælp til strållinger til eksammen
ForumindlægHej, vi er 2 piger som har trukket "strålinger" til eksammen i 9 klasse. vores problemstillingen er "Strålingens indvirkning på levende organismer". ville i kunne hælpe med at lave nogle arbejdsspøgersmål, og vores fire kompentencer (Modellering, Kommunikation, Undersøgelse o... -
Atomfysik Eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til eksamen i atomfysik på fysik b niveau, og håber derfor nogle kan hjælpe mig, med nogle underemner jeg kan komme ind på. Noget der vil være relavant at snakke om. Håber på hjælp -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHejsa.Jeg skal til mundtlig eksamen her på tirsdag i Mat. på B niveau.Jeg er den 1. som skal op. Jeg har fået af vide at jeg så ikke får min karakter før der er 2/3 andre som er blevet eksamineret!Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette? -
HJÆLP EKSAMEN UNGDOMSOPRØRET!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen og en af mine tekster er itsi bitsi af Erik skaløse. Jeg har svært med at forstå den og jeg ved heller ikke hvilke spørgsmål jeg kan stille til teksten -
old. eksamen
ForumindlægOkay, der er lige nogle ting som jeg skal have på det rene..Til old. eksamen kommer man (jeg) op i kendt tekst og billede.Hvor stort er det tekst stykke man kan komme op i? fx en hek sang i Iliaden?Hvordan skal man analysere tekststykket?Skal man bare sige det der står i ens noter?? -
Tøj til eksamen
ForumindlægHey Hvad er jeres erfaringer med tøj til eksamen? Noget tøj der giver højere karakter end andet? (spørgsmålet er mest henvendt til piger) Hvad med kropssprog... og "måden" at sidde ved det grønne bord. Hvad virker for jer? -
AT-eksamen - Hvad skal man?
ForumindlægHalli halløj, Jeg skal op i AT her på mandag, men nu er jeg sådan set blevet lidt i tvivl om hvad det er jeg skal derinde. Vi har ikke rigtig fået nogen guide i hvordan man går til eksamen i AT. Håber at I vil hjælpe. På forhånd, mange tak :)
