Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 7621 til 7640 af 14598
-
hjælp til iltsvind/ligklædet
ForumindlægJeg har et problem med helt af forstå ligklædet. jeg har forståret af svovlbakterier danner ligklædet, og bestytter de giftige gasser i at stige op og dræber alt liv. svovlbakterier de omdanner svovlbrinten som er en af de giftige gasser der dannes til sulfat SO4 2-. men jeg har også læst at ... -
todo sobre mi madre - oversættelse
ForumindlægJeg er i gang med en oversættelse af todo sobre mi madre. Men der er en sætning som jeg er lidt i tvivl om, og håber der er nogen der vil hjælpe.. Hun er fortvivlet og beslutter sig til at opsøge den del, der manglede i Estebans liv. Está desesperada y se decide buscar la parte que... -
Ritualer i buddhismen
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle, der ved noget om forskellige ritualer i buddhismen. Jeg har læst, at det er okay at få børn, hvis man ser det som en investering, men jeg tænkte på, om der var specielle traditioner gennem livet?, kristendommen har f.eks. dåb og konfirmation... Håber I fo... -
Kreativ projektopgave
ForumindlægHej alle! :D Jeg skal lave en projeltopgave om talentshows. Overemnet er Når livet gør ondt, og min gruppe og jeg har tænkt os at have om når folk mister deres drøn, fx af dommerne i xfactor. Men jeg er bange for at det bliver for tungt. Er det nogle der har nogle idéer til et kreativt indslag so... -
Hvad er folks problem herinde?
ForumindlægMath-freak++, DP, og en eller anden, som mener han er perktekt. ?? Hvad sker der? Er det her ikke en hjemmeside for alle? - og er det ikke meningen, at man kan hjælpe hinanden, og sende opgaver til hinanden herinde? math-freak++ vi har forstået at du er mentalt ustabil. Ham som mener han er pe... -
Kan man sige ...
ForumindlægHans Kirk hentede inspiration til sin roman ”Fiskerne” fra sit eget liv, netop fordi hans fader kom fra en indremissionsk fiskerfamilie og moderen fra en grundtvigs storbondefamilie. Hans Kirk var ikke selv troende Tænkte på om det hedder fandt inspiration ... eller hentede ... tvi... -
Offentlige pasningstilbud?
ForumindlægHvad siger I til nedenstående forslag? Penge til pasning skal følge barnet så forældre kan vælge mellem at passe barnet selv eller tage imod et offentligt pasningstilbud Jeg synes personligt at det er en dårlig idé da det er forkert at gøre børn til en indkomstmulighed og at det også er dårlig... -
Kaschmir-Tysk eksamen HASTER
Forumindlægheeej.. nogen der har læst "Kaschmir" af Doris Dörrie ? Jeg skal redegøre for den.. og ved ikke lige hvordan og hvad jegs kal fortæl ? Den kommer under "Leben ind er modernen Gesellschaft". dvs. livet i den moderne tid ? nogen der kan hjælp.. og en der kan hjælp mig med at... -
Hjælp til tysk eksamen, HASTER!
ForumindlægHej ! Jeg har trukket opgave/teksten: Berlin im Ökorausch. Bio statt Bolle. Det er en tekst indenfor emnet "Konsum und Einzelhandel" - Nogen der kan hjælpe med hvad jeg kan perspektivere til i det virkelige liv, samt evt. komme med andet hjælpeligt materiale til dette emne !? PÅ fo... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk.. dog er jeg lidt usikker på den her "Mand kan godt sige at vi har en samfundsfunktion i at uddanne børnene i dyr og livet på landet" -Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal oversætte den sætning.... håber I kan hjælpe mig;) -
Disposition
ForumindlægHjÆÆÆLLP! skal op i mundtlig terminsprøve i engelsk, og ved ikke helt hvordan man laver en disposition. har valgt success som mit emne fra bogen. og har valgt at skrive om Christian Dior's liv, og hvordan han blev en success, har været inde og læse om ham. ind for de 10hjemmesider som man ska... -
in medias res
ForumindlægHej vil I mene at denne novelle starter med in medias res? Jeg forlod Zimbawe, fordi mit liv var i fare. Det var i fare fordi jeg arbejdede for en organisation, der kæmpede for menneskerettigheder. Derfor var jeg nødt til at flygte fra mit land sammen med min familie, min mand og vores to små sø... -
Analyse af første mosebog
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder midt i min AT eksamen synopsis, i en kombination af fysik, A, og religion, C. Mit emne er "Skabelsesmyter" og jeg skal ud fra 1 og 2 kapitel af første mosebog udlede hvordan de beskriver det gode liv. Jeg er lidt par bar bund, specielt mht kapitel 1. ... -
In medias res
ForumindlægHej vil I mene at denne novelle starter med in medias res? Jeg forlod Zimbawe, fordi mit liv var i fare. Det var i fare fordi jeg arbejdede for en organisation, der kæmpede for menneskerettigheder. Derfor var jeg nødt til at flygte fra mit land sammen med min familie, min mand og vores to små sø... -
meget vigtigt
ForumindlægHey, Jeg vil spørge jer om hjælp. Efter sommer ferien skal jeg til hhx. Men er ikke helt sikker hvilke studieretning jeg skal vælge. efter hhx vil jeg læse (cand.polit. / cand.oecon.), på universitet. Sener i livet vil arbejde som økonom i udlandet og måske læse til PhD. Er der en der vil hvilke... -
Hej
ForumindlægHey, Jeg vil spørge jer om hjælp. Efter sommer ferien skal jeg til hhx. Men er ikke helt sikker hvilke studieretning jeg skal vælge. efter hhx vil jeg læse (cand.polit. / cand.oecon.), på universitet. Sener i livet vil arbejde som økonom i udlandet og måske læse til PhD. Er der en der vil hvilke... -
Har bruge for hjæ......
ForumindlægHey, Jeg vil spørge jer om hjælp. Efter sommer ferien skal jeg til hhx. Men er ikke helt sikker hvilke studieretning jeg skal vælge. efter hhx vil jeg læse (cand.polit. / cand.oecon.), på universitet. Sener i livet vil arbejde som økonom i udlandet og måske læse til PhD. Er der en der vil hvilke... -
Har brug for h..........
ForumindlægHey, Jeg vil spørge jer om hjælp. Efter sommer ferien skal jeg til hhx. Men er ikke helt sikker hvilke studieretning jeg skal vælge. efter hhx vil jeg læse (cand.polit. / cand.oecon.), på universitet. Sener i livet vil arbejde som økonom i udlandet og måske læse til PhD. Er der en der vil hvilke... -
Jeg vil spørge jer om hjælp
ForumindlægHey, Jeg vil spørge jer om hjælp. Efter sommer ferien skal jeg til hhx. Men er ikke helt sikker hvilke studieretning jeg skal vælge. efter hhx vil jeg læse (cand.polit. / cand.oecon.), på universitet. Sener i livet vil arbejde som økonom i udlandet og måske læse til PhD. Er der en der vil hvilke... -
Bistand
ForumindlægJeg vil dedikere mit liv til kunst, og søger derfor om lidt hjælp. Jeg skal vide hvilket EU-land udbetaler højst bistand/kontanthjælp og som ikke tvinger dig ud i arbejdsmarkedet. Rent sagt, jeg leder efter det land i EU af hvilket jeg kan malke koen bedst.
