Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7421 til 7440 af 25374
-
srp: hjælp til at forstå spørgsmål.
Forumindlæghej:) jeg har lidt svært ved at forstå hvad jeg egentlig skal med et af mine spørgsmpl i min problemformulering. jeg forstår ikke helt sporgsmålet. spørgsmålet er " analysere betydningen af kodebrydningsindsatsen fra de allieredes" side? nogen der kan hjælpe med at forstå den. jeg skr... -
Produkt til Projekt Nordkorea
ForumindlægJeg skal til at have projektuge og har om Nordkorea og om hvordan befolkningen har det. Men jeg ved ikke hvad det kreative produkt skal være så har I nogle idéer? :) vi må ikke bruge interview som produkt desværre :0 Ps er der nogle der ved noget om Nordkorea, eller nogle gode hjemmesider med o... -
Produkt til tvangsfjerning af børn
ForumindlægHej Vi er to piger der er meget forvirret over hvad vi kan lave som produkt. Vores overemne er "Pro et contra" (for og imod) og vi har valgt tvangsfjerning af børn. Nogen der har en ide? -
Analyse og fortolkning af "sjæletyven"
ForumindlægJeg har fået en dansk aflevering for, hvor jeg skal skrive en analyse og fortolkning af novellen "sjæletyven", som er skrevet af Martin Larsen. Men jeg kan simpelthen ikke finde noget om hverken ham eller novellen på nettet.. Kan det virkelig passe? Er der nogle af jer, som enten har ... -
The Three D's - Ogden Nash
ForumindlægHej Nogen der kan fortælle mig hvad The Three D's af Ogden Nash handelr om??? Skal lave en aflevering om den til på tirsdag, og jeg fatter intet af den... -
mundtlig eksamen hindbærsnitter essay
Forumindlæghejsa. jeg har trukket essay og har så valgt at analysere og fortolke hindbærsnitter. jeg har dog meget svært ved at komme igang. nogle der kan hjælpe? -
Hvad skal en perspektivering indeholde?
ForumindlægKan nogle hjælpe med at forklrer hvordan en god persoektivereing skrives og hvad den skal indeholde? -
Christiania
ForumindlægHej:-) Mig og min veninde har emnet "Christiania" i projektuge, og ville lige høre om nogle ville hjælpe os med en lille ting, hvis i gad komme med nogle forskellige meninger om, hvorfor Christiania skal lukkes eller hvorfor Christiania skal bevares, Og om et samfund som Danmark kan t... -
Kortfilm – hvordan udtales det?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk imorgen og jeg er i tvivl om hvordan personalfortæller udtales. Udtales "personal" på engelsk eller dansk? I øvrigt ville det være klasse, hvis nogle kunne fortælle mig, om hvilken fortæller kortfilmen "fucking tøs" er. Er neml... -
Analyse af Gi mig Danmark tilbage
ForumindlægHej søde mennesker!!;D Jeg skal op i dansk afgangsprøve på mandag... Jeg har "Gi mig Danmark tilbage" som prøve oplæg og mangler 2 punkter i min analyse. det kunne være rigtig skønt hvis der var nogle der ville hjælpe mig:-) Det første punkt er "genren", jeg ved det er en ... -
Den anden bror - spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med spørgsmålet ( til bogen "den anden bror") - "Nanna har nogen "samtaler" med Peter, hvilken funktion har disse?" -
den franske revolution og den amerikanske revolution
ForumindlægHvad er sammenhængen mellem den amerikanske revolution og den franske revolution? -
Rette min stil
ForumindlægEn der vil rette min stil for mig ??? -
Tale
Forumindlæghej Jeg skal skrive en tale til en jeg ikke snakker med hvad kan jeg skrive til personen?? -
Hjælp til emnevalg SRP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP/SOP snart, og skal allerede vælge et emne til på fredag. Jeg har valgt fagkombinationerne Matematik/Idehistorie eller Matematik/Engelsk Jeg har tænkt over lineære regressioner i form af forudsigelser af fx befolkningstal osv eller om Logaritmer, men min lærer vil helst... -
har brug for hjælp kan ikke forstå det. Men har prøvet
ForumindlægSom jeg forstod ud fra det der står nedenunder , at eksternalisering bruges i narrative terapi , hvor tanken er at adskille problemet og mennesket fra hiananden. Det sker igennem sproget. forstå ikke hvordan. er kommet i stå Eksternalisering spiller en afgørende rolle i dekonstruktionen af dom... -
Problemstilling
ForumindlægHvordan laver man problemstilling, og hvad er det? -
Hjælp med ideer til en essay
ForumindlægHej, jeg sidder fast i en essay om min mor, kan i give mig gode ideer? jeg er nødt til at få et hurtigt svar tak skal i have -
Valg af uddanelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en pige på 13 år som gerne vil have en uddanelse som jeg har lyst til. Jeg skal til at finde et fritidsjob. Jeg vil rigtig gerne være mekaniker. Min mor er dog uddannet mekaniker, men kan ikke få arbejde nogen steder da hun er en kvinde. Jeg tænkte også på frisør. Nogen ... -
projekt uge omkring 2. slesvigske krig
Forumindlæghej vi har en projekt uge om den 2. slegviske krig og skal lave en synopsis men vi ved iikke helt hvordan man laver den hvad kan man skrive ved emne begrunddelse da vi er helt lost så vi har brug for hjælp til emne beggrundelsen
