Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 8981 til 9000 af 178710
-
hjælp matematik
ForumindlægHej, Jeg skal komme med et eksempel på kapitalformlen, hvor ma låner penge fra en bank. Er der nogen der kunne komme med et eksempel? Ville være en stor hjælp! Tak på forhånd! -
Matematik
Forumindlægjeg har målt klassens højde og længden af deres fødder. - er det så ikke fødder som er afhængige variabel ? - og højde som afhængige variabel ?? -
matematik
ForumindlægHej ER der nogen der har været oppe I fsa problemregning 2013 December? Hvad handler den om? Har I mulighed for at sende opgaverne til mig? :) -
matematik
Forumindlægcykeltrafikken måles ved det antal km dom cykilister i danmark har i alt kørt i løbet af et år tabbelen viser indekstal km s hvor stor var cykeltrafikken i 2014? -
Matematik
ForumindlægEr fuldstændig tom oveni. Hvordan er det jeg finder 2/7 dele af 49? Gerne med udregning. -
Matematik - Hjælp!
ForumindlægHejsa Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at løse denne opgave... Jeg skal ved håndkraft vise at, F(x) = 2x^5 - 5x^2 + exp(-x), er en stamfunktion til f(x) = 10(x^4-x) - exp(-x) Hvordan skal dette gøres? Jeg er "lidt for dum" til at løse opgaven, så jeg håber nogle kan hjælpe mig med det... -
matematik ?
Forumindlæg-x+8y=2(2x-y)+2-5(x+2y)=2,5x+?5y+7 sider her og bøgler lidt med denne ligning er der nogen der kan hjælpe mig :) og kan den overhovede løses ? -
matematik
Forumindlæg½y>6-y -
Matematik
ForumindlægSnoren til en drage står i en vinkel på 57 grader i forhold til vandret. Hvor højt er dragen oppe, når snoren er 450 m lang ? Nogen der ved hvad jeg skal gøre? -
Matematik !!!
ForumindlægVed en prøveregning fik eleverne i 8.klasse disse karakter: 8 5 8 6 9 11 9 11 8 6 10 8 10 5 7 7 9 8 10 Hvor mange elever deltog i prøven? Dette er indskrivning - Håber nogle kan hjælp, PÅ FORHÅND TAK! :D -
matematik!
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp da jeg ikke aner hvad jeg skal gøre. Hvad er fattigdomsgrænsen i absolutte tal for klassen ved 50% af medianindkomsten? 60%? - hvordan skal jeg regne dette her ud? jeg er virkelig på bar bund? -
Matematik
Forumindlæg8*(-4)+30 Hvordan regner jeg det ud o:? -
Matematik
ForumindlægSkal give tekstforklaringer på dette bevis. Jeg forstår bare ikke hvad jeg skal skrive. Kan en eller anden hjælpe? -
matematik
ForumindlægPlease hjælp skriv over indbakke -
Matematik
ForumindlægEn flink og rar mand køber en ny bil i år 2014. Bilens værdi er givet ved forskriften y=200000*0,7^x x er antal år efter 2014 og y er bilens værdi i kr. Hvor mange procent taber bilen i værdi om året? -
matematik - det haster!!!
ForumindlægHej allesammen.. jeg er igang med en matematik opgave.. håber I kan hjælpe mig. jeg vil gerne vide hvis jeg har lavet opgave forkert.. på forhånd tak for hjælpn :) Frederikshavn White Hawks har på eliteholdet i alt 24 spillere. Holdene i ishockeyligaen har gennemsnit ca. 50 % udenlandske spiller... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg står og skal op i Samfundsfag niveau C her den 26. juni. Der er stadig en god del tid, men det er jo altid godt at være på forkant med tiden. Men mit spørgsmål er, hvordan forbereder jeg mig bedst til denne eksamen, er det bare ved at læse pensum? Eller er det et godt råd, at... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik den 14. juni og kunne godt bruge et par råd. Vi har fået at vide, at vi har 40 minutter til at skrive en disposition, efter vi har trukket vores område. Men må man godt skrive en disposition til hvert emne på forhånd og medbringe dem til eksamen? Og har i evt. nogl... -
Matematik
ForumindlægHej, jeg har akut brug for hjælp i matematik; spørgsmålet er: Bertrams båd er 5 m høj, og han vil beregne fyrtårnets højde ved at se på skyggerne fra solen. Du skal hjælpe ham ved at: opskrive en algebraisk model Jeg har vedhæftet billede af opgaven. -
Har jeg samlet set bestået eller dumpet dansk? Jeg bestod årskaraktererne med 7 og 7, men til eksamen 00 i skrifltlig. Har jeg så ikke bestået faget alligevel?
ForumindlægHej Alle, For et par år siddn i I 3.g på STX fik jeg 7 i mundtlig dansk og 7 i skriftlig dansk til årskaraktererne. Desværre dumpede jeg den skriftligd Dansk A eksame med 00. Mit spørgsmål er derfor: jeg fik samlet set bestået dansk A , ikke sandf? For altså 7+7+0 = 14. 14/3= 4.66. Så altså høj...
