Søgning på: fysik noter B. Resultater: 8861 til 8880 af 110438
-
Hjælp til Mindste Kvadraters Metode på B-niveau
Forumindlæger der evt en der kan hjælpe mig med at forklare dette mere skarp/korrekt? Hvad er mindste kvadraters metode? Jeg har valgt at tage udgangspunkt i definitionen på bedste rette linje. ”Ved bedste rette linje forstås den linje, hvor middeltallet ?D2 af kvadraterne på afstanden D1, D2, &helli... -
Orbit B HTX - O2.14 og O2.17
ForumindlægHey alle - har lidt problemer med fysikaflevering. O2.6 Vand med temperaturen 18°C skal bringes i kog ved hjælp af en dyppekoger. Hvor mange dL vand kan man bringe i kog ved at tilføre 0,083kWh? O2.14: Hvor meget is ved 0°C skal man putte i 150g sodavand ved 25°C for at fællestemper... -
B- niveau: Bedst mulige forberedelse?
ForumindlægHej studieportalen, Jeg skal op i en samfundsfag eksamen, hvor jeg har 24-timers forberedelse. Men jeg er i tvivl om, hvordan jeg forbereder mig bedst muligt til denne eksamen? Man kan jo nå meget på de 24 timer man har. Jeg tænker ifht. pensum, det er jo næsten dumt at læse op på det hele in... -
Skifte fra spansk A til Fransk B
ForumindlægHej folkens Jeg går 1.g og ville skifte fra spansk til fransk er det overhovedet mugligt og kan de lade sig gøre ?. TAK PÅ FORHÅND -
Har I noget om disse artikler? Samf B
ForumindlægHej, har nogle af jer læst disse artikler: Politiken d. 31.12.2010: Partisoldater: For få liberale aftryk. Politiken d. 31.12.2010: De leder efter nøglerne til de blå-røde parcelhus Politiken d. 31.12.2010: Udlændinge var en ond frøm for S Det kunne være rart hvis nogle lige havde et par stik... -
SSO HJÆLP! Bio B , Kemi A
Forumindlæg -
hjælp til at oversætte det her niveau tysk b
ForumindlægEin held Jeg vil mene at en ægte helt er en person som hjælper andre mennesker, og en som er tapper. En person som vil sætte sit eget liv på spil for at redde andre. en helt kan være mange ting. Alle i verden kan være helte. nogle der kan komme på lide mere hvad der beskriver en helt ? må meg... -
Mundtlig eksamen engelsk b hf
ForumindlægHej med jer! er der nogen der har en god fremgangs metode, jeg kan bruge, når jeg skal til min mundtlige eksamen i engelsk på fredag? Mvh. Monica Kyhn -
Projektopgave 4C, Mat B, HHX
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med opgave 4 ? -
Dansk Prøveform B danskfaglig tilgang
ForumindlægSkal man forklare hvorfor man har anvendt de danskfaglig tilgang som man har brugt? -
Metode - Religion B og dansk A
ForumindlægJeg skal aflevere min AT-synopsis på fredag og er meget dårlig til metoder, hvilket jo er ret vigtigt i AT. Jeg tænker at bruge begrebsanalyse og ritualanalyse i religion og nykritisk metode i dansk. Tror I det er tilstrækkeligt? Min problemformulering ser sådan her ud: Hvad er madens betydn... -
Forberedelse på eng. eks. B-niveau
ForumindlægHey :) Jeg skal op i skriftlig engelsk her d. 28 maj, og er gået i gang med at øve mig da engelsk ikke lige er mit stærke fag. Jeg har lavet en engelsk delprøve 2 sagprosa, som jeg håbede lidt på om der var nogle der ville læse i gennem for fejl, og fortælle mig om den var under middel eller bar... -
Samfundsfag eksamen! På B- niveau mundtligt
ForumindlægMit emne er globalisering og menneskerettigheder + Sierra Leone. Er der nogle der har nogle tips til hvad jeg skal snakke om eller hvordan min synopsis kan blive god? -
Virksomhedsøkonomi B Mht. eksamen Hjælp :'(
ForumindlægHeej alle :) Jeg skal snart til virksomhedsøkonomi eksamen mundligt og jeg er lidt i tvivl. Er der nogle af jer der har været oppe? og i så fald, hvad var i oppe i? for har kun set få eksempler og hvis i havde mulighed, kunne i så give nnogle eksempler? :) Og hvis i har nogle gode råd, må i end... -
SRP i Engelsk A og Biologi B
ForumindlægHej! :-) Jeg skal skrive SRP i december og ville være taknemmelig for lidt hjælp. Jeg skriver om madkulturen og fedme problemet i USA. Hvis der er nogen som har skrevet om lignende, må i meget gerne skrive hvilke materialer i brugte og hvordan og hvorledes i skrev selve opgaven. Lige pt. har ... -
Biologi B og Engelsk A - HAVET
ForumindlægVi har i 2019 fået til opgave i AT at skrive om havet. Dette konkludere i at jeg har valgt at skrive om "isen smelter". Jeg skal finde noget på engelsk jeg kan analysere, om det så er en dokumentar, en fed bog eller engelske artikler. Nogen der er haft om emnet som kan inspi mig? kh... -
lille fysik spørgsmål ( hvad er forskellen på disse spejle?)
ForumindlægHvad er forskellen på et Plant, cirkulært og parabolsk spejl? -
Er historie og fysik god eller dårlig fagkombination til SRP?
Forumindlæghvad kan man eventuelt skrive om i disse to fag? -
jeg sidder og ser på mine fysik rapport
Forumindlægog kan se der er nogle "huller" som jeg ikke forstår. og jeg kan komme op i en af 10-11 rapport i morgen tidlig :( hvad skal jeg gøre :( og kan ikke rigtigt skrive her, da noget af det er teknisk. f.eks. lavet i DataStudie eller tracker.. osv -
Hvordan bestemmes nyttelasten eksperimentielt i fysik (helium ballon)?
ForumindlægHej alle Jeg kigger igennem mine rapporter, og den ene omhandler opdrift i en heliumballon. Vi har ganske enkelt en heliumballon med en snor, og en del af opgaven er, at vi skal finde nyttelasten. Men hvordan gøres dette? Er der nogen der har nogle vink til hvordan man gør det?
