Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8641 til 8660 af 33650
-
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
Hvordan griber jeg en konkurrenceanalyse an?
ForumindlægJeg skal lave en konkurrenceanalyse med udgangspunkt i Hungry og Takeaway. Det er til min SRP, hvor jeg skal analyser hvordan branchen har brugt disruption, specielt Hungry.dk. Hvodan skal jeg gribe opgaven an? Altså i hvilken rækkefølge skal analyserne opsættes i opgaven. Jeg tænker Skydeskiv... -
undervisningsministeriets 3g matematik opgaver
ForumindlægUndervisningsministeriet har udgivet et kompendium med en masse eksempler på opgaver, man kan risikere at komme op i til skriftlig matematik til sommer. Er der nogen, der ved om der findes et løsningsark til opgaverne og i så fald, hvor man kan finde dem? -
SRO HHX
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal i gang med min SRO opgave. Derfor vil jeg hører, om der var en herinde som ville sende en SRO opgave til mig, så jeg kan læse den igennem, for at få inspiration med hensyn til layout, indhold og sproget. Mange tak. -
Hjælp - Karakter
ForumindlægHej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter? -
ingeniør uddanelse
ForumindlægHej, jeg har kigget på ingeniør uddanelser, bla på civilingeniør i anvendt matematik, civilingeniør i software, det er uddanelser, som umiddelbart kun handler om matematik og naturvidenskabelige fag. Men mit spørgsmål lyder, hvorfor vil de så have en til at tage dansk på A niveau. Det er noget l... -
Højt fravær
ForumindlægJeg har et højt fravær på min hf uddannelse, og er derfor i tvivl om mit gennemsnit bliver godt nok. Jeg vil gerne have et gennemsnit omkring 7. Jeg er sådan set god i skolen, men har bare højt fravær. Vil i tro at jeg stadig godt kan få et fint gennemsnit selvom jeg har et højt fraværsprocent? J... -
SU i udlandet (gym)
ForumindlægHej allesammen! Jeg stiller det her spoergsmaal fordi jeg ikke rigtigt kunne faa svar paa det, da jeg ringede til SU's udlandssektion. Jeg har gaaet 2 aar i gymnasiet i Danmark og jeg oensker at tage det sidste i Frankrig (hvor jeg har faaet at vide at jeg kan komme direkte ind i 3. aar). ... -
matematik eksamenssæt B-niveau
ForumindlægHej folkens. Nogen der ved om det er muligt at finde alle de tidligere eksamenssæt gennemarbejdet og korrekte? Skal ikke bruge dem til at kigge efter, men derimod se hvordan de forskellige typer opgaver som man kommer ud for, skal løses. -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
hurtig hjælp til opg 2.004 B
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opg 2.004 B i eksamenshæftet, på side 15. den er lidt svær at forklare herinde, da det er noget med en tegning. kan det passe jeg skal bruge sinus relationer til at finde siden DC. men jeg kan slet ikke finde rundt i det. Nogen der er søde at hjælpe? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægNogen som kan fortælle hvor mange sider der er det "normale" at skrive til dansk eksamen på A niveau? Er der ellers nogen gode råd til hvordan man bedst griber det an, jeg tænker på om man skal begynde at skrive ud fra første opgave når man har læst første opgave sæt igennem? eller ? Er... -
3g: Eksamen i AT i morgen?
ForumindlægKan det passe, at nogen 3g'ere allerede skal op i AT i morgen (sidste skoledag)? -
Matematik eksamen
ForumindlægJeg skal til matematik A eksamen her på Onsdag !?! Hvad kan jeg øve mig på til den uden hjælpemidler? Tænkte på opgaver der sikkert vil komme eller evt. formler som jeg skal huske. -
Facit og point skriftlig mat A-niveau 2008
ForumindlægHej Hej... Nogen der kender facit og point/karakterer til den skriftlige eksamen i matematik på A-niveau 2008??? MVH Sabrina -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
Matematik årsprøve A
ForumindlægHvad vil I råde mig til at læse op i, til den første del som er uden hjælpemidler? (2.g mat A) På forhånd tak -
Eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle. Lige et spørgsmål til den skriftlige eksamen i går. Hvordan løste i den underopgave i opgave 4, hvor man skulle indtegne en restriktionsanalyse af en hhv. ikke resistent, heterozygot resistent og homozygot resistens på et bilag?? Brugte i begge bilag, eller kun det ene?! Og hvordan indt... -
Matematik-årsprøve (A-niveau)
ForumindlægI morgen skal jeg til min første årsprøve i matematik - jeg har haft det på A-niveau hele året. Så mit spørgsmål er følgende: I den første time skal man besvare et sæt opgaver, hvor ingen hjælpemidler er tilladt. Er der nogle der har været oppe i årsprøve på A- eller B-niveau, som kan fortælle ... -
- ekstra valgfag??
ForumindlægHey:) Er der nogen der ved om et ekstra valgfag tæller med i ens gennemsnit, hvis man nu har det? Eller kommer det bare til at stå på beviset uden at tælle med?
