Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7721 til 7740 af 181598
-
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:) -
2. forsøg skriftligt?
ForumindlægHej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig? -
eksam karekter bedømelse
Forumindlæghej jeg var til hf eksam i dansk skriftlig idag, er der nogen der vil bedøm om jeg er bestået eller ej -
Hjælp til forberedning af en matematik prøve.
ForumindlægHej folkens:) Jeg ville rigtig gerne blive bedre til matematik, og jeg er klar over, at øvelse gør mester. Spørgsmålet er bare, hvilke hjemmesider tilbyder gratis matematik hjælp? Grund til jeg gerne ville blive bedre til matematik, er fordi, jeg gerne ville forbered mig til min kommende matema... -
sprøgsmål til EØ A
ForumindlægHej jeg er ved at læse til min eø A eksamen, og jeg har to spørgsmål: Hvad bruger man et afslutningsskema til? ( har svært ved at give et konkret svar ) Hvad er den indre værdi ( om aktier ) -
matematik 11 august 2011
ForumindlægEr der nogen af jer der ligger inde med besvarelser på matematik A STX, 11 august 2011(:? -
Hjælp til at omskrive udtryk til en potens af a!!!
Forumindlæg1. 7.rod a^5*a^92. (kvadratrod a*a)/(a^2)3. a^-1*3.rod a*kvadratrod a4. (6.rod a*3.rod a*kvadratrod a)^7 (a) Opgave 2 og 4 er en brøk. -
Eksamensspørgsmål Mat A hjælp
ForumindlægNogle som kan give en hjælpende hånd med eksamensspørgsmålene ? 1. Polynomier Udled en formel til løsning af andengradsligninger, og redegør for, hvordan parablens udseende afhænger af parablens ligning. 2. Eksponentiel udvikling Fortæl bl.a. om forskrift, vækstrate, fordoblingskonstant. Redeg... -
Matematik aflevering FSA maj14
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp da jeg ikke kan kontakte min lære pga. coronavirusen vi har en matematik aflevering for men jeg har svært ved en side, er der måske nogen der kan hjælpe mig? -
Matematik Geometri
Forumindlæghej har lige nogen opgaver i geometri i en rektangel ABCD er AB = 5 cm og BC = 72 mm. a: konstruer ABCD b: Udregn lægden af AC -
Hjælp..Babylonsk matematik..
ForumindlægHey er der nogen som kan klare denne her opgave??? Via eksempler skal du redegøre for, hvorledes babylonierne arbejdede med de forskellige regningsarter og om de var i stand til at finde rødder i polynomier. V.H A -
Forskel på a, b -og c-niveau
ForumindlægHej! Jeg ville høre om i vidste hvor forskellen på a, b -og c-niveau ligger? Jeg har hørt at forskellen er om man har det i et, to eller tre år? Er forskellen på sværhedsgraden virkelig så stor? Mit problem er at jeg gerne vil have musik på A-niveau, men det kan kun lade sig gøre hvis jeg vil ... -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej er der nogle som gider at bruge tid til at læse min stil igennem, som jeg har fået 7 for, jeg håber at der er nogle som gider at fortælle mig hvad jeg kan gøre bedre, jeg har derfor taget muligheden ved at uploade det her http://peecee.dk/?id=29041 please jeg ser frem til noget hjælp, for jeg... -
skriftlig dansk
Forumindlæghej er der nogen som vil fortæller mig hvordan man opbygger en kronik og en litterær artikel tak skal i have venner hilsen gym elev -
Matematik FSA december 2013
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan man laver opg. 3.5 i FSA december 2013 Spørgsmålet lyder sådan: Sammenlign højdefordelingen i Gustavs klasse og højdefordelingen for 15-årige danske drenge ved hjælp af kvartilsæt eller bokspot. Forklar med dine egne ord hvad sammenligningen viser. Ved ikke hv... -
eksamens tekst
ForumindlægHej alle sammen jeg skal op til engelsk eksamen i denne tekst hvad vil i sige jeg skal huske til eksamen? Det er en artikel. Indian Resevations t the tender age of 25, I had an arranged marriage. I didn't mean to. I went on holiday to India, and returned one week later with a chunky gold we... -
rette min eksamen?
Forumindlæghej, er der en herinde der vil se på min eksamen i mat a og se om det er nok til jeg består eller måske får et lille 4-tal? -
dumpet mat A
ForumindlægHej, Håber nogen der kan hjælpe. Jeg har søgt på en naturvidenskabelig bacheloruddannelse og har igår fået afslag på ansøgningen. Jeg har ringet til vejlederen på uddannelsesstedet for at høre hvorfor jeg har fået afslag, og der sagde de at jeg ikke havde beståede min matematik på A niveau, men... -
dumpet mat A
ForumindlægHej, Håber nogen der kan hjælpe. Jeg har søgt på en naturvidenskabelig bacheloruddannelse og har igår fået afslag på ansøgningen. Jeg har ringet til vejlederen på uddannelsesstedet for at høre hvorfor jeg har fået afslag, og der sagde de at jeg ikke havde beståede min matematik på A niveau, men... -
Biologi mundtlig eksamen
ForumindlægHej biofolk!Da jeg skal op til eksamen i bio A, er jeg intresseret i at vide om der er nogen af jer, der har prøvet at været til bio mundtlig eksamen. Hvordan forberedte i på eksamen i biologi. Jeg søger også noter til bio A- niveau. Tak
