Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 9141 til 9160 af 48240
-
Hjælp til tysk eksam den 17
ForumindlægHej til jer alle kloge mennesker :) Jeg skal til tysk eksam den 18 juni, og får udleveret 4-6 sider dagen før som skal forberedes mundtlig, og jeg tænkte på om der findes en engel som kan hjælpe mig, naturligvis mod betaling..? PS bor i KBH. -
Spørgsmål omkring eksamen
ForumindlægHvis man til eksamen kommer til at taste data forkert ind og dermed får et forkert resultat men at fremgangsmåden og alt matematikken er helt rigtig, hvor mange point vil man så få for den opgave? Det kunne for eksempel være man kom til at taste et punkt forkert ind når man laver en lineær regres... -
engelsk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle. Jeg skal meget snart op i mundligt engelsk eksamen i 10. klasse. Jeg mangler bare noget at snakke om, mit overenme er "Man made issues" Håber der er nogen der har en idé til hvad jeg kan snakke om :) På forhånd tak Nanna Skaaning (: -
Grammatiske fejl til den skriftlige eksamen??
ForumindlægJa nu skal jeg til engelsk eksamen her snart og ville høre om der var nogle som havde en oversigt over de fejl som der bliver lavet i første del af prøven uden hjælpemidler. Altså en oversigt over fejlene f.eks. kongruens fejl, ordstilling, osv.. Så man lige kan få kigget det hele igennem :-) -
Eksamen Teknologi B powerpoint
ForumindlægHej da jeg skal til eksamen i teknologi B om 10 dage kunne jeg godt tænkte mig at høre om der var nogle der havde været oppe jeg kunne se deres powerpoint. eller de kunne fortælle mig hvordan i har opbygget jeres powerpoint. -
Mundtlig eksamen A
ForumindlægNogen der ved hvor lang tid man selv skal forberede til i 24-timers prøven i mdt. bio A? Jeg skal jo eksamineres i ca. 24 minutter.....er det mig selv der skal styre hele tiden? Og skal man selv finde noget materiale ud over de bilag som man får i eksamens-opgaven? -
HJÆLP. Bio b eksamen i morgen!
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til min biologi eksamen i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan min fremlæggelse skal opbygges. Skal jeg lave en synopsis og en problemformulering eller? Håber der er nogen der kan hjælpe! Vedhæfter mit spørgsmål. -
Engelsk mundtlig eksamen..?
ForumindlægHej :) Måske et dumt spørgsmål, men hvad "skal der ske" til en mundtlig engelsk eksamen i 2.g ? Vi har ingen ting fået afvide, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at forberede mig. -
Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ... -
DANSK EKSAMEN - SKYGGESIDER
ForumindlægJeg har så trukket "skyggesider" til min eksamen. Nogle gode hjemmesider/bøger om skyggesider, ens mørke sider, Freud's æg(det'et), eller andet godt som jeg ville kunne bruge. Mit prøveoplæg er en kortfilm. Det her er mere for at have baggrundsviden for min analyse. -
Homers iliade - Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, hvor noget af det jeg kan komme op i er Homers iliade. Jeg ville derfor høre, om der er nogen som har en analyse/fortolkning af sangene 1, 15, 16, 21 og 22? Håber der er nogen som kan hjælpe :)! -
Dansk mundtlig eksamen - ONDSKAB
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket emnet ondskab, til min mundtligt dansk eksamen. jeg er meget itvivl om hvilken tekst jeg skal vælge og hvad for nogen tekster der vil give mening i forhold til emnet ondskab. har i nogen ideer? tak på forhånd(: -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej, hvad går samtalen efter de første 10 minutter ud på? (Dansk mundtligt) Har I nogle gode råd til at overleve mundtlig dansk eksamen (uden nervøsitet pga øjenkontakt) samt generthed? -
Skriftlig engelsk B eksamen
ForumindlægHej, Jeg er kommet i tanke om, at jeg har lavet en fejl i min skriftlige engelsk b eksamen . Jeg har taget fejl af hvilken slags tekst jeg har analyseret - tror i at det er grundlag for at dumpe? -
Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe... -
(Menon-platon) Fiolosofi eksamen den 14.
ForumindlægHej, Jeg skal op i filosofi den 14., Og har desværre problemer med at anlysere platons dialog med Menon... Har I nogle som helst noter som jeg kunne få glæde af ville det bare være super. Skriv gerne pr. mail eller også bare her på forummet. -
HASTER!! AT-eksamen dansk metode
ForumindlægHej Alle Jeg skal snart op i AT i fagene dansk og billedkunst. Jeg har skrevet om foghs brug af moderne medier som selviscenesættende medie (mockumentaren, dokumentaren og maleriet) I billedkunst har jeg set på maleriet og burgt diverse metoder (formanalyse, socialanalyse og ikonografisk analyse)... -
Hvordan fungerer Engelsk B eksamen? (HF)
ForumindlægHvordan fungerer engelsk B eksamen på HF? Hvis det er en 24 timers? -
Mundtlig eksamen i engelsk A
ForumindlægJeg skal til eksamen i engelsk den 20. juni, og jeg er rigtig nærvøs for denne eksamen selvom der er lang tid til. Problemet er, at jeg ikke er så god til engelsk, og er ikke så god til min engelsk udtale. Har I nogen gode råd til, hvordan jeg kan forbedre min udtale? -
Dumpet eksamen på første semester
ForumindlægJeg går på SDU og læser økonomi. Jeg har dumpet en eksamen på første semester. Er der nogen der kan forklare hvordan førsteårsprøven påvirker antallet af eksamensforsøg? Jeg er indforstået med at min eksamen skal bestås i løbet af de to semestre, men kan jeg godt når af få et tredje eksamensforsø...
