Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 8021 til 8040 af 65692
-
NV Eksamen
ForumindlægJeg har hørt at man skal op til eksamen i NV, men jeg ved ikke hvad man skal lave deroppe. Er det ligesom folkeskolens Fysik/Kemi eksamen? Jeg klarede mig meget dårligt til den eksamen. Jeg ved at man skal skrive en Journal til et eller andet forsøg man har lavet (med en gruppe?) men mere ved je... -
Kemi eksamen, hvordan?
ForumindlægHej Jeg er selvstuderende i kemiB og jeg har fået at vide at jeg ikke må tage rapporten med ind til eksamen, kun forberedelsen- kan det passe? Sidste år hvor jeg skulle have været til eksamen, måtte dem fra mit hold godt tage rapporten med ind.. Hmm.. På B niveau har man ikke 24 timers forbere... -
Historie eksamen - Hjælp!
ForumindlægVi har ikke haft en lærer i år som har kunne fortælle os ret meget, og jeg vil gerne vide hvordan en historie eksamen foregår. Er der nogle af jer, som evt. har været oppe i det, der ved hvordan det foregår? - Det jeg gerne vil vide er ting som, hvad må man ha' med ind til forberedelsen, ... -
Dansk eksammen...
ForumindlægHej. Jeg skal op til dansk eksammen i maj, hvilket jeg er ret spændt på. Jeg går på en international skole (engelsk). Jeg er 14 år og går i noget der hedder year 9 (svarer til ottende i det danske system). Vi skal skrive en essay til vores eksammen, og forstår ikke rigtigt hvad det er?. Håbe... -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig fysik eksamen på b niveau snart, og er i tvivl om nogle ting. Jeg har forsået det sådan; Eksamen består af to dele - den første er hvor man laver forsøg i grupper af 3-4, som man har 1½ time til, også er der den individuelle teoretiske del som man har 24 minutte... -
websites med hjælp til matematik
ForumindlægJeg skal snart til prøve i matematik, og jeg krummer tær bare ved tanken. Jeg får som regel 7 eller 10 i matematik, men jeg føler mig usikker hver gang vi har matematik! Hvis i har nogen (helst nogle) gode links, ville jeg blive meget glad, hvis i gad at dele dem med mig :-) -
Matematik B
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har noget matematik opgaver, håber i kan hjælpe mig. opgaverne ligger som vedhæfte. -
Matematik aflevering
ForumindlægNogen som måske kunne hjælpe med en lille matematik aflevering?:) Den skal afleveres om 3 dage, så hvis i kunne hjælpe hurtigt ville det være skønt !:D Det er en HTX - 1.g aflevering. -
Lidt glemt matematik!
ForumindlægHej. Jeg har lige glemt lidt meget nemme småting, som jeg håber i kan svare mig på. Helst hurtigst muligt: 2 ligninger, hvor jeg ikke kan huske reglen: (a+b)(a+b)=? (2a-3b)(2a+3b)=? -
spændende matematik
Forumindlægvi skal om kort tid i gang med det obligatoriske valgfrie emne i matematik (3-årig højniveau) og jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen der har nogle forslag til _spændende_ matematiske emner, som er egnede til gymnasieniveau og som jeg evt. kunne foreslå..? -
Matematik notater hjælp..
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal op til Matematik terminsprøve her i morgen, så ville om der var nogen af jer der har notater til: Brøkregning, Rumfang, Brøkregning, Målestok, Familie Økonomi, Bevisfærelse, Kvadratrod, Uligheder, 2 Ligninger med 2 ubekendte og Algebra!:-) Tak på forhåndt :D -
BRUG FOR HJÆLP I MATEMATIK
ForumindlægHej derude, jeg er virkelig dårlig til matematik og har en opgave for til i dag, har omrking 20 min. så e sød sjæl der kan klarer den her opgave? fra 3.1 til 3.4 zom gerne ind hvis du ikke kan læse hvad der står MANGE TAK -
matematik problemstilling
ForumindlægHej Alle. jeg står med en opgave i matematik jeg ikke kan finde ud af. problemstilling: i skal give et bud på en salgspris med moms for en vase. Dette skal være begrundet med et budget, som er dynamisk. Det vil sige, det sakl være muligt at ændre i en af informationerne og med det samme se ænd... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej derude Så er det snart je skal op i skriftlig engelsk, og vil derfor spørge, hvad er det man skal øve sig på, og hvis nu en derude har en gammel eksamen sæt så kan han være velkommen til at sende til mig. -
Svensk til eksamen
ForumindlægNogen er har en god ide til hvordan man kan forberede sig til eksamen hvis man skulle trække en svensk tekst. Jeg har ikke tid til at sidde og læse en masse svensk. -
eksame problemstilling hjælp !!
Forumindlæghej, jeg har trukket teknologiens betydning for menneskers sundhed og levevilkår i naturfag til min eksame. Jeg kan ikke finde nogle problemstillinger inde for det. Jeg ville høre om i måske nogle ideer? -
Matematik noter
ForumindlægHej derude Jeg står i den situation, at jeg skal på et sommer suppleringskursus og læse matematik op på A. 8 uger er ikke lang tid og derfor vil jeg gerne være forberedt. Jeg vil i den andledning spørg om der er nogen som har nogle gode notater til Matematik A, som i har lyst til at dele. Jeg ... -
Hjælp til matematik opg.
ForumindlægHej :D Radius'en af en cirkel er 420 cm hvad er radius'en så hvis jeg skal tegne det i forholdet 1:10 000? Mange tak, er nemlig ikke så god til matematik :D -
Hjælp!! anvendelsesorienteret matematik
ForumindlægHej alle sammen :-D Er der nogen der ved hvad anvendelsesorintenteret matematik er? Min lærer har spurgt om vi elsker det... og det er lidt svært at svære på, da jeg ikke ved hvad det er... Håber nogen kan hjælpe. -
Matematik i gmasiet
ForumindlægHej alle samen :-) Jeg skal på gymnasiet næste år, og vil gerne spørge nogle af jer der går i gymnasiet, om hvordan niveauet er, i forhold til folkeskolen?? Bliver det meget sværere, eller? Jeg taler om matematik på C niveau :-)
