Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8841 til 8860 af 33650
  • Facit til matB

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser op til en prøve og laver opgaver fra MatB stx.. Er der nogen der sidder med facit? Har kigget herinde, og fandt ikke så meget.. nogen der har fra 2008??
  • eksamensopgave 2008

    Forumindlæg
    hej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008?
  • SAMFUNDFAG 2008?

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen. Nogen der kan fortælle mig hvad overskriften på skriftlig samfundseksamen A-niveau STX. 2008, lyder på ?
  • 2-årig hf?

    Forumindlæg
    Hej Jeg ved at man har ca. 32 timer om ugen på stx. Hvad med på 2-årig hf? Nogen der ved hvor lang en dag man har?
  • 1. delprøve i Engelsk B 2008

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk B fra maj 2008?
  • Engelsk mundtlig årsprøve/eksamen

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvorledes Mundtlig årsprøve i Engelsk A (stx) forgår? Hvad man skal have styr på osv.
  • matematik 11 august 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der ligger inde med besvarelser på matematik A STX, 11 august 2011(:?
  • 1. delprøve i Engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008?
  • mat eksamen 2007

    Forumindlæg
    Nogen der har eksamenssættet til Matematik A STX 2007, eller blot linket til det... vil også gerne bedet om sygeeksamen hvis det er muligt
  • Mistet Eksamensbevis

    Forumindlæg
    Har desværre mistet mit eksamensbevis, stx 2004. Er det muligt at få udstedt et nyt eller er det bare ærgeligt? Nogle der ved noget om det?
  • Det ta'r kun 2 min. :)

    Forumindlæg
    Er der nogen stx-elev fra 2008, som blev omstillet til en optagelsesprøve? Hvis ja, vil I så gerne fortælle mig, hvordan det har været? Og om, det har været svært?
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op til optagelesprøve på stx. Er er nogen der har været til optagelsesprøve, som kan fortælle mig, hvad det endelig handler om? Er der mundtlige eller skriftlig, og hvad kan der fx. være?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.
  • Aflyste moduler - får man det på et andet tidspunkt..?

    Forumindlæg
    Hej Når der nogen gange bliver aflyste moduler, mister man dem så bare el. får man det bare på et andet tidspunkt..? PS. går på STX På forhånd tak
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Hvor kan man se eng stx b ekamen's oplæg henne !!!! det folk var oppe i i tirsdags
  • link til gamle engelsk eksamensopg.

    Forumindlæg
    hey derude, er der nogen der kender nogle links til gamle eksamensopg. i engelsk til STX (b eller a niveau opg.) på forhånd taaak
  • Udenrigspolitik - Sikkerhedspolitik - Forskel?

    Forumindlæg
    Ja jeg sidder med STX Samf-A 24 timers og kan ikke helt sætte finger på - Hvad er forskellen på udenrigspolitik og sikkerhedspolitik?
  • Facit til en anden

    Forumindlæg
    hej. Er det dårlig hvis jeg giver facit til nogle andre der skal op i sammen prøve som jeg har været op i . Stx ap
  • eksamenssæt 2011

    Forumindlæg
    er der nogen der har eksamenssættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos ? eller ved hvor jeg kan finde, for jeg kan simpelthen ikke finde det.. tak på forhånd
  • Samf. B - hvordan og hvorledes?

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.?