Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7601 til 7620 af 58387
-
Hjælp! Eksamen imorgen. HASTER!!
ForumindlægHvordan ser de forskellig eksponentiel funktioner ud? -
videnskabsfolkene eksamen
Forumindlæghej hvad skal jeg generelt læse om verdensbilled for jeg synes det er en stor emne -
TYSK EKSAMEN HJÆLP!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at rette min talepapir igennem er der nogen søde sjæle som har lidt tid tilovers som kan rette min præsentation :) Det er en vedhæftet fil! Vil være evig taknemmelig for personen der hjælper mig!! -
Fsa, eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i dansk d. 9 juni. Nogle af disse forfattere er skrevet på opgivelsen: Johannes Møllehave Karen Blixen Tove Ditlevsen St. St Blicher Poul Poulsen Jørgen Nielsen Harald Herdal osv .. Kan nogle af jer hjælpe mig med at karrakterisere disse forfattere? Nogle af dem? For je... -
Fysik eksamen.
ForumindlægJeg har trukket et spørgsmål, som lyder således: Beskyttelse mod stråling. En mundtlig præsentation af emnet Atom- og kernefysik. Den faglige samtale vil tage udgangspunkt dels i din præsentation, dels i en ønsket omtale af halveringstykkelse og afstandskvadratloven. Endvidere ønskes en omta... -
24-timers eksamen
ForumindlægHar netop trukket mit emne til mundligt samfundsfag, og det lyder således "Hvordan får vi integrationen til at lykkedes?". Bilagene Omhandler især den nye debat om at ghettobørn skal tvinges i vuggestuer fra 1-årsalderen. Derudover Inger Støjberg "Der er 33 milliarder gode grunde t... -
Eksamen i Dansk
ForumindlægHej Alle Jeg er i tvivl om jeg godt må perspektivere til en tekst som jeg IKKE har læst i undervisningen? Eller skal der være en tekst man har læste i undervisningen? -
Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej, kan en af jer nævne alle emner man kan komme op i, når man trækker den ukendte tekst, i mundtlig dansk 10. klasse? -
matematik eksamen!!
ForumindlægHey Folkens!!Jeg skal snart op i matematik eksamen.. mundtlig.. Jeg synes ik jeg er dum til matematik, men synes heller ikk at jeg klog til det. Har i nogle gode råd om hvordan man kan nå op til en herlig tal(karakter) vil så gerne bestå.. nogle ideer?? -
Kulturfagpakken - eksamen
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen i kultorfagpakken på HF? Er det en 24-timers eksamen eller? -
Hjææælp engelsk hasteeeer
ForumindlægHEEY Er der ikke please nogen der kan rette min ikke så lange engelsk stil det tager ikke så lang tid:) pleaseeeeeeee -
hjælp til at rette CV til godt engelsk
ForumindlægHej Jeg er uddannet ingeniør og er habil til engelsk (har boet i USA skrevet opgaver på universitet på engelsk mm.). Jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre om der var nogle der kunne tænke sig at læse mit CV/ansøgning igennem for at se om det er godt engelsk, om jeg kunne omforumlere noget m... -
årsprøver i dansk og engelsk..
Forumindlæghey alle.. vil bare spørge, hvad går en årsprøve ud på og hvordan foregår den?? Hvad skal der til for at få god karakter i både engelsk og dansk og hvad skal man kunne?? -
Engelsk grammatik tjek
ForumindlægHej er der nogle venlige sjæle der gerne vil kigge denne lille engelske tekst igennem for grammatiske fejl, tak på forhånd :) -
hvad hedder våbenlov på engelsk?
Forumindlæghvad hedder våbenlov på engelsk? Er der nogen der ved det? Og hvad hedder: at stramme USA's våbenloven? -
Engelsk - markere fejl.
ForumindlægNogle der har mulighed for at tjekke en engelsk opgave, og markere de fejl der er i teksten? Jeg sender til personens indbakke! -
Gode råd til afgangsprøve i engelsk?
ForumindlægHej, Jeg skal til 9 klasses afgangsprøve i engelsk i morgen. Har i nogle gode råd? :) -
Eksamen: Geo
ForumindlægHej Allesammen..Jeg har lige fået afvide at jeg skal op i geo her en gang i næste måned.. Det er den nye 24-timers forberedelses form og jeg er lidt usikker på hvordan det virker og om der er større krav til denne form for eksamen.. Derudover ville jeg høre om der er nogen der har nogle tips til ... -
Beroligende til eksamen?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville høre om der er nogle af jer der har erfaring med beroligende piller, eller andet til eksamen? Jeg er typen der bliver utrolig nervøs til mundtlige eksamer. Men inden jeg går op til lægen og ligner en idiot og spørgsmålstegn, ville jeg høre jer herinde? :-) I er alti... -
Syge eksamen???????
ForumindlægHej ! Det er sådan er jeg er så uheldig at blive syg dagen før min eksamen, og jeg forventer ikke rigtig at blive rask inden da. Så jeg ville lige høre hvordan det er i forhold til syge eksamen, jeg skal nemlig op i mundtligt Samfundsfag C?? Håber i kan hjælpe mig
