Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8741 til 8760 af 63055
-
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har eksamen i dansk næste uge, og tænkte det ville ære en god ide, at øve sig på de ældre prøver. Så ville spørge om der er nogen, der har en side hvor man kan se de ældre prøve(fra 2007-20... -
Samfundsfag - eksamen
ForumindlægJeg skal op i samfundsfag til 9.klasses eksamen Nogle råd? -
Diktatur i Nordkorea, kreativt produkt?
ForumindlægHej, Vi skal have projektuge efter jul, og vi er gået igang med en masse forarbejde, dvs. problemformulering mm. Vores underemne er "Dikatur i Nordkorea" og vi har overvejet lidt at lave en film eller en nyhedsudsendelse, men vi er stadig lidt blanke. Nogen ideer? -
vands frekvens?
ForumindlægJeg synes selv, det er meget knapt med oplysninger. Måske er det bare mig. "En stille aften ruller bølgerne ind med 6 sekunders mellemrum. Bestem frekvensen" Hjælp? -
Projektopgave om kønsroller
Forumindlæg´Vi er igang med en projektopgave om kønsroller. Nogen ideér til hvor jeg kan finde info, nogle eksperter, eller input? På hvilke områder er det et problem at kvinder og mænd er forskellige? • Hvorfor kræver kvinder og mænd så meget af hinanden? • Hvorfor er det vigtigt at et barn mø... -
Projektopgave krise
ForumindlægHejsa. Jeg er i krise, vi har projektuge og jeg mangler et produkt. Jeg vil spørge om i har en god ide til, hvad et produkt kunne være? Mit overemne er "Fremtid" og underemnet er "fremtidens skole", jeg er virkelig i krise, da jeg ikke ved, hvad mit produkt kunne være, jeg e... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej min gruppe har været så uheldig at trække "bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan". Vi er ikke så sikre på hvad vi skal vælge som underemne endnu, derfor ville det være dejligt hvis i kunne hjælpe os. -
Engelsk disposition
ForumindlægHej alle. - Jeg skal snart op til eksamen, og jeg aner virkelig ikke rigtig hvordan man laver en disposition? Og om hvor mange spørgsmål, man skal have, eller hvordan den skal se ud? Håber at i vil hjælpe! :) - Line. -
Engelsk disposition - Nelson Mandela
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en disposition til prøven i mundtlig engelsk. Vores overemne er "South Africa" og har har så valgt, at mit emne er Nelson Mandela. Jeg kunne bare godt bruge ligt hjælp til nogle punkter jeg kan snakke om...? s: Hvis I har nogle gode hjemmesider med god (eng... -
Optagelsesprøve :S
ForumindlægHi, People! Jeg skal til optagelsesprøve på et gymnasium, og de har så skrevet til mig at jeg skal til mundtligt matematik... Jeg tænkte på om der var nogle som vidste hvad der er bedst at forberede sig til s: ? om der noget vigtigt man skal kunne for at bestå? ps. Er der nogen af jer som ved ... -
Hjælp
ForumindlægHej. jeg skal lave en stil på tysk om hvad jeg har lavet i min sommerferie.. da det er min første stil på tysk er jeg blank. hvordan skal man starte osv? -
Hjælp til engelsk Mundligt
ForumindlægHej . Jeg skal snart op i engelsk mundligt og har overemmet beingen different . Har valgt at snakke om Nick Vujicic, men ligenu ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal skrive om ham ... Nogen der har ideer?:) -
Hjælp til stx start... Plzz svar
ForumindlægHej. Nogen der ved, om man kan komme på stx uden tysk/fransk?.. Har ikke haft det i Folkeskolen..Håber der nogen der kan hjælpe.. Jeg sidder derhjemme og laver ikke en skid. Har tænkt mig, at starte på stx, men mange siget, at man kan ikke uden tysk/fransk.. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre? Må... -
projektopgave
Forumindlægjeg skal skrive projektopgave om 2 uger og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om. nogen idéer?? hovede emnet er krise. -
Ventorer i planen
ForumindlægHej nogle som kan hjælpe med dette -
Hvad bruges disse kemiske forbindelser til?
ForumindlægMin lærer har givet mig et ark, som jeg skal udfulde med nogle række kemiske betegnelser. Men kan ikke finde ud af det!!! fx Hvad bruges FeCo3 til? Hvad bruges HCL til? hvad bruges Ca(NO3)2 til? hvad bruges H3PO4 til? hvad bruges Ba(OH)2 til? Har søgt i langtid, men a... -
Resume af Engel und Joe
ForumindlægHejsa jeg skal aflevere et resume af filmen: "Engel und Joe" og jeg håbede at der var nogen der ville læse den igennem. I må meget gerne rette den igennem, komme med jeres menning om den, eller hvad i nu har lyst til:) Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogen der vil være søde at h... -
Hvad burde jeg få i karater for mit dansk eventyr ?
ForumindlægGeden fører til ægteskab Der var engang en ensom og grim mand ved navn Niller som ikke har nogen børn og som bor helt alene og bruger det meste af sin tid på at v... -
Rette en stil?
ForumindlægHejsa nogle af jer som lige ville spilde jeres tid på at rette en hurtig stil igennem det vil betyde meget hvis den blev rettet inden den skulle aflevere håber der nogle søde mennesker der ville kys Sara :))) -
Bøjning
ForumindlægHej, jeg sidder og skal lave en tysk stil, men jeg er i tvivl om noget. Først: Hvad er infinitiv? Hvad er præsens og præteritum-indikativ? Hvad er perfektum participium? Hvad er præterium-konjuktiv og imperativ?
