Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8881 til 8900 af 33650
  • Gymnasium i forhold til Highschool

    Forumindlæg
    Hvad svarer gymnasium til inden for det amerikanske skolesystem? Vil i være enige med mig om at en stx og highschool svarer til det samme?
  • EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen?
  • Bioteknologi eksamnessæt

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogen, der har bioteknologi eksammensæt fra d.14 august 2017 (STX). Hvis i har den, så vil jeg gerne have den tilsendt til min indbakke :) MVH Pokemonorm
  • karakterer?

    Forumindlæg
    Når man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet?
  • karakterfastsættelse

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g på stx og afslutter i år 4 fag .. nogen der ved hvornår årskarakterene til disse fag står fast ? Tak!!
  • Leishmania

    Forumindlæg
    Skal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen.
  • Forsøg?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik B - (STX) Kan I fortælle mig hvordan dette foregår? Jeg har hørt at man skal lave forsøg i grupper. Men vil det så være ligesom en gruppe eksamen?
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej dem som gik i 1.g STX sidste år, kan I huske hvornår har i fået jeres først standpunkt karakter, den anden og årskarater?!:)
  • Bekræftelse fra undevisningsminiterium

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan bekræft fra undevsnings ministerium hvor meget ens skriftlig karakter vægst til eksamen i stx. Her er der tale om A niveau. Tak på Forhånd
  • sidste års eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor man kan finde opgavesættet for sidste års skriftlige stx. engelsk A niveau? evt. smid et link :D tak
  • At bestå?!

    Forumindlæg
    Hvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe?
  • Skriftlige eksamener. karaktere?

    Forumindlæg
    Hejsa med jer. Er der nogen der kan sige mig hvornår karaktererne fra de skriftlige eksamner på Stx bliver offentlig gjort?? på forhånd tak for hjælpen ;)
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • Uddannelse i USA

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med nogle legater man kan søge hvis man kun har afsluttet stx og gerne vil gå på college i usa??
  • Matematik A studentereksamen 2009 December.

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • HHX udregning af karaktergns.

    Forumindlæg
    Hej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D
  • Har du prøvet..?

    Forumindlæg
    At være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:)
  • matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    hej er der nogen som ligger inde med en besvarelse af stx matematik a niveau og b niveau august og december 2009 og 2008?? vil være super rart :)
  • haster .. Mat Marts

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009?
  • mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009

    Forumindlæg
    har i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me