Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8901 til 8920 af 23878
-
Rettelse af stil (fokus på kommaer og punktummer)
ForumindlægHvis du er interesseret, så kontakt mig venligst over indbakken! :-) Det er kun en sides penge. Ret helst ikke på formuleringen, hvis det ikke er nødvendigt. -
Poetic Justice!! HJÆLP skal aflevere halv 12!!!!
ForumindlægNogle der kan skrive til mig hvad de 4 forskellige ting er.. så jeg kan putte dem ind i min stil. Er så dårlig til engelsk :( - the significance of their youthful relationship - comments on the language and the point of view - the themes - the title HJÆLP TAK!! -
Mangler dansk tekst!
ForumindlægHej derude! Nogle der har nogle bud, på danske tekster eller danske reklame film, som har noget indhold der har noget at gøre med danmark eller danskhed? Skal nemlig op til dansk mundligt og trak "danmark og danskhed" På forhånd tusind tak! :-) -
Engelsk A & Samf. B.. Emnevalg?
ForumindlægHej... Håber nogle kan give noget inspiration til hvad jeg kan skrive om... Har tænkt over Identitets skabelse og growing up, hvor jeg tager udgangspunkt i Hooliganisme... Nogle andre der har forslag til spændende emner ? :) -
Identifikation af neutrale/Påvisning af neutrale Hjælp:)
ForumindlægHej :) Har på plads hvorden man identifikasere syre og base (finder ud af hvilken syre/base det er) Men mit problem er så hvordan man finder ud af om det er postevand, deminiraliseret vand eller saltvand nogle der kan svare?:) -
Redegørelse?!?!?!
Forumindlægheeey Heeey Jeg kom bare lige i tvivl... hvor meget er det ens Redegørelse maks må fylde af 15-20 sider? (og mindst :D) -
Doris Lessing - In the national gallery
ForumindlægHej alle, Er der nogen der har lavet stilen, der hedder " doris lessing - in the national gallery " ? mvh Katja -
en fremtid i ingeniør
Forumindlæghej! jeg sidder og tænker lidt på at søge ind til diplom ingeniør i bygning, og dernæst tage en kanditat for at hæve det op til civil ingeniør, men jeg undrer mig over om der er stor arbejdsløshed iblandt ingeniøre, og om jeg overhovedet kan få mig et job efter jeg har taget min uddannelse? har ... -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved hvordan man laver en engelsk synopsis, da jeg har lidt svært ved det... på forhånd tak -
DIO problemformulering - den egyptiske revolution?
ForumindlægJeg skal snart aflevere min problemformulering til DIO. Jeg vil gerne høre om der er nogle der har nogle råd til den, og om følgende er godt nok, og hvordan det kan sættes sammen i en problemformulering? Overemnet hedder: Velstand, levevilkår og livskvalitet. Jeg skriver i fagene: International ... -
initialhastighed hjælp tak - haster - Hjælp
Forumindlæghjælp til opgave 3.b & 3.c i vedhæftet dokument b)Argumenter ud fra figur 1 for, hvilken reaktionsorden med hensyn til bisphenol A nedbrydningen ved de to pH-værdier følger. (se vedhæftet dokument) -
Hjælp til eksamensopgave, se-konstruktion osv.
ForumindlægHey, vi har fået en eksamensopgave for og jeg har svært ved nogle dele af den.. især den om se-konstruktionen i sætning 1 nedenfor.. mit bud er at det er en upersonlig passiv konstruktion uden eksplicit agent, men er det rigtigt? Håber på lidt hjælp :-) El Barón de Cañabrava, d... -
Edna und Moritz - TYSK
ForumindlægEr der nogle der har skevet stilen "Edna und Moritz" ? I må meget gerne lægge den ind, da jeg virkelig mangler inspiration til denne opgave. -
Hitler
ForumindlægHej :) Er der nogen der kender til en tale fra Hitler om arkitektur? F.eks. i forbindelse med Bauhaus arkitekturen -
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Perspektivering af eventyret klokkeblomst alias Rapuntzel
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve imorgen. Men, jeg er lidt lost på min perspektivering og eventuel paralisering. Kan i komme med nogle gode bud, på hvad man kan perspektivere folkeeventyret "Klokkeblomst" til? Hvis i ikke kender dét, kan I læse det her. http://www.grimmst... -
Henrys lov
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og har problemer med et kemispørgsmål. Hvordan kan man forudsige vha. Henrys lov, hvilken atmosfærisk gas, der er mest af i drikkevand? -
Synopsis - samfundsfag
ForumindlægHej, Må man godt have mere end én problemformuering i sin synopsis? Altså mere end én overordnet problemformulering? Og hvordan skal diskussionen skrives? Altså hvordan skal den bygges op? På forhånd tak! -
komma hjælp i 1,5 sætning
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde ud af hvor kommaerne skal være i denne sætning, hvis du kan hjælpe, vil du så ikke være sød at skrive til mig hvor de skal være.. SÆTNINGEN: Dvs. de elever der går i smart mærke tøj ligger øverst i hierarkiet og dem som spiller klassisk musik og interessere sig for... -
Omfang
ForumindlægHej Hvor lang må en litterær artikel være?
