Engelsk

Gode råd til afgangsprøve i engelsk?

31. maj 2015 af logawbjpgv< (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej, 

Jeg skal til 9 klasses afgangsprøve i engelsk i morgen. Har i nogle gode råd? :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
31. maj 2015 af OliverHviid

Virk selvsikker (selv hvis du ikke er det), tal tydeligt, og lad være med at tale for hurtigt.


Brugbart svar (1)

Svar #2
31. maj 2015 af cecegal (Slettet)

Øv det så du lyder flydende i dit sprog, og brug nogle gode engelske ord. 

Forbered dig så godt som muligt i dag, og øv øv øv!

Held og lykke


Svar #3
31. maj 2015 af logawbjpgv< (Slettet)

Tak! 

Det er dog mere samtalen jeg er lidt bekymret for. 


Brugbart svar (1)

Svar #4
31. maj 2015 af cecegal (Slettet)

Har I ikke fået udleveret et papir med pensum tekster? Hvis I har det, så læs dem godt og grundigt igennem, og hvis du ikke kan nå det så skim dem igennem


Svar #5
31. maj 2015 af logawbjpgv< (Slettet)

Jo, vi har fået det udleveret. Jeg har også læst det grundigt igennem. Jeg er bare bange for, at jeg ikke kan svare på mit spørgsmål, når jeg trækker det.  


Brugbart svar (0)

Svar #6
01. juni 2015 af OliverHviid

Hvordan gik det så?


Svar #7
02. juni 2015 af logawbjpgv< (Slettet)

Jeg fik 7, er lidt skuffet over det. Jeg havde regnet med at få et 10-tal. Min disposition var der ikke så meget galt med, det var mere min samtale. Det var også det, jeg var bekymret for. Jeg trak et spørgsmål om the Civil rights movement, og så fortalte jeg alt det jeg vidste og havde læst om det, men de synes jeg haltede lidt, fordi de blev nødt til at minde mig om for mange ting.  


Brugbart svar (1)

Svar #8
02. juni 2015 af OliverHviid

Det var da ærgerligt, men nu kan du i det mindste glæde dig over at det er overstået. 


Svar #9
02. juni 2015 af logawbjpgv< (Slettet)

Ja det kan jeg. Tak for hjælpen med det hele! 


Skriv et svar til: Gode råd til afgangsprøve i engelsk?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.