Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 841 til 860 af 181597
-
Hjælp til mundtlig matematik C eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg har lidt problem med nogle dispositioner til mundtlig eksamen i matematik her på tirsdag. 1. Andengradspolynomier: - Vis fordan man løser andengradsligninger - Giv ekspel på anvendelse af andengradsfunktion 2. Eksponentielle Funktioner - Forklar reglen for fordoblingskonstan... -
Skriftlig fremstilling i dansk
ForumindlægHej. I næste uge har vi en skriftlig fremstilling i terminsprøve, og jeg ved virkelig ikke så meget om hvad det er, og hvordan det foregår, da vores lærer ikke har snakket så meget omkring det. Nu da vi så har påskeferie, tænkte jeg at det var en oplagt mulighed til at gøre mig klar, så ville ba... -
Eksamens eksempler
ForumindlægHejsa. Er der nogen der mon kender nogle sider, hvor man kan øve sig på den skriftlige del af eksamen i matematik på c-niveau. Har kigget rundt på nettet, men kan kun finde selve besvarelsen af diverse eksamenssæt. Rigtig god sommer, når I når så langt. Vh :) -
Hjælp til matematik eksamen Irrationale funktioner
ForumindlægJeg sidder og kæmper med de her to spørgsmål inden min eksamen på tirsdag. hvordan logaritmeregnereglen ln?(a^x )=x·ln?(a) kan anvendes til at løse eksponentielle ligninger hvordan simple ligninger, hvori √x, e^x eller ln(x) optræder, løses. Er der nogen, som kan give en hjælpende hå... -
Eksamens karakterer
ForumindlægHej, skal jo snart til eksamener og ligger og regner løs på hvad det minimum er jeg skal have for at bestå :) Men har lige nogle spørgsmpl: 1) Idræt, musik og billedkunst hvordan er det dét tæller? 2) Har skriftlig matematik på A-niveau, så jeg skal jo til skriftlig eksamen i det her om ikke s... -
Feedback på engelsk skriftlig eksamen B
ForumindlægEr er nogen der skulle have lyst til at kigge min engelsk B stx skriftlig eksamensbesvarelse igennem og vurdere til en karakter? Er virkelig bange for at det er gået dårligt :(( Hvis nogen ville have tid og lyst, så send mig en mail frederikke2206@hotmail.com. -
mat a eksamen 2
ForumindlægHej der var et spg i mat a eksamen jeg ikke kunne klare, måske der er en her der kan hjælpe med resultatet. Jeg har vedhæftet hele spørgsmålet. opg a tror jeg nok jeg kunne løse mit svar er y=8-4x resten er jeg jeg uforstående over for. så helst svar med forklaring. de bedste hilsner Frederik -
Skriftlige eksamen - nogen der har været oppe?
ForumindlægEr der nogen der har været op til eksamen i skriftlig spansk endnu? Hvis ja, hvad handlede emne(t) om? -
mat eksamen
ForumindlægNogen der har svarene fra Matematik eksamen skriftlig 2008 i maj.... vil gerne betale -
Årsprøve/Eksamen
ForumindlægHej... nu er tiden kommet til Årsprøverne og eksammerne, og jeg som er 1.g'er er kommet lidt i tvivl om hvilke prøver jeg skal op i ..... min linje er Mat A FYS A Kem b Nogen som kunne fortæller mig hvilke prøver jeg skal op i, og hvilke er udtræk.... -
Hjælp haster om eksamen
ForumindlægHej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål, angående afgangseksamen. Jeg er nemli blevet optaget på gymnasium HF, men skal op i 3 hovedfag dansk, engelsk, matematik. Jeg tænker på hvis jeg dumper en af fagene det kan eventuelt være mundtlige eller skriftlig, har man mulighed for at komme ind på... -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i mat i morgen, og vil derfor spørger jer om, hvordan man bedst muligt forbereder sig til en mundtlig matematik eksamen? -
Skriftlig biologi eksamen
ForumindlægHey.. nogle der evt har et gæt på hvilke opg der kunne blive stilt til den skriftlige studenter eksamen i biologi..? eller nogen der evt har et link til gode noter/afleveringer som kunne bruges til eksamen??på forhånd TAK.. -
Skriftlig årsprøve 2.g
ForumindlægJeg har hørt at man på A-niveau i 2.g til den skriftlige årsprøve får eksamensopgaven fra 3.g sidste år... Jeg ved ikke helt om dette passer, men jeg ønsker stadig at høre om nogen ved, hvilken opgave der blev givet til eksamen sidste år... Navn, emne, nr??? TAK! -
Eksamen i historie A
ForumindlægHvad er chancen for, at man kommer op i historie A på STX? Forhåbentlig stor? :') Der er f.eks. stor chance for, at man kommer op i de skriftlige eksaminer, fordi de er billigere og sådan noget vidst ... Så derfor tænkte jeg, at der måske er nogen, der ved, om det er et fag, mange kommer op ... -
Emne til skriftlig Engelsk Eksamen
ForumindlægHej. Hvilket emne tror i non-fiction teksten får til skriftlig engelsk(studentereksamen) i år? Nogen gæt? -
Engelsk eksame skriftlig
ForumindlægHej jeg skal op til engelsk årsprøve den 3. skriftlig. Jeg er i tvivl om grammatikprøven, hvilke områder regner i med man skal dykke ned i? Hilsen John p. -
Matematik karakter
ForumindlægHej Først: Det her gælder mat. gammel ordning. Jeg har haft matematik som 1-årigt A niveau. Ifølge reglerne tæller den skriftlige karakter jeg fik ved afslutning af B niveau 1/3 af den samlede karakter. Hvis nu jeg fik 10 ved eksamen i B niveau og 9 ved eks. i A. Bliver min samlede skriftlig... -
Eksamen
ForumindlægSkal til gym eksamen imorgen i mundtlig matematik A. Jeg kan ikke noget, sådan slet ikke. Nogle der har et tip til at komme igennem eksamen uden at blive helt til grin. :) -
Matematik A-Niveau. Differentialligninger.
ForumindlægHey Pepz :D Jeg har virkelig brug for hjælp til nogle spørgsmål jeg kan trække til min eksamen imorgen. Som overskriften siger så er det differentialligninger. Here it goes! :) 1) Du skal gøre rede for differentialligninger og forskellige vækstmodeller. 2) Du skal gøre rede for differentiallignin...
