Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7701 til 7720 af 58387
-
Fysik eksamen
ForumindlægHej, Mig og min ven skal op i fysik eksamen (folkeskole) og vi har trukket Japan - Naturen, kulturen og energiens kræfter. Vi er gået i stå og har ingen ideer for en problemstilling.. Er der nogen der kan hjælpe? Mange tak -
Mundtlig eksamen..
Forumindlægja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...! -
Hjælp til beregning af fysik opgaver - A niveau Stx sæt 03.06.13
ForumindlægHej, har følgende opgaver fra fys A eksamenssæt 03.06.13: Ved overvågning af sæler og hvaler anvendes moderne luftskibe fyldt med helium. De er støjsvage og kan holde sig svævende længe. Luftskibenes elmotorer får energi fra solceller. Et luftskib er udstyret med 750 m2 solceller, som modtager ... -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
Fysik Eksamen!
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd. -
Hej, dit engelsk er dårligt
Forumindlægjeg ville SÅ gerne blive bedre til engelsk, da min ordforråd er meget lavt. Nogen ideer?ville os meget gerne have en, som jeg kan snakke med f.eks over msn/facebook -
Geografi eksamen
ForumindlægJeg skal op i geografi på tirsdag og har enormt svært ved at fatte noget som helst. Er der nogle som har nogle notater til "Din Verden"? jeg har set dem som ligger her, men de er fra en anden bog. Ønsker specielt noget om vejr og klima. Håber at nogle vil hjælpe *s* -
Old eksamen
ForumindlægHej..Ville bare lige høre hvordan I andre her på siden har tænkt jer at gribe old an, mht. til at lave noter til ens pensum??Og ved I hvordan det helt præcist foregår?? -
Design eksamen
ForumindlægJeg har valgfaget design som jeg skal op i imorgen, andre der også skal det?Kan i ik forklare mig hva man skal, for vi er ik helt med på det? Man skal selvfølgelig fortælle om sit egetprodukt...Men så i den sidste halvdel, hva skal man der ? Beskrive 1 produkt , eller sammenligne 2 ? :)Håber i ka... -
dansk eksame
ForumindlægHeej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der?? -
Eksamen - ikke klar!
ForumindlægKan man godt få udsat sin sygeeksamen? Hvis ikke, hvad er det mest oplagte at gøre, hvis man slet ikke er klar og skal op snart? -
HASTER! EKSAMEN I MORGEN.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan forklare den humanistiske metode? På forhånd tak! -
Matematik eksamen.
ForumindlægHej jeg har matematik prøve i morgen. Og jeg er lidt nervøs. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig? Er mest nervøs for problemsregning . Håber der er nogen der vil hjælpe. -
Hjælp til case-eksamen
ForumindlægHej. Jeg går på Århus Købmandsskole, altså HG. Jeg er færdig her d. 17. januar 2007, men mangler at lave den sidste opgave i min case-opgave i Samfundsfag som handler om virksomheden, Bestseller. Opgaven lyder på følgende: :::: Her skal du arbejde selvstændigt med emnet "demokrati" bl.... -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal... -
Kemi eksamen
ForumindlægHey derude Er der nogen som tilfældigvis ligger inde med eksamenssættet fra 2016 i kemi? Jeg skal nemlig op d. 2 juni og ville gerne se på den fra i år. På forhånd tak -
Årsprøve og eksamen
ForumindlægEr der et bestemt antal årsprøver og eksaminer man skal op i? Hvis jeg fx skal op i 4 skr. årsprøver, mens en fra min parallelklasse kun skal op i 2 skr. årsprøver, betyder det så at jeg skal op i færre mdt. årsprøver/eksaminer? Jeg går i 2g. -
En afslappet eksamen...
ForumindlægDen opfattelse af eksamenssituationen man har beror langt hen af vejen på ubevidste faktorer. Lad mig eksemplificere: Den traditionelle opstilling er at lærer og censor sidder direkte over for dig. Psykologisk set er det en katastrofe, for det bevirker at man opfatter det som et form for forhør ... -
Nervøs for eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i fysik B i morgen (GSK) - gammel reform, og er virkelig nervøs for om jeg består! Jeg skal dog "bare" have 2 - altså bestå, og jeg har læst som en gal, og har intet fravær, men jeg har bare helt VILDT svært ved det! Jeg har næsten lige været oppe i mat B og kemi C, h... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej Hva kan man fortælle om når man skal fortælle om størrelsesforhold i universet ? Jeg er helt blank men hvis jeg selv skulle sige noget ville det nok være noget med at De størrelses forhold der er i universet er så ekstreme at vi mennesker aldrig kommer til at udforske der helt, for afstanden ...
