Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8661 til 8680 af 33650
-
Eksamen "spørgsmål"
ForumindlægHej alle. Jeg kender en der skal til terminsprøve her i marts måned og han spørger om jeg ved om han muligvis ender med at løse et eksamensæt fra 2009 (fra sidste år)??? Plejer man at få eksamensopgaver der højest er et år gamle eller er det forskelligt? TAk på forhånd. -
Optagelsesprøvens indhold?
ForumindlægHej med jer kære brugere. Jeg har valgt og optage mig selv til videregående uddannelse. Denne uddannelse vil være Statsskolen Horsens. Jeg vil meget gerne vide om hvordan prøverne er opbygget og hvad jeg skal op i. Ved i hvilken opgave, og hvordan man som bedst og muligt optages? Selvom j... -
fysik B exam,,
ForumindlægHej,, Er det nogen der har været til en fysik B exam før. Er meget nervous hvordan det forgår, hvad vil de spørge om og hvad er de vigtigste man skal huske. -
Hvad skal man have i snit for at komme ind på hhx?
ForumindlægHej, jeg er en pige på 16 år. Jeg vil gerne på Niels Brock næste år, mit snit ligger på 6.0 og jeg er lidt bange for at det ikke er højt nok ?? - ( jeg er blevet vurderet uddannelsesparat ) PS. Jeg vidste ikke hvilken kategori jeg skulle sætte dette i, håber det er okay. Venlig hilsen -
Student - rose?!
Forumindlæghejsa. jeg har en veninden, som i morgen bliver student. men kom til at tænke på, er det en tradition at man giver en rose, eller "må" man godt give andre former for blomster?! eller for den sags skyld noget helt andet i det øjeblik hun kommer ud fra eksamensrummet?! -hvad har/re... -
Hvor mange b niveau fag skal man have for, at afslutte en gymnasial uddannelse?
ForumindlægHej Jeg har 5 fag på A-niveau, en på B og 7 C-niveau fag. Spørgsmålet er så, er det nok eller skal jeg have et B-niveau fag mere? Jeg ved at man skal have en vis mængde løft/boks. Tror det 22-23. Er der nogen der kan fortælle mig mere om det? Tak på forhånd -
Reducer og isoler
ForumindlægNogen der ligger inde med alle de der regler omkring recuring og isolering? Skal terminsprøve i morgen og mangler virkelig øvelse!! :( -
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :) -
Pointsystem
ForumindlægHvordan virker poinsystemet for matematik skriftlig? -
Hjælp !!!
ForumindlægKan jeg stadigvæk godt komme ind på for eksempel administrationsbachelor uddannelsen selvom jeg ikke har færdigt gjord min HF helt, men der imod fagene der kræve af adgangskrav for at komme ind på uddannelsen. Skal også lige siges at jeg har taget fagene som enkeltfage -
har lige brug for hjælp.
Forumindlægdet er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D. -
Sygdom under studie
ForumindlægHvis man nu bliver syg i fx 3 dage på studiet (og ikke kommer til 4 forelæsninger med mere); har det så nogle store konsekvenser? Kommer man langt bagud? Hvad er jeres erfaringer? (ved godt det er forskelligt fra studie til studie :) ) Sagen er nemlig at jeg snart skal have foretaget en operation... -
Samling af Matematik A eksamensopgaver
ForumindlægJeg søger en samling af gamle matematik A-niveau eksamensopgaver. Har søgt på nettet, men jeg kunne ikke få adgang til de sider jeg fandt. Er villig til at betale, og jeg kunne helst tænke mig det i en bogform. -
Studenterhue - guld eller sølv?
ForumindlægHej. Jeg er så heldig at skal vælge studenterhue i morgen. Jeg ved godt at den tradionelle studenterhue fra 1800-tallet er sort, men da den hvide hue kom - STXhuen - var det så med guld eller sølv? Fordi jeg er rigtig meget i tvivl. -
Skriftlig Dansk A
ForumindlægHej Alle Jeg skal til dansk A årsprøve i morgen, men er kommet i tvivl om, hvilke genre der typisk forekommer. Kan I svare mig på dette? Pft. -
Gamle eksamenssæt til matematik og engelsk?
ForumindlægHej. Jeg skal op til mine terminsprøver i hhv. matematik og engelsk i næste uge. For at supplementere alt det jeg har lært i år i fagene, kunne jeg godt tænke mig at prøve nogle af de ældre eksamenssæt. Desværre kan jeg ikke finde dem nogle steder. Hvis der er nogle der ved, hvor man kan fi... -
tegneprogram???
ForumindlægHej Derude.. Jeg går på universitetet og regner en del statics, styrkelærer mv. Det ville være lækkert hvis der fandtes et program, hvori man kan tegne nogle pæne illustrationer og sætte kræfter samt værdier på som på den vedhæftede fil. På forhånd tak Med venlig hilsen Patrick -
vektorer!!!
ForumindlægHej, er der nogen der vil hjælpe med denne opgave? på fohånden taak -
kronik, artikel og læserbrev?
Forumindlæger der nogen her inde, der ligger inde med en oversigt, over hvordan man kan skelne mellem kronik, artikel og læserbrev tak -
Partielt afledte
ForumindlægHejsa. Er der nogle som hurtigt vil hjælpe mig med denne opgave? Kan ikke se mig ud af den desværre
