Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7641 til 7660 af 58387
-
Eksamens skræk...
ForumindlægSom mange andre lider jeg af eksamens skræk, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme af med det! Er der nogle der kender metoder til at bearbejde det??? /V -
DANSK EKSAMEN!!!
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! Jeg går i 9-klasse og skal til eksamen, og jeg har trukket emnet ''Anderledes'' Nogen der har nogen ideér om hvad jeg kan lave om? -
Eksame 2007 :)
ForumindlægHejsa.. Jeg går i 9. klasse og til sommer jeg til mundtlig eksame i fysik/kemi.. så ville høre hvad for nogle forsøg synes i der vil være bedst at lave med hensyn til Magnetisme ? -
Matematik eksamen. Hjælp!
ForumindlægHej allesammen! Jeg forbereder mig til eksamen matematik C. Der er et delspørgsmål som jeg er lidt i tvivl om. • Redegør for hvordan du bestemmer kvartilsættet og middelværdi for en diskret variabel. Mange tak for hjælpen! -
fysik eksamen
ForumindlægHej.. Jeg sidder og forbereder mig til fysik eksamen, jeg er igang med at skrive om kernefysik. Jeg har lidt bruge for hjælp til afstandskvadratloven, strålebeskyttelse og massedefekt, som jeg håber, at nogen kan forklar mig, hvad de er. -
NV eksamen
Forumindlægjeg skal op til nv eksamen i denne uge. Jeg er ikke særlig stærk i faget, og er ikke sikker på om jeg består. Kan man stadig klare sig gennem gymnasiet selvom jeg dumper? -
stikord til eksamen
ForumindlægJeg har fået anbefalet af min lærer at bruge stikord til eksamen, men jeg husker ikke så godt via stikord og lærerne vil jo ikke have oplæsning, så er der nogen der har nogen gode råd? -
Matematik eksamen
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig hvordan matematik eksamen foregår? Både muntlig og skriftlig. Jeg vil meget gerne vide mere om det, da jeg her til foråret skal op til min afgangseksame.- På forhånd tak :) -
Oldtid eksamen
ForumindlægJa så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg... -
Hjælp til matematik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg står og skal til mundtlig matematik eksamen i morgen. Jeg har fået 24 opgaver jeg skal have forberedt, men da jeg havde lavet det forkert først, tror jeg ikke, at jeg når det hele :/ Derfor vill jeg høre om der måske er nogle der er interesseret i at hjælpe mig lidt til en lille ... -
hjælp!!! OL eksamen
Forumindlægville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt med hvordan man skal gribe teksten an til OL eksamen i den gamle reform. Jeg ved, at man skal starte med at sætte den i kontekst, altså i sammenhæng, men udover det er jeg ikke sikker på, om man kun skal gå op i det tekststykke man har, det... -
Hjælp til NF-EKSAMEN
ForumindlægJeg skal til eksamen i NF d. 15. Juni, og kunne i den forbindelse godt bruge hjælp. Bl.a til at analysere nogle figurer, og finde på noget klogt at sige til min eksamen. Eksamenen er tværfaglig : Biologi, Geografi, Kemi. Kunne godt bruge et syn på alle 3 fag. Emnet er FØDEVARE. Mvh. Christina -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej, Jeg har skrevet denne historie i engelsk 7. klasse. Har rettet den med de fejl, jeg nu kunne finde, men det ville være dejligt, hvis der var en der lige kunne få øje på nogle flere. Håber der en, der vil hjælpe mig. :-) There has been a burglary in a jewellery shop. Detectiv... -
Vigtigt! Eksamen
ForumindlægHej:) Kan fortælletid og fortalt tid være med i et eventyr analyse? -
mdt. eksamen
Forumindlægang. oldeksamen:når man skal fortælle om tekstykket, er det så bedst at lægge ud med at refere kort og derefter gå mere i dybden? Eller må man godt refere, mens man analysere? -
dansk eksamen
ForumindlægEr der ikke nogen, som kan give mig en billedanalysemodel. Jeg skal op til dansk. Please. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægTil den mundtlig del er det bedst og udlede formlerne? Altså lad og sige jeg skal tale om Tryk og opdrift. I stedet for kun og tale om hvad det handler og hvad formlen går ud på og kom med nogle eksempler osv. skal man også udlede formlen eller er det et valgt og vil det give bonus point? -
Religion eksamen
ForumindlægHej allesammen.. jeg har trukket emnet "liv eller død" og har valgt de følgende problemstillinger: - Hvilke forskelle og ligheder er der ved kirken og moskeen? - Hvordan er moskeen indrettet i forhold kirken? - Hvilke forskelle er der på en kirkegang på en søndag og en fredagsbøn i ... -
Universitet - Eksamen?
ForumindlægHej! Hvilke dage har man eksaminer på et universitet? Er det ikke her i december? Tak for hjælpen. -
Eksamens sæt
ForumindlægHej Er der tilfældig hvis nogle der har eksamenssættene liggende fra 2016 og 2017 Tak på forhånd :)
