Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8601 til 8620 af 181598
-
rentesregning matematik - hjælp til formler
ForumindlægHej, jeg behøver hjælp til hvordan man udregner disse - altså, hvilke formler jeg skal bruge til udregningerne. Opgaven: Ida overvejer at købe en lejlighed i København. Hun har kigget på én der koster 2995000 kr. Boligen kan finansieres på følgende måde: 80% realkreditlån 15% banklån 5% ege... -
Emne til engelsk eksamen?
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg skal op i mundtlig engelsk og som overemner har vi: The Media, USA, Music, Youth Culture, 9/11 og To Be A Survivor. Også skal jeg jo vælge et emne jeg skal lave en synopse til også snakke om det i 5 minutter, men jeg ved ikke hvad emne jeg skal vælge. Er der nogen der ... -
Idéer til Mat A/Kemi B emne SRP
ForumindlægHej, Jeg skriver på vegne af en ven der skal til at skrive SRP. Hun har studieretningsfag som Matematik A, og ønsker det andet fag som Kemi B. Generelt er hun mest interesseret i den kemiske side. Vi har brugt en del tid på at tænke, men har svært ved at komme på gode emner. Derfor leder vi nu ... -
eksamens opgave maj 2007
Forumindlæghejsa alle i studerende her inde :) sidder her med en opgave på hånden og kunne godt bruge en smugle hjælp til den da jeg ikke får dn til at fylde det helt store, så tænkte på om nogen her inde kunne hjælpe mig med opgaven så jeg kan få sat mere på min opgave :) på forhånd tusind tak for hjælpen ... -
"Omtal" i mundtlig mat A
ForumindlægHej :) Jeg sidder og arbejder lidt med de spørgsmål, jeg kan trække til mundtlig eksamen her til jul, og forstår ikke helt ordvalget i opgaveformuleringerne, da jeg har læst gym på Engelsk frem til nu. Ordene er derfor lidt nye for mig. Specifikt "omtal" og "redegør for", er... -
Hvem bedømmer skriftlige eksamensbesvarelser?
ForumindlægEr det både lærer og censor, der bedømmer ens besvarelse ved skriftlige eksamener? Eller er det kun censor? -
Matematik efter 3.g?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg blev student til sommer og er i gang med mit første ud af mange sabbatår ;) Dog ønsker jeg ikke at forsømme alt det, jeg har lært i min gymnasietid - især ikke matematik. Jeg trak det i sin tid op fra B- til A-niveau, og jeg har altid været interesseret i og god ti... -
HJÆLP , Sygt stillet matematik opgave
ForumindlægMejeriets dilemma På mejeriet Kolykke står en tappemaskine, som fylder 10000 mælkekartoner hver dag. Indholdet i en mælkekarton er normalfordelt nf(m,s) Middelværdien m indstilles med en knap på tappemaskinen. For eksempel kan indstilles m=1020 mL Spredningen s er en fast værdi. For den pågældend... -
matematik
Forumindlæger der nogen søde menneske der kan hjælpe mig.. Hvis man ganger et tal med 4 og trækker 3 fra, får man samme resultat, som hvis man ganger med 3 og lægger 4 til. kald tallet x, opstil en ligning og bestem x. -
Matematik for dummies (+lidt repetiton)
ForumindlægHej Jeg er den værste til matematik, og jeg har brug for en der kan skære alle de her opgaver ud i pap for mig, for ellers forstår jeg det ikke. Jeg er ikke så god til at spørge om hjælp i min klasse, for jeg føler mig meget dum når jeg spørger. Og jeg mener virkelig at skære det ud i pap for m... -
sweet people, hjælp til en Matematik opg.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med Fsa matematik problemregning fra 2004. Det haster, jeg skal også forberede mig til samfundsfag eksamen til på mandag, så jeg har virkelig brug for hjælp til en opgave, jeg har siddet og tænket på den i flere timer nu og jeg kan stadig ikke finde ud af den og herhje... -
Dansk eksamen - reklamer
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer. Jeg leder stadig efter en god reklame der er en masse at fortælle om. Jeg foretrækker levende reklamer, men kan dog acceptere en billedreklame. Er der nogen der kan anbefale mig en god reklame? Jeg bruger mest den her hjemmeside til at finde reklam... -
ONLINE lektiehjælp i matematik eller fysik
ForumindlægJeg tilbyder online undervisning og lektiehjælp til gymnasieelever eller universitetsstuderende som gerne vil hæve sit niveau i matematik eller fysik. Jeg er kandidatstuderende i fysik med over 6 års erfaring som lektiehjælper, heraf 4 år hos Mentordanmark. Ønsker du mere information, så tag ko... -
Der har været eksamen i dag
ForumindlægDet lader til, at der har været eksamener i dag, håber ikke jeg har hjulpet nogle til at snyde.... -
Eksamen i morgen - trak solsystemet. HJÆLP
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg bør fortælle om? og er der nogle der kan forklare keplers 3. lov, og meget gerne kom... -
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!! -
Apartheid engelsk eksamen
Forumindlæghej, hvordan endte aprartheid? evt kilder :) -
novelle til eksamen om syndefald
ForumindlægJeg leder efter en novelle som ikke er: Det forbudte sted eller Den blomstrende have: nogle der kender til noget? -
Ny eksamenstype på engelsk A-niveau
ForumindlægHej med jer A-niveau folk Der er netop kommet en ny eksamenstype, som Engelsk STX A-niveau elever skal op til til sommer. Før skulle man blot skrive et liltterært essay, hvor man inddrog en række perspektivtekster. Det er ændret! I år skal der ikke inddrages perspektivtekster + man kan vælge at s... -
Matematik beviser fællestræk?
ForumindlægHej. Kan i komme med nogle fælles tips og træk der er for matematik b beviser? Alstå hvad skal man altid huske/gøre når man skal bevise. Jeg ved at man i alle beviser sætter noget ind fra sætningen/difenitionen og ind i en funktion/formel og ud fra nogle regneregler udfører beviset. Men ...
