Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8081 til 8100 af 58387
-
Fucking julehistorie på engelsk:((
ForumindlægJeg er sådan lort til Engelsk.... Okay altså jeg skal skrive en julehistorie på engelsk. Er der måske nogle der har en ide eller der kan hjælpe mig med at skrive den? -
hjælp søges til et kort engelsk summary..
Forumindlæghej..nogen der kan rette den engelske tekst igennem for fejl??rettes i nutid tak..Summary about “Kultur” The article is written by Olav Hergel and is about an interview with immigrants where he in his interview asks people from different cultures about their opinion about arranged marriages. Youn... -
Eksamen fremgang?
ForumindlægHej..Skal op i IT A eksamen på handelsskolen, derfor er der udarbejdet en hjemmeside, med tilhørende skriftlig opgave og database.. Men læreren fortæller os ingenting: så hvordan foregår sådan en IT eksamen.. - Skal man forsvare sin hjemmeside og opgave- skal man vise hjemmesiden- skal man bruge ... -
Disposition til eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til eksamen imorgen, er godt forberedt, men mangler bare liiige én ting: Hvordan laver man en god dispostion til sine emner, uden at det bliver for uoverskueligt? Mine emner er: Radioaktivitet Magnetisme Forurening og elproduktion Håber nogle vil hjælpe mig - Det er min først... -
Sommer Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart igang med AT-3, som kommer til at være min sommer eksamen. Jeg går i 1.G så jeg har ikke rigtig prøvet at lave sådan noget før. Jeg er ikke rigtig sikker på hvordan det kommer til at foregår. Så hvis der er nogen, som gider at fortælle mig hvordan deres 1.G sommer At eksamen f... -
Engelsk, hvordan siger man indbygger
ForumindlægHej derude :) Hvordan siger man indbygger og samfundsfag på engelsk? Min ordbog er desværre væk, så kan ikke sekv finde det! Håber på hjælp, og er der nogle der gerne vil rette mit engelsk essay igennem? Inden jeg sender det til min lærer! :) -
DUMPE EKSAMEN?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål vedrørende eksamener på universitetet. Så vidt jeg har forstået kan man søge dispensation om et 4. forsøg hvis man dumper en eksamen. F.eks. hvis man lider af en sygdom. Hvis sygdommen er langtidsvarende og man dumper 4. forsøg kan man så søge om et 5. forsøg osv. s... -
Bedre til engelsk mundtlig.
ForumindlægHej. Jeg går lige nu i 10 klasse og regner med at skulle på HHX næste år. I den anledning har jeg ikke fået de bedre ½ års karakterer i engelsk. (02) Nogle der har nogle tips til at blive bedre til at TALE engelsk? for det er det jeg har svært ved. Jeg har ca. 7 uger til at fo... -
Engelsk: Bachelor- og kandidatuddannelse
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om der var nogle som læste Engelsk på Universitetet, og som kunne sætte mig ind i arbejdsgangen på den uddannelse. Jeg går nemlig og overvejer at studere engelsk efter gym, da jeg ligger ret højt på skalaen og er meget interesseret i det fag. Jeg har søgt inde på uddannelse... -
NV - eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til NV eksamen, og har trukket Brandværdi for hasselnød. Jeg ville spørge om der er nogle som har lavet sammen rapport, eller har noter omrking det? ville være en stor hjælp! Tak på forhånd! :) -
eksamen fsa
ForumindlægSkal op til fransk mundtlig eksamen om nogle dage. er der evt. nogen der har gode råd. -
BEDSTE ENGELSKE DIGT !
ForumindlægHVAD SYNES I , ER DET BEDSTE ENGELSKE DIGT OG HVORFOR ?? HVAD KAN I BEDST LIDE VED DIGTE ? Skal selv skrive nogle og søger noget inspirration, så vil sådan set bare høre fra nogle andre, hvad I kan lide og hvorfor ? (: -
Køb af engelske bøger?
Forumindlæghej, spørgsmål tid. Hvor skal man hen for at købe alm. engelske bøger i københavn, når man ikke vil over nettet? Er der en bestemt bogbutik, eller kan man gå hen til hvilken som helst og sige de skal bestille den hjem? Tak på forhånd :) -
Emne til Engelsk Stil! :-D
ForumindlægHej (-: På fredag skal vi skrive vores første stil i engelsk. Det er en fristil, hvis vi altså selv kan finde på et emne. Men jeg er fuldstændig blank. Så har du et godt emne, som ikke er for svært for en tolv - tretten årig pige :-) Simone -
kort engelsk rettelse :)
Forumindlæghej alle sammen, er der nogen der har tid til at rette min engelsk stil? :) håber at i vil hvis i vil kan i skrive her så sender jeg den privat, da jeg helst ikke vil ligge den ind her da min lærer tjekker plagiat, så det kan godt skabe lidt problemer :)) på forhånd tusind tak :) -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægEr der en venlig sjæl herinde, som har tid til at rette min stil? Det kan være grammatiske fejl, formuleringer osv. Jeg havde fået som opgave at beskrive problemstillinger og personlig vinkel - konklusion. Det handler om miljøet. På forhånd tak. -
Èn engelsk sætning!!!
ForumindlægHi "Obese people have brought this problem upon themselves so they must deal with it themselves." Comment on this attitude. Help please. -
Eksamens historier
ForumindlægJa så er vi jo ved at værre godt igennem årets eksamener.. de fleste mangler kun en 2-3 stykker...så tænkte jeg at der ligesom så mange år før det måtte være en masse gode eksamenshistorier om folk der har været uheldige og folk der har været heldige osv..?del ud af visdommen folkens ? -
Eksamen - billedanalyse
ForumindlægHejj. Jeg skal i denne uge op til billedkunst eksamen på c niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal gør rede for et billed, hvis det nu var jeg trak et maleri. Om perioden årstal farver osv. På forhånd tak. -
Kildehenvisninger - må jeg anvende engelsk?
ForumindlægJeg skriver en SRP i kinesisk og historie, må man godt anvende kildehenvisninger til engelske artikler og bøger? Og til min vurdering, må man så godt citerer engelske citater, selvom jeg ikke har faget engelsk?
